Suurin osa miehistä sinkkuja, naisista ei
Olen tässä viimeisen parin vuoden aikana tajunnut, etten ole yli kahteen vuoteen ollut kahdenkeskisissä tekemisissä +-5v itseni ikäisen naisen (Ikää päältä 30), joka ei olisi sinkku. Olen tehnyt monissa paikoissa havainnon, että ikäisiäni vapaita naisia ei näy missään. Viimeksi luokkakokouksessa, jossa miehistä alle 20% parisuhteessa ja naisista 100%. Sama viime työpaikalla.
Tiedän, ettei havaintoni voi tilastollisesti pitää paikkansa. Mutta missä sinkkunaiset sitten ovat? Eivätkö ole lainkaan missään kontaktissa miesten kanssa, vai mistä nämä jatkuvat havaintoni oikein johtuvat?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Olen 32-vuotias sinkkunainen ja muhun on oikeastaan mahdotonta törmätä, koska en käy missään. Elämäni pyörii töiden ja harrastuksen (kummassakaan ei ole miehiä) sekä kodin ympärillä.
Aika sama homma täällä. Tinderit ja muut ei kiinnosta, niin missäpä sitä kehenkään tutustuisi.
N35
No tuota, varmaan kotona.
Ei paljon kiinnosta pintaliito Tinderit, paikat ja tapahtumat joissa alkoholi on pääosassa.
Salilla käyn ja uimassa, kirjastossa ja kaupoilla, mutta en oletakaan että noista paikoista kukaan tarttuisi mukaan. N38
Itse olin pitkään sinkku, mutta vuosi sitten ajauduin parisuhteeseen.
Sinkkuna ollessa myös minuun oli miltei mahdoton tutustua deittailumielessä. En etsinyt seuraa, päin vastoin välttelin sitä. Ei vaan kiinnostanut ajatus suhteedta, kun oma elämä oli niin miellyttävää ihan vaan itsekseen.
Täällä miehet luulevat kilpailevansa naisista joidenkin kehittelemiensä alfojen kanssa. Oikeasti heidän kilpakumppaninsa on se laatuaika mitä sinkkunainen viettää yksin itsensä kanssa.
Hmm,,, No tuota, nyt ensinäkin olemme suomessa! Suomalaisessa työ yhteisössä ei mitenkään toitoteta suhteista, jos ei nyt satu lemaan työ kaveri, tai kaverin kaveri joka juoruaa, itse olen parivuosikymmentä ollut samassa työpaikassa ja meitä ei ole siellä ihan vähän, eikä minulla ole mitään hajua ihmisten suhteista, jos eivät ole kertoneet itse tai ole sitä muuten kuullut, ei se kuulu minulle mitenkään että joku seurustelee tai ei seurustele.
Kiinassa ja italiassa työskennellessä tuli aika nopeasti selville suurimman osan sosiaalinen luokka...
Suomessa ei. Toisaalta entiset kaverini kaikki seurusteli, kaikilla myös lapsi tai useampi. ja jotain siskon tuttuja tiedän ketkä ainakin joskus seurusteleet... ja yksi ei omien sanjensa mukaan tule kyllä ketään "kaksilahkeista urpoa päästämään samaan veneeseen".
Itse en ole kertonut kun seurustelin (paitsi sormus paljasti,, mutta kerkisi sekin olemaan visiin 3v ennenkuin huomasivat, hanskat nääs). Mutta en myöskään ole nyt kertonut mitenkään avoimesti että olen sinkku, kun en ole haku mielellä kuitenkaan.
Mutta juu ei minuunkaan voi oikein törmätä kuin töissä ( suljettu tehdas), kaupassa, tai kerran viikossa uimahallissa, kaikki muu toimintani tapahtuu yksin. yksityisillä alueilla tai kesäisin voin lenkkeillä tai pyöräillä jossain, mutta silloinkin yksin ja maasudulla.
Yleisesti ottaen uroksia syntyy aina enemmän, johtuen suuremmasta kuolleisuudesta, naaraiden määrä menee ihmisistä yleisesti kärkeen noin 50 ikävuoden jälkeen, kun elävät turvallisemmin ja muutoinkin jokun 8 vuotta keskiverto miestä vanhemmaksi. ( ellei tilanne ole sitten 10v aikana muuttunut)
Leuka rintaan ja kohti uusia selkkauksia.
Ai jaa? Oletko jossain Kauniit ja rohkeat fantasiassa? En tunne yhen yhtään sinkkumiestä, en nuorta en vanhaa. Vaikka mies olisi nörtti, lyhyt ja sysiruma läski, on hänellä aina nainen tai tyttöystävä. Tätä ei voi sanoa sinkkunaisista, joita tunnen tosi monta. Vaikka nainen olisi fiksu, kaunis, ihana, empaattinen, koulutettu ( sehän on joillekin miehille kaikista tärkein asia) niin miestä ei löydy. Tai ilmeisesti juuri näiden ominaisuuksien takia.
