Naisten erittäin paljastava pukeutuminen
Kun takamus ja rinnat ovat esillä, vastuu jää pukeutujalle. Se on nimittäin seksuaalista häirintää.
Silloin pitää olla valmis myös siihen, että häirintää tulee myös miehiltä. Niin makaa kuin petaa.
Ja joo, olen nainen, ihan kohtuullisen hyvännäköinen. :)
Kommentit (30)
Eipä ollutkaan. Voit kääntää pääsi jos häiritsee ja meinaat syyllistyä rikoksiin toisten lainmukaisen elämän vuoksi
Te olette kaikki rumia. Muistakaa se. On ihan sama miten pukeudutte, näytätte hirveiltä.
Olen Ap:n kanssa täysin samaa mieltä.
Myötähäpeää koen monen paljastelijan vuoksi. Rivon näköistä ja antaa kyllä selkeän kuvan kantajastaan. Iljetyävää.
Mua ei oo juuri koskaan ahdistelu ja pukeudun aina siveellisesti
Eipä täällä kukaan kai pukeudu minivaatteisiin, on niin jäätävän kylmäkin nyt. Eiköhän vaatteet ole jokaisen oma asia.
Olet väärässä. Vaikka alaston ihminen tulee vastaan, niin häneen ei ole oikeutta koskea. Vrt. sairaat, dementikot ym., jotka ovat karanneet/eksyneet vaatteitta.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei oo juuri koskaan ahdistelu ja pukeudun aina siveellisesti
Jospa olet vaan ruma tai rumakroppainen? Minua on ahdisteltu jopa navettakamppeissa.
Ei tietenkään ole lupa koskea. Se on selvä, mutta kyllä paljastavat vaatteet antaa itsestään halvan ja mauttoman kuvan. "Laillista itsensäpaljastelua," jota valitettavasti joutuvat katsomaan nekin, jolla ei ole tirkistelijän vikaa. Aivan järkyttävää. Saisivat miettiä muitakin, eikä vain omaa fetissiään.
Eikös ne "siveellisesti" pukeutujat ole niitä pahimpia pettäjiä yms. Yrittää saada itsestään päinvastaisen kuvan mitä todellisuus?
Aviomies hätistelee juntit pois tieltä.