Naisten erittäin paljastava pukeutuminen
Kun takamus ja rinnat ovat esillä, vastuu jää pukeutujalle. Se on nimittäin seksuaalista häirintää.
Silloin pitää olla valmis myös siihen, että häirintää tulee myös miehiltä. Niin makaa kuin petaa.
Ja joo, olen nainen, ihan kohtuullisen hyvännäköinen. :)
Kommentit (53)
Eipä ollutkaan. Voit kääntää pääsi jos häiritsee ja meinaat syyllistyä rikoksiin toisten lainmukaisen elämän vuoksi
Te olette kaikki rumia. Muistakaa se. On ihan sama miten pukeudutte, näytätte hirveiltä.
Olen Ap:n kanssa täysin samaa mieltä.
Myötähäpeää koen monen paljastelijan vuoksi. Rivon näköistä ja antaa kyllä selkeän kuvan kantajastaan. Iljetyävää.
Mua ei oo juuri koskaan ahdistelu ja pukeudun aina siveellisesti
Eipä täällä kukaan kai pukeudu minivaatteisiin, on niin jäätävän kylmäkin nyt. Eiköhän vaatteet ole jokaisen oma asia.
Olet väärässä. Vaikka alaston ihminen tulee vastaan, niin häneen ei ole oikeutta koskea. Vrt. sairaat, dementikot ym., jotka ovat karanneet/eksyneet vaatteitta.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei oo juuri koskaan ahdistelu ja pukeudun aina siveellisesti
Jospa olet vaan ruma tai rumakroppainen? Minua on ahdisteltu jopa navettakamppeissa.
Ei tietenkään ole lupa koskea. Se on selvä, mutta kyllä paljastavat vaatteet antaa itsestään halvan ja mauttoman kuvan. "Laillista itsensäpaljastelua," jota valitettavasti joutuvat katsomaan nekin, jolla ei ole tirkistelijän vikaa. Aivan järkyttävää. Saisivat miettiä muitakin, eikä vain omaa fetissiään.
Eikös ne "siveellisesti" pukeutujat ole niitä pahimpia pettäjiä yms. Yrittää saada itsestään päinvastaisen kuvan mitä todellisuus?
Tuolla logiikalla on kalliin auton omistajan syy jos auto varastetaan, kalliisiin vaatteisiin pukeutujan syy jos ryöstetään, paidatta kulkevan miehen syy jos raiskataan ja pelkkä oma syy jos sattuu satunnaisesti joutumaam mielipuolen m*rhattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi parasta, että naiset pukeutuisivat burqaan ja miehet kasvattaisivat parran.
Kuin Suomessa ainakin, kaksi ääripäätä miesten aivoissa.
Kyllähän niitä vilkuilijoita on ollut, vaikka pukeutuisi kuinka peittäviin. Arvioivia, jopa riisuviakin katseita.
Siis onko yleistäkin, että naiset kulkevat yläosattomissa ja ilman housuja? En ole ikinä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn kuinka usein näet jollain niin paljastavia vaatteita että rinnat ja perse näkyy?
Itse en muista kertaakaan nähneeni paljaita rintoja tai perseitä muualla kuin saunassa tai pukuhuoneessa tms. Siis että olisi näkynyt edes joko tai. Saatikka että asu paljastaisi sekä rinnat että perseen.
Tätä minäkin ihmettelen. En muista ikinä nähneeni mitään paljastavaa pukeutumista suomalaisessa katukuvassa.
Noinhan te mielisairaat elämänkallut aina itsellenne omaa syyttömyyttänne selittelette ja naisia syyttelette milloin mistäkin, mutta me kaikki tiedämme totuuden, joten ei kannata enää yrittää. Voi tulla nenä kipeäksi ja alkaa silmiä kirvelemään eikä äiti tosiaankaan ole tulossa apuun huonoitsetuntoiselle, naisia vihaavalle, pienimunaiselle, mielenterveysongelmaiselle, syrjäytyneelle elämänkalluincelille..
Vierailija kirjoitti:
Kun muistaa säännön, että jos yläosa on antava, alaosaan lisää vaatetta ja toisinpäin. Eli jos minihame, ei naruolkaintoppia, vaan kunnon paita. Jos naruolkaintoppi laitetaan housut tai pidempi hame. Tämä on ihan perussääntö ja kyllä asukin näyttää paremmalta silmään.
Onko jonkun mielestä minihame tai naruolkaintoppi "paljastavaa" pukeutumista? Mitä siinä siis "paljastuu" - olkapäät, polvet...? Onko se oikeasti jonkun mielestä paljastelua?
Saattaisin ymmärtää valituksen, jos täällä olisi tavanomaista kulkea kaupungissa (Prismassa, ruokaravintoloissa, busseissa, kaikkialla) jossain narubikineissä, mutta kun sellaista ei tapahdu, niin ihmettelen mistä tässä nyt oikein puhutaan. Kaikilla julkisilla paikoilla näkemilläni naisilla on ollut aina joko hame tai housut ja joku paita. Poislukien toki uimahallit - ja hassua kyllä, uimahallien kohdalla sitten taas tulee valitusta, jos jollain on erityisen peittävä uima-asu, esim. burkineistahan valitetaan lähtökohtaisesti aina. Että kaikki on aina väärin!
Jos kävelee tissit töröllä niin se on kutsu tulla imemään nännistä.
Aviomies hätistelee juntit pois tieltä.