Naiset saavat voimakkaita siemensyöksyjä miesten peräsuoleen, tässä syy!
Hyi oksennus miksi joku tulee tommosia kyselemään. Olen sinkku ollut lähes koko elämäni ja aion vastata että oon varattu ettei joku idari tuu ahdistelemaan.
Ei ole mahdollista, että miehiä olisi noin paljon enemmän.
Joka tapauksessa, jos noin, tarkoittaa se naisille hyviä markkinoita rakastajien suhteen.
Kotona viihdyn. Olen näitä edellämainittuja huonotasoisia naisia, joten enpä viitsi miesten haukuttavaksi lähteä. Itsekseen paras, ihana rauha ja voi tehdä, mitä milloinkin haluaa.
Aika vähissä on juu ne "tyytyväiset sinkkunaiset" mistä palstalla meuhkataan. Itse törmännyt vuosien aikana yhden käden sormin laskettavissa olevaan määrään jotka on asenteellisia sinkkuja. Loput enemmän tai vähemmän kituu yksin ollessaan tai hetken vedättävät jollain "en ketään kaipaa"-esityksellä mutta pian ollaankin taas jossain mieskuvioissa.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdemarkkinoilla olevista ylivoimainen enemmistö on miehiä. Esimerkiksi Tinderin käyttäjistä noin 80% on miehiä.
Tinderissä eivät kuitenkaan ole kaikki sinkut. Naisia on kautta aikojen ollut seuranhakupalveluissa murto-osa miesten määrästä.
Lisäksi moni Tinderin mieskäyttäjä on varattu, ja joko vain katselee tai ihan tarkoituksella haluaa pettämisseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko niin, että naiset viihtyvät meitä miehiä enemmän omissa oloissaan, eikä heidän tarvitse lähteä ns. baanalle tai edes lähibaariin näytille ja tuulettumaan?
No ei todellakaan ole näin. Nainen on miestä ekstrovertimpi ja täten sosiaalisempi kuin mies ihan Big Five persoonallisuustypologian mukaan. Miehissä on paljon enemmän nk. yksinäisiä susia eli sigmoja, jotka haluavat enimmäkseen ollakin omissa oloissaan.
Naiset eivät juurikaan tarvitse miestä mihinkään. Eivät siis yleensä aktiivisesti etsi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät juurikaan tarvitse miestä mihinkään. Eivät siis yleensä aktiivisesti etsi.
No kyllähän yhdyntä on asia, jossa miehiä maailmalla tarvitaan vieläkin. Jos ei pidä seksistä, niin sitten miehelle tuskin on mitään käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin pitkään sinkku, mutta vuosi sitten ajauduin parisuhteeseen.
Sinkkuna ollessa myös minuun oli miltei mahdoton tutustua deittailumielessä. En etsinyt seuraa, päin vastoin välttelin sitä. Ei vaan kiinnostanut ajatus suhteedta, kun oma elämä oli niin miellyttävää ihan vaan itsekseen.
Täällä miehet luulevat kilpailevansa naisista joidenkin kehittelemiensä alfojen kanssa. Oikeasti heidän kilpakumppaninsa on se laatuaika mitä sinkkunainen viettää yksin itsensä kanssa.
Eli näinkö helppoa se naisilla on, sitä vaan "ajatutuu" parisuhteeseen kun sen ensimmäisen kerran tulee ulkomaailmaan kolostaan ja törmää urokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän yhdyntä on asia, jossa miehiä maailmalla tarvitaan vieläkin. Jos ei pidä seksistä, niin sitten miehelle tuskin on mitään käyttöä.
Ei jokaisella naisella tarvitse olla omaa miestä pelkkää yhdyntää varten. Muutama hyvännäköinen riittää tyydyttämään tarpeet.
Otanta omalta työpaikalta. Naisia hieman alle puolet, yhteensä n. 60 työntekijää. Naisista kaikki parisuhteessa, miehistä sinkkuja n. neljäsosa.
Sinkkumiehiä on 600 000 suomessa ja lähes saman verran naisia sinkkuna. Yksinasuvia on 1.2 miljoonaa.
Se kertoo aika paljon miten nirsoja naiset on.
Jos olet mies ja kyselet naisilta ovatko he sinkkuja niin ehkä kaikki sanovat olevansa parisuhteessa koska eivät halua, että pyydät treffeille tai ehdotat seksiä siivouskomerossa. Enkä tarkoita, että välttämättä juuri sinä tekisit noin, mutta jotkut miehet vain eivät ymmärrä sanaa ei ja ainoa keino millä ne saa pois kimpusta on sanoa, että minulla on jo mies. Se on itsesuojelua, tilastollisesti ihan yhtä paljon pitäisi olla mies- ja naissinkkuja, vähän enemmän naisia koska sukupuoli jakauma ei ole 50-50.
Olen 32-vuotias sinkkunainen ja muhun on oikeastaan mahdotonta törmätä, koska en käy missään. Elämäni pyörii töiden ja harrastuksen (kummassakaan ei ole miehiä) sekä kodin ympärillä.