Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa miehistä sinkkuja, naisista ei

Vierailija
16.02.2024 |

Olen tässä viimeisen parin vuoden aikana tajunnut, etten ole yli kahteen vuoteen ollut kahdenkeskisissä tekemisissä +-5v itseni ikäisen naisen (Ikää päältä 30), joka ei olisi sinkku. Olen tehnyt monissa paikoissa havainnon, että ikäisiäni vapaita naisia ei näy missään. Viimeksi luokkakokouksessa, jossa miehistä alle 20% parisuhteessa ja naisista 100%. Sama viime työpaikalla.

Tiedän, ettei havaintoni voi tilastollisesti pitää paikkansa. Mutta missä sinkkunaiset sitten ovat? Eivätkö ole lainkaan missään kontaktissa miesten kanssa, vai mistä nämä jatkuvat havaintoni oikein johtuvat?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ei olisi VARATTU siis.

Vierailija
2/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut ja itse olen sinkkunainen. Kaikki naiset tuntuu olevan parisuhteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset ollaankin vissiin keskenämme parisuhteissa, jos miehiä jää yli.

Naisia kun on enemmän.

Vierailija
4/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me naiset ollaankin vissiin keskenämme parisuhteissa, jos miehiä jää yli.

Naisia kun on enemmän.

Naisia on vähemmän kuin miehiä kaikissa ikäluokissa alle 55-v. Ap ei ole varmaan käynyt katselemassa sillä silmällä yli 75-vuotiaita naisia, joissa niitä sinkkuja on paljonkin. 

Vierailija
5/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdemarkkinoilla olevista ylivoimainen enemmistö on miehiä. Esimerkiksi Tinderin käyttäjistä noin 80% on miehiä.

Vierailija
6/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö sä kaikilta niiden seurustelustatuksen aina kun menet jonnekin?

Vierailija
7/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon aina miehille, että olen parisuhteessa, niin eivät luule turhia eivätkä jää turhaan inttämään. 

Vaikka siis todellisuudessa olen sinkku.

Vierailija
8/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti Suomessa on ollut paljon naissinkkuja, osa vanhoja jo ja on edelleen keski-ikäisiä sinkkuja. Siis ikisinkkuja. Miesten sinkkuuden korostaminen on nyt kiidossa.

Vierailija
9/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon aina miehille, että olen parisuhteessa, niin eivät luule turhia eivätkä jää turhaan inttämään. 

Nyt löytyi se todellinen syy, ap.

Vierailija
10/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän edelleen vuosia avioeron jälkeen sormusta sormessa juuri tuosta syystä. En halua, että kukaan lähestyy minua.

Vierailija
11/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on oikeassa. Minäkään en tapaa missään oikeasti vapaita naisia.

Vierailija
12/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tuttavuutta tekevät ja flirttaavat naiset ovat aina olleet varattuja 🤔

Vierailija
13/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös tuttavuutta tekevät ja flirttaavat naiset ovat aina olleet varattuja 🤔

Loogista. Jos olisivat vapaita, sinusta olisi paljon vaikeampaa ja kiusallisempaa päästä eroon iloisen juttelusession päätteeksi. Ei sinkkunainen voi tuosta vaan flirttailla kelle vaan, miehestä saa riesan.

Vierailija
14/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin, että naiset viihtyvät meitä miehiä enemmän omissa oloissaan, eikä heidän tarvitse lähteä ns. baanalle tai edes lähibaariin näytille ja tuulettumaan?  

Vierailija
15/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen tuohon AP:n ikähaarukkaan, ja olen sinkku (nainen). Jos joku tuntematon kyselisi parisuhdestatustani niin varmaan sanoisin että varattu, koska en halua häneltä lähentymistä tuossa asiassa.

Vierailija
16/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdemarkkinoilla olevista ylivoimainen enemmistö on miehiä. Esimerkiksi Tinderin käyttäjistä noin 80% on miehiä.

Naiset eivät käytä Tinderiä.

Vierailija
17/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten taso on huono. Akateemisena, hyvätuloisena valtion virkamiehenä en voi hyväksyä mitään ongelmaista, päihdeongelmaista naista. Jos en saa sellaista, joka olisi about saman tasoinen kuin minä, niin sitten yksin.

Arvostan koulutusta ja kunnianhimoa. 

M38

Vierailija
18/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät käytä Tinderiä.

Eipä muissakaan sovelluksissa kovin paljoa naisia näe. Ja jos naisia yrittää esim. lähestyä baarissa, niin tyypillinen vastaus on, että ovat siellä vaan tyttöporukalla pitämässä hauskaa eivätkä haluta, että heitä häiritään.

Vierailija
19/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen tuohon AP:n ikähaarukkaan, ja olen sinkku (nainen). Jos joku tuntematon kyselisi parisuhdestatustani niin varmaan sanoisin että varattu, koska en halua häneltä lähentymistä tuossa asiassa.

Tarkoitatko, että miehen on maagisesti kyettävä näkemään ja huomaamaan sinun sivilisäätysi ja loukkaantuisit, jos  kuvittelisi sinun olevan mahdollsiesti sinkku. - Tämä koska mieleesi on iskostunut kuvitelma, että kaikki parhaimmat  erityisesti miehet mutta myös moni nainen on "jo" 30+ vuotiaana tiukasti parisuhteessa. Ja kaikki lapsia haluavat ovat synnyttäneet ainakin esikoisensa.   

Vierailija
20/45 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten taso on huono. Akateemisena, hyvätuloisena valtion virkamiehenä en voi hyväksyä mitään ongelmaista, päihdeongelmaista naista. Jos en saa sellaista, joka olisi about saman tasoinen kuin minä, niin sitten yksin.

Arvostan koulutusta ja kunnianhimoa. 

M38

Sieltä työpaikaltahan niitä luulisi löytyvän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän