Suurin osa miehistä sinkkuja, naisista ei
Olen tässä viimeisen parin vuoden aikana tajunnut, etten ole yli kahteen vuoteen ollut kahdenkeskisissä tekemisissä +-5v itseni ikäisen naisen (Ikää päältä 30), joka ei olisi sinkku. Olen tehnyt monissa paikoissa havainnon, että ikäisiäni vapaita naisia ei näy missään. Viimeksi luokkakokouksessa, jossa miehistä alle 20% parisuhteessa ja naisista 100%. Sama viime työpaikalla.
Tiedän, ettei havaintoni voi tilastollisesti pitää paikkansa. Mutta missä sinkkunaiset sitten ovat? Eivätkö ole lainkaan missään kontaktissa miesten kanssa, vai mistä nämä jatkuvat havaintoni oikein johtuvat?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös tuttavuutta tekevät ja flirttaavat naiset ovat aina olleet varattuja 🤔
Loogista. Jos olisivat vapaita, sinusta olisi paljon vaikeampaa ja kiusallisempaa päästä eroon iloisen juttelusession päätteeksi. Ei sinkkunainen voi tuosta vaan flirttailla kelle vaan, miehestä saa riesan.
Kommenttisi meni ihan metsään. Oikeasti ovat varattuja ja tuttuja ihmisiä. Flirttaavat ja tekevät tuttavuutta aina uudestaan. Minä en ole kiinnostunut varatuista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös tuttavuutta tekevät ja flirttaavat naiset ovat aina olleet varattuja 🤔
Loogista. Jos olisivat vapaita, sinusta olisi paljon vaikeampaa ja kiusallisempaa päästä eroon iloisen juttelusession päätteeksi. Ei sinkkunainen voi tuosta vaan flirttailla kelle vaan, miehestä saa riesan.
Kommenttisi meni ihan metsään. Oikeasti ovat varattuja ja tuttuja ihmisiä. Flirttaavat ja tekevät tuttavuutta aina uudestaan. Minä en ole kiinnostunut varatuista
Niin, siis... ovat varattuja, ja siksi voivat huoletta flirttailla, niinhän sanoinkin. Pitävät hauskaa. Sinäkin voit osallistua hyvillä mielin kevyeen flirttihetkeen ja kaikki ovat iloisia.
Pelimiehet valehtelee viidelle naiselle yhtä aikaa olevansa suhteessa heidän kans.
ja tyhmät akat uskoo.
älykäs ja kaunis nainen taas on sinkku ylpeästi ja omasta halustaan. Ja. Tietää että sais melkein kenet,vaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisten taso on huono. Akateemisena, hyvätuloisena valtion virkamiehenä en voi hyväksyä mitään ongelmaista, päihdeongelmaista naista. Jos en saa sellaista, joka olisi about saman tasoinen kuin minä, niin sitten yksin.
Arvostan koulutusta ja kunnianhimoa.
M38
Siinähän sitten vingut. Vuodesta toiseen.
Muutenhan tuo ei tilastollisesti voi pitää paikkaansa..jos 20% miehistä ja 90% naisista on suhteessa, silloin osa miehistä pitää montaa naista
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan tiedostava ja voimaantunut nainen ei tarvitse miehiä mihinkään.
Kommenttisi selittää kovin huonosti sen, miksi miehiä sitten olisi enempi sinkkuna. - Itse luulen, että ikäluokassa 30-40 vuotta on suunnilleen yhtä paljon sinkkuja sukupuoleen katsomatta. Mutta ero on siinä, että miehet etsivät ja hakevat kumppania avoimemmin ja päättäväisemmin kuin naiset. - Itse (miehenä) yhä useammin huomaan kysyväni itseltäni, että mihin oikeastaa tarvitsisin kumppanin. Tilastot kuotenkin osoittavat, että pariutumienen parantaa useimmiten miehen elämänlaatua; jostain syystä pariutumisella ei ole ihan suoraviivaisen myönteistä vaikutusta naisille.
Totta kai tällaiset sinkkutilastot ovat krjistyksiä.Mutta silti erityisen synkkä tilasto meidän miesten kannalta, jonka mukaan jos aivan kaikki sinkut laitettaisiin samalle janalle, niin löytyisimme ja pitäsimme kiistatta merkittvää paikkaa janan molemmissa ääripäissä. Ts. Miesinkkujen joukosta löytyvät sekä he, joilla menee eritavoin (, kuten sosiaalisesti, taloudellsiesti että terveyden osalta) mitattuna kaikkein parhaiten että ylivoimaisesti kaikkein surkeiten. Naissinkut ovat keskimäärin paljon yhtenäisenmpi joukko.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdemarkkinoilla olevista ylivoimainen enemmistö on miehiä. Esimerkiksi Tinderin käyttäjistä noin 80% on miehiä.
Parisuhdemarkkinat = kaikki vapaat täysi-ikäiset, jotka haluavat parisuhteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdemarkkinoilla olevista ylivoimainen enemmistö on miehiä. Esimerkiksi Tinderin käyttäjistä noin 80% on miehiä.
Markkinoilla olo on aktiivinen teko. Eihän työtönkään ole työmarkkinoilla jos ei edes yritä löytää töitä.
Nämä jakautuu vähän epätasaisesti. Itse olen suhteessa kolmen naisen kanssa + yksi fwb.
Saahan sitä varattujakin mennä jahtaamaan, eihän se naisillekaan ole mikään este.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markkinoilla olo on aktiivinen teko. Eihän työtönkään ole työmarkkinoilla jos ei edes yritä löytää töitä.
Ihmissuhteet eivät toimi ihan samalla periaatteella. Avoin mieli kyllä, mutta Tinder on vain ohut viipale parisuhdemarkkinoita.
Täh? Missä kaupungissa oikein asut? Itse en tiedä yhtään miespuolista sinkkua, kaikki rumatkin, ällöttävät ja lihavat ovat varattuja. Sen sijaan tiedän monia monia naisia jotka ovat sinkkuja vastentahtoisesti, koska miehiä ei vaan ole. Jokainen yli viisivuotias varmaan tietää, että naisia on kaikissa ikäluokissa enemmän kuin miehiä. Paitsi ehkä vauvapalstan mukaan. Tulevaisuudessa on varmaan tytöille vielä vaikeampi löytää mies, nimittäin kaikissa perheissä joissa on syntynyt lapsia on tullut tyttöjä. Ja tiedän noin 10 perhettä. No niin, alapeukuttakaa nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Saman olen huomannut ja itse olen sinkkunainen. Kaikki naiset tuntuu olevan parisuhteissa.
Koska naisille suhteessa oleminen on enemmän statuskysymys ja joku hyvin kevytkin suhde sanotaan seurusteluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman olen huomannut ja itse olen sinkkunainen. Kaikki naiset tuntuu olevan parisuhteissa.
Koska naisille suhteessa oleminen on enemmän statuskysymys ja joku hyvin kevytkin suhde sanotaan seurusteluksi.
Nimenomaan miehelle naisystävä on statuskysymys. Samoin omat lapset nostaa miehen statusta.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Missä kaupungissa oikein asut? Itse en tiedä yhtään miespuolista sinkkua, kaikki rumatkin, ällöttävät ja lihavat ovat varattuja. Sen sijaan tiedän monia monia naisia jotka ovat sinkkuja vastentahtoisesti, koska miehiä ei vaan ole. Jokainen yli viisivuotias varmaan tietää, että naisia on kaikissa ikäluokissa enemmän kuin miehiä. Paitsi ehkä vauvapalstan mukaan. Tulevaisuudessa on varmaan tytöille vielä vaikeampi löytää mies, nimittäin kaikissa perheissä joissa on syntynyt lapsia on tullut tyttöjä. Ja tiedän noin 10 perhettä. No niin, alapeukuttakaa nyt vaan.
Mistä olet saanut sinne pieneen päähäsi sen ajatuksen, että naisia olisi kaikissa ikäluokissa enemmän kuin miehiä? Et ainakaan Tilastokeskuksesta. Nuorin ikäluokka, jossa naisia on enemmän kuin miehiä, on 55-59-vuotiaat.
https://www.tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html#vaesto-vaest…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan miehelle naisystävä on statuskysymys. Samoin omat lapset nostaa miehen statusta.
No omasta kokemuksesta voin sanoa sen kyllä naisille olevan huomattava statusasia, että pitää vaikka esittää että on suhteessa, muuten ei ole haluttava.
Veikkaan, että monet naiset kertovat olevansa parisuhteessa sinut tavatessaan, vaikka olisivat todellisuudessa sinkkuja.
M57
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet saanut sinne pieneen päähäsi sen ajatuksen, että naisia olisi kaikissa ikäluokissa enemmän kuin miehiä? Et ainakaan Tilastokeskuksesta. Nuorin ikäluokka, jossa naisia on enemmän kuin miehiä, on 55-59-vuotiaat.
https://www.tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html#vaesto-va
Naisia on kokonaismäärällisesti enemmän kuin miehiä Sumessa, joten ikisinkkumiesten kannattaisi suunnata katseensa vanhempiin naisiin, joista moni on leski ja vapaa uuteen rakkauteen. Jos on iän suhteen ronkeli mies, voi jäädä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No omasta kokemuksesta voin sanoa sen kyllä naisille olevan huomattava statusasia, että pitää vaikka esittää että on suhteessa, muuten ei ole haluttava.
"Ööh" Tarkoitatko että sinusta mies joka olsi "jo" suhteessa tai mies jolla olisi lapsi(a) olisi haluttavampi kumppanina kuin mies, jolla ei ole kumpaakaan? - Tai kuinka jompi kumpi (olemssa oleva parisuhde tai lapset) parantaisi miehen haluttavuutta parisuhde markkinoilla? - Kun tuli tällaisen yksinkertaisdemman miehen mieleeni kommnetistasi sanonta: Erotessaan mies löytää useimmiten uuden kumppanin; nainen taas, joka haluaa erota löytää taas monesti itsensä.
Nykyajan tiedostava ja voimaantunut nainen ei tarvitse miehiä mihinkään.