Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Join edellisen kerran uuden vuoden aattona, nyt olen ollut ilman viinaa ja tämä menee ihan hyvin, mutta..

Vierailija
07.02.2025 |

..nämä työviikon päätökset perjantaisin on kova paikka. Tulee se halu palkita itsensä muutamalla bissellä ja hyvällä musiikilla. En jaksa enää juosta kapakoissa, joten tämä on nykyään ollut se pikku pahe. Juon toki kerralla ehkä 6 kpl puolen litran tölkkejä, eli pöhnähän siitä tulee ja aamulla voi vähän tuntua tahmealle. Mutta tosiaan viimeksi uutena vuotena. Nyt on mennyt suunnilleen 5 viikkoa, kohta kai kuusi ilman kaljoittelua. Tätä voisi jatkaa kyllä, oikeastaan lopettaa kokonaan, mutta kaipaan noita muutamia perjantaisia pöhnäisiä illan pikku tunteja ja hyvän musiikin kuuntelua (korvalapuilla tietenkin, olen hyvä naapuri). Mitäs tuohon nyt keksisi tilalle. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottakaa nyt jotakin jos viitsitte. Vähän tylsää tämä on. 

Vierailija
2/14 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, että mitä tilalle, kun ihmiset tykkää eri asioista.

Hyvä kun olet ollut jo useamman viikon ilman ja ilmeisesti pärjännyt hyvin.

Jos päätät jatkaa raittiina, niin pakostakin saat ajan kanssa perjantai-iltoihin muuta ajateltavaa ja tekemistä.

T. N54, raittiina 10v. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko alkoholittomat bisset hyvän musan kera vaihtoehto? Ei tulisi tahmeaa oloa seuraavana aamuna.

Vierailija
4/14 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki perhe. Sillä eksäkin pääsi juopottelusta eroon. 

Vierailija
5/14 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene vaikka saunaan ja lauantaina salille? Itse ainakin katon jonkun hyvän sarjan, syön jotain hyvää ja menen aikasin nukkumaan. Lompakko kiittää, tollainen tissuttelu kuulostaa hiukan alkoholismilta, varsinkin jos se on "rentoutumiskeino". Hommaa vaikka nainen, niin tulee orkkuja.

Vierailija
6/14 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa kamaa suoraan suoneen.

Vierailija
7/14 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos päätät jatkaa raittiina, niin pakostakin saat ajan kanssa perjantai-iltoihin muuta ajateltavaa ja tekemistä.

T. N54, raittiina 10v. 

Näin kai se on. En koe olevani alkoholisti, vaan klassinen perjantaisin muutaman oluen hakeva tyyppi. Vaimo ei tästä jotenkin tykkää, vaikka en häntä häiritse. Mutta kai se pöhnäinen olemus sitten häiritsee. Enivei, en ostanut tänäänkään olutta. 

Vierailija
8/14 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko alkoholittomat bisset hyvän musan kera vaihtoehto? Ei tulisi tahmeaa oloa seuraavana aamuna.

Se oluen maku yhdistettynä pöhnään on se juttu. Tahmea oli on huono. Korvikkeita en viitsi edes kokeilla, jos lopetan niin sitten ilman. Varmaan joku harrastus pitää keksiä juuri perjantaille.

Vierailija
9/14 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tässä juuri myös korkkasin ekan kaljan, vaikka olin uudenvuoden lupauksena aikonut olla koko vuoden ilman. En vaan viitsi. Mulla ei siis ollut mitään isoa alkoholiongelmaa, vaan ihan vaan kalorien rajoittamiseksi ajattelin olla vuoden ilman. Nyt totean, että miksi olla niin ehdoton, voihan sitä vaan juoda vähän harvemmin kuin ennen, ja syödä kevyemmin. Turha kärvistellä. 

Vierailija
10/14 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile alkoholitonta olutta jos kaipaat oluen makua. Itse olen kokeillut Lapin kultaa. Ei tule pöhnä olo.

Vierailija
11/14 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo tai herkuttele jotain mitä et osta muuten kuin noihin hetkiin. Itse join viimeksi jouluna pari eikä ole tehnyt sen jälkeen mieli. Olin aikaisemmin hirveä loppasuu! En itsekään oikein osaa sanoa mitä mulle on tapahtunut mutta parissa vuodessa siitä ryyppäämisestä vähensin iltatissutteluun ja sitten sekin hiipui. Tänä päivänä tuntuu ihan hullulta ajatus joka viikko juoda pari kunnon känniä tai joka ilta juoda muutama. Tykkään tästä! Nyt vasta huomaa miten suuri rooli ja vaikutus alkoholilla on mun elämässä ollut ja vaikka koenkin saaneeni paljon niin enemmän se on multa vienyt. 

Vierailija
12/14 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovaa kamaa suoraan suoneen.

Vähiten haitallista kamaa siten kuin haluaa sen nauttia. Polttamalla, höyrystämällä, syötynä tai juomana. 

Vierailija
13/14 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N54, raittiina 10v. 

Näin kai se on. En koe olevani alkoholisti, vaan klassinen perjantaisin muutaman oluen hakeva tyyppi. Vaimo ei tästä jotenkin tykkää, vaikka en häntä häiritse. Mutta kai se pöhnäinen olemus sitten häiritsee. Enivei, en ostanut tänäänkään olutta. 

Ehkä vaimolla on huonoja kokemuksia humalaisista. Itse kärsin lapsena vanhempien alkoholismista ja nuoruudessa känninen poikaystävä hakkasi minut mustasukkaisuuksissaan sairaalakuntoon. En luota yhteenkään humalaiseen! Nykyinenkin juo aina räkkyviinaa ja aukoo päätään.. itse käytän kerran tai pari vuodessa, kun en halua lasten näkevän minua koskaan siinä tilassa.. 

Vierailija
14/14 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti riko kaavoja ja tee uusia asioita. Olen huomannut, että TV :n ääressä tissuttelu ja nyt siis viini vaihtunut teehen saa mieliteot nousemaan. Eri huoneessa lukeminen, liikunta ja piirtäminen on nyt parasta. Aivotkin on lopettaneet viinin kärttämisen. Olen ollut lähes juomatta 8 kuukautta, muutamaa viinilasillista lukuunottamatta. Nautin juuri alkoholittoman Hartwallin uutuus vadelma lonkeron. Iski heti mieletön himo juoda prosentilla olevaa lonkeroa. Tämä ei ollut hyvä kokeilu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi