Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin älytöntä kuin se onkaan niin tekisi mieli laittaa tänne puhelinnumeroni, että joku soittaisi

Vierailija
16.02.2024 |

Enhän sitä tietenkään tee, mutta ajatus on kiva; tulis puheluita ja saisi jutella ihmisten kanssa. 😊

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu ajatus. Eihän siihen soittaisi kuin yyhhoot ja muut vähemmän terveet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh mammat soittelis läähpuuhtylleröpillu puheluita 🤣👍 eihh shaathana 

Vierailija
24/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan. Minä näin introverttinä en soittele, mut voin laittaa sulle kuvia kasveistani, kissoistani ja koirastani....

Vierailija
25/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita vaan. Minä näin introverttinä en soittele, mut voin laittaa sulle kuvia kasveistani, kissoistani ja koirastani....

Perspillunkuvia laitat

Vierailija
26/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole puheliaita sukulaisia? 

Vierailija
27/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää hyvin viestien lukeminen ja kirjoittelu. Huomenna tosin tapaan yhden kaverin. 

Vierailija
28/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laittaa prepaidnumeron vanhaan peruspuhelimeen, johon ei voi lähettää mitään peenis kuvia. Prepaidista soittaminen maksaa, mutta siihen voi muut soittaa.

Soittaja voi myös estää oman numeronsa näkymisen näppäilemällä numeron eteen #31#

Vierailija
29/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, vähän sama olo. Tänään jutellut kaupan kassan kanssa ja kohta tuntuu että tuleeko sanoja edes suusta.

On muuten tosi ihanaa, kun joskus sattuu sellaisia höpöttäviä myyjiä. Mulle alkoi yksi hyllyttäjä jutella toissapäivänä ja tuntuipa kivalta. :)) 

Vierailija
30/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, vähän sama olo. Tänään jutellut kaupan kassan kanssa ja kohta tuntuu että tuleeko sanoja edes suusta.

Se on muuten totta, että kun on kuukausia ollut puhumatta ääneen kenenkään kanssa, lukuun ottamatta jotain "kiitos hei":tä, niin sitten kun joutuukin puhumaan, niin tuntuu jotenkin että takeltelee eikä oikein tiedä enää miten sitä saisi ajatuksensa sanoiksi puettua.

Ja kieli köyhtyy, puhuu jotenkin yksinkertaisti ja päästä häviää kaikki "erikoisemmat" sanat. 

Vierailija
31/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnitellut samaa. Kiva kun joku soittaisi. Vielä mukavampaa jos joku tulis käymään... Vaikkapa vain murhaaja. Itse en pääse kun on vain 1 jalkaa.

Vierailija
32/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittää hyvin viestien lukeminen ja kirjoittelu. Huomenna tosin tapaan yhden kaverin. 

Mulle kans. Kun pitää päivät pitkät puhella niitä näitä pässin päitä, haluaa luppoajalla vain lukea ja kirjoittaa.

Mulle voi kirjoitella osoitteeseen

räkä.nokka@ziiiii

Vierailija
33/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

opetelkaa googlaamaan: https://www.kaverihaku.net/tag/ystavahaku

Ajatella että tuollaisiakin on vielä olemassa. 🤔

Vierailija
34/38 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se kiva, jos joku pullukka vaikka joskus soittais.

Vierailija
35/38 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta prepaid-liittymä ja siihen käyttöön joku halpa/vanha puhelin. Voit pitää päällä silloin kun haluat ja helppo muuttaa numeroa tarvittaessa.

Vierailija
36/38 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisit jutella huumehörhö-holistien kanssa? Ehkä olet itsekin sellainen?

Vierailija
37/38 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi harhahullu soittelisi sinulle ja kun vastaisit, niin huutaisi, että älä soittele mulle hullu :D

Vierailija
38/38 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten tosi ihanaa, kun joskus sattuu sellaisia höpöttäviä myyjiä. Mulle alkoi yksi hyllyttäjä jutella toissapäivänä ja tuntuipa kivalta. :)) 

Joskus?  Täällä Itäsuomessa tuo on jokapäiväistä normaalia, Prisman lihatiskilläkin jos ei ruuhkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan