Niin älytöntä kuin se onkaan niin tekisi mieli laittaa tänne puhelinnumeroni, että joku soittaisi
Enhän sitä tietenkään tee, mutta ajatus on kiva; tulis puheluita ja saisi jutella ihmisten kanssa. 😊
Kommentit (38)
Hullu ajatus. Eihän siihen soittaisi kuin yyhhoot ja muut vähemmän terveet.
Yh mammat soittelis läähpuuhtylleröpillu puheluita 🤣👍 eihh shaathana
Laita vaan. Minä näin introverttinä en soittele, mut voin laittaa sulle kuvia kasveistani, kissoistani ja koirastani....
Vierailija kirjoitti:
Laita vaan. Minä näin introverttinä en soittele, mut voin laittaa sulle kuvia kasveistani, kissoistani ja koirastani....
Perspillunkuvia laitat
Eikö teillä ole puheliaita sukulaisia?
Mulle riittää hyvin viestien lukeminen ja kirjoittelu. Huomenna tosin tapaan yhden kaverin.
Voit laittaa prepaidnumeron vanhaan peruspuhelimeen, johon ei voi lähettää mitään peenis kuvia. Prepaidista soittaminen maksaa, mutta siihen voi muut soittaa.
Soittaja voi myös estää oman numeronsa näkymisen näppäilemällä numeron eteen #31#
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, vähän sama olo. Tänään jutellut kaupan kassan kanssa ja kohta tuntuu että tuleeko sanoja edes suusta.
On muuten tosi ihanaa, kun joskus sattuu sellaisia höpöttäviä myyjiä. Mulle alkoi yksi hyllyttäjä jutella toissapäivänä ja tuntuipa kivalta. :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, vähän sama olo. Tänään jutellut kaupan kassan kanssa ja kohta tuntuu että tuleeko sanoja edes suusta.
Se on muuten totta, että kun on kuukausia ollut puhumatta ääneen kenenkään kanssa, lukuun ottamatta jotain "kiitos hei":tä, niin sitten kun joutuukin puhumaan, niin tuntuu jotenkin että takeltelee eikä oikein tiedä enää miten sitä saisi ajatuksensa sanoiksi puettua.
Ja kieli köyhtyy, puhuu jotenkin yksinkertaisti ja päästä häviää kaikki "erikoisemmat" sanat.
Olen suunnitellut samaa. Kiva kun joku soittaisi. Vielä mukavampaa jos joku tulis käymään... Vaikkapa vain murhaaja. Itse en pääse kun on vain 1 jalkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittää hyvin viestien lukeminen ja kirjoittelu. Huomenna tosin tapaan yhden kaverin.
Mulle kans. Kun pitää päivät pitkät puhella niitä näitä pässin päitä, haluaa luppoajalla vain lukea ja kirjoittaa.
Mulle voi kirjoitella osoitteeseen
räkä.nokka@ziiiii
Vierailija kirjoitti:
opetelkaa googlaamaan: https://www.kaverihaku.net/tag/ystavahaku
Ajatella että tuollaisiakin on vielä olemassa. 🤔
Oishan se kiva, jos joku pullukka vaikka joskus soittais.
Osta prepaid-liittymä ja siihen käyttöön joku halpa/vanha puhelin. Voit pitää päällä silloin kun haluat ja helppo muuttaa numeroa tarvittaessa.
Haluaisit jutella huumehörhö-holistien kanssa? Ehkä olet itsekin sellainen?
Se yksi harhahullu soittelisi sinulle ja kun vastaisit, niin huutaisi, että älä soittele mulle hullu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten tosi ihanaa, kun joskus sattuu sellaisia höpöttäviä myyjiä. Mulle alkoi yksi hyllyttäjä jutella toissapäivänä ja tuntuipa kivalta. :))
Joskus? Täällä Itäsuomessa tuo on jokapäiväistä normaalia, Prisman lihatiskilläkin jos ei ruuhkaa.
opetelkaa googlaamaan: https://www.kaverihaku.net/tag/ystavahaku