Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa miehistä sinkkuja, naisista ei

Vierailija
16.02.2024 |

Olen tässä viimeisen parin vuoden aikana tajunnut, etten ole yli kahteen vuoteen ollut kahdenkeskisissä tekemisissä +-5v itseni ikäisen naisen (Ikää päältä 30), joka ei olisi sinkku. Olen tehnyt monissa paikoissa havainnon, että ikäisiäni vapaita naisia ei näy missään. Viimeksi luokkakokouksessa, jossa miehistä alle 20% parisuhteessa ja naisista 100%. Sama viime työpaikalla.

Tiedän, ettei havaintoni voi tilastollisesti pitää paikkansa. Mutta missä sinkkunaiset sitten ovat? Eivätkö ole lainkaan missään kontaktissa miesten kanssa, vai mistä nämä jatkuvat havaintoni oikein johtuvat?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32-vuotias sinkkunainen ja muhun on oikeastaan mahdotonta törmätä, koska en käy missään. Elämäni pyörii töiden ja harrastuksen (kummassakaan ei ole miehiä) sekä kodin ympärillä. 

Vierailija
42/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 32-vuotias sinkkunainen ja muhun on oikeastaan mahdotonta törmätä, koska en käy missään. Elämäni pyörii töiden ja harrastuksen (kummassakaan ei ole miehiä) sekä kodin ympärillä. 

Aika sama homma täällä. Tinderit ja muut ei kiinnosta, niin missäpä sitä kehenkään tutustuisi. 

N35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, varmaan kotona.

Ei paljon kiinnosta pintaliito Tinderit, paikat ja tapahtumat joissa alkoholi on pääosassa.

Salilla käyn ja uimassa, kirjastossa ja kaupoilla, mutta en oletakaan että noista paikoista kukaan tarttuisi mukaan. N38

Vierailija
44/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin pitkään sinkku, mutta vuosi sitten ajauduin parisuhteeseen.

Sinkkuna ollessa myös minuun oli miltei mahdoton tutustua deittailumielessä. En etsinyt seuraa, päin vastoin välttelin sitä. Ei vaan kiinnostanut ajatus suhteedta, kun oma elämä oli niin miellyttävää ihan vaan itsekseen.

Täällä miehet luulevat kilpailevansa naisista joidenkin kehittelemiensä alfojen kanssa. Oikeasti heidän kilpakumppaninsa on se laatuaika mitä sinkkunainen viettää yksin itsensä kanssa.

45/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm,,, No tuota, nyt ensinäkin olemme suomessa! Suomalaisessa työ yhteisössä ei mitenkään toitoteta suhteista, jos ei nyt satu lemaan työ kaveri, tai kaverin kaveri joka juoruaa, itse olen  parivuosikymmentä ollut samassa työpaikassa ja meitä ei ole siellä ihan vähän, eikä minulla ole mitään hajua ihmisten suhteista, jos eivät ole kertoneet itse tai ole sitä muuten kuullut, ei se kuulu minulle mitenkään että joku seurustelee tai ei seurustele.

Kiinassa  ja italiassa työskennellessä tuli aika nopeasti selville suurimman osan  sosiaalinen luokka...

Suomessa ei. Toisaalta entiset kaverini kaikki seurusteli, kaikilla myös lapsi tai useampi. ja jotain siskon tuttuja tiedän ketkä ainakin joskus seurusteleet... ja yksi ei omien sanjensa mukaan tule kyllä ketään "kaksilahkeista urpoa päästämään samaan veneeseen".

Itse en ole kertonut kun seurustelin (paitsi sormus paljasti,, mutta kerkisi sekin olemaan visiin 3v ennenkuin  huomasivat, hanskat nääs). Mutta en myöskään ole nyt kertonut mitenkään avoimesti että olen sinkku, kun en ole haku mielellä kuitenkaan.

Mutta juu ei minuunkaan voi oikein törmätä kuin töissä ( suljettu tehdas), kaupassa, tai kerran viikossa uimahallissa, kaikki muu toimintani tapahtuu yksin. yksityisillä alueilla tai  kesäisin voin lenkkeillä tai  pyöräillä jossain, mutta silloinkin yksin ja maasudulla.

Yleisesti ottaen uroksia syntyy aina enemmän, johtuen suuremmasta kuolleisuudesta,  naaraiden määrä menee ihmisistä yleisesti kärkeen noin 50 ikävuoden jälkeen,  kun elävät turvallisemmin ja muutoinkin jokun 8 vuotta keskiverto miestä vanhemmaksi. ( ellei tilanne ole sitten 10v aikana muuttunut)

Leuka rintaan ja kohti uusia selkkauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi