Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa miehistä sinkkuja, naisista ei

Vierailija
16.02.2024 |

Olen tässä viimeisen parin vuoden aikana tajunnut, etten ole yli kahteen vuoteen ollut kahdenkeskisissä tekemisissä +-5v itseni ikäisen naisen (Ikää päältä 30), joka ei olisi sinkku. Olen tehnyt monissa paikoissa havainnon, että ikäisiäni vapaita naisia ei näy missään. Viimeksi luokkakokouksessa, jossa miehistä alle 20% parisuhteessa ja naisista 100%. Sama viime työpaikalla.

Tiedän, ettei havaintoni voi tilastollisesti pitää paikkansa. Mutta missä sinkkunaiset sitten ovat? Eivätkö ole lainkaan missään kontaktissa miesten kanssa, vai mistä nämä jatkuvat havaintoni oikein johtuvat?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille sinkkuus on suurempi häpeä, joten valehtelevat enemmän asiasta. Nykyään tosin on sellaisia ilmiöitä kuten koiran kanssa tai matupatjana. Kaippa osa naisista mieltää nekin parisuhteeksi.

Vierailija
62/66 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille sinkkuus on suurempi häpeä, joten valehtelevat enemmän asiasta. Nykyään tosin on sellaisia ilmiöitä kuten koiran kanssa tai matupatjana. Kaippa osa naisista mieltää nekin parisuhteeksi.

Mitä ihmeen häpeää on sinkkuudessa vuonna 2026? Enemmän hävettäisi olla suhteessa vain siksi, että jonkun toisen mielestä kuuluu olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ja koirat ovat "varanneet" nämä naiset. Tuhansia on muös Jeesuksen haaremissa.

Vierailija
64/66 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin pitkään sinkku, mutta vuosi sitten ajauduin parisuhteeseen.

Sinkkuna ollessa myös minuun oli miltei mahdoton tutustua deittailumielessä. En etsinyt seuraa, päin vastoin välttelin sitä. Ei vaan kiinnostanut ajatus suhteedta, kun oma elämä oli niin miellyttävää ihan vaan itsekseen.

Täällä miehet luulevat kilpailevansa naisista joidenkin kehittelemiensä alfojen kanssa. Oikeasti heidän kilpakumppaninsa on se laatuaika mitä sinkkunainen viettää yksin itsensä kanssa.

Eli näinkö helppoa se naisilla on, sitä vaan "ajatutuu" parisuhteeseen kun sen ensimmäisen kerran tulee ulkomaailmaan kolostaan ja törmää urokseen.

Koskaan en ole suhdetta etsinyt, aina olen sellaiseen ajautunut. 

Ihminen joka ei etsi kumppania vaan on tyytyväinen omaan tilanteeseensa, on vastakkaiselle sukupuolelle kiinnostavampaa seuraa. Yksinäiset ja epätoivoiset ovat kaikkein luotaantyöntävimpiä. 

Vierailija
65/66 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuushan naisille on ylpeyden aihe. Miehille enemmän statuskysymys olla parisuhteessa. Asutko jossain Venäjällä? 😂 

Vierailija
66/66 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen häpeää on sinkkuudessa vuonna 2026? Enemmän hävettäisi olla suhteessa vain siksi, että jonkun toisen mielestä kuuluu olla.

Se on ryssätrolli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi