Naisten erittäin paljastava pukeutuminen
Kun takamus ja rinnat ovat esillä, vastuu jää pukeutujalle. Se on nimittäin seksuaalista häirintää.
Silloin pitää olla valmis myös siihen, että häirintää tulee myös miehiltä. Niin makaa kuin petaa.
Ja joo, olen nainen, ihan kohtuullisen hyvännäköinen. :)
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen pitää saada kulkea vaikka syntymäasussaan ilman häirintää.
Minkä takia?
Oikeasti, minkä takia ihmisellä pitäisi olla oikeus olla alasti esim bussissa tai kirjastossa? En minä ainakaan hyväksy tällaista.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta järjestyssäännöt kieltävät alastomana oleskelun julkisella paikalla, mutta ilman seksuaalista häirintää pitäisi silti saada olla vaika kulkisikin alasti.
Monet näyttävät kaihtavan ja inhoavan paljastavaa pukeutumista, mutta perustelut eivät ole mistään kotoisin.
Miesten kiinnikäyminen ei ole hyväksyttyä ja tämä tulisi saada pois, mutta muuten inhoajat ovat heikoilla hangilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen pitää saada kulkea vaikka syntymäasussaan ilman häirintää.
Minkä takia?
Oikeasti, minkä takia ihmisellä pitäisi olla oikeus olla alasti esim bussissa tai kirjastossa? En minä ainakaan hyväksy tällaista.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta järjestyssäännöt kieltävät alastomana oleskelun julkisella paikalla, mutta ilman seksuaalista häirintää pitäisi silti saada olla vaika kulkisikin alasti.
Jos sinä kuljet alasti julkisilla paikoilla, niin silloin sinä olet itse se joka syyllistyy seksuaaliseen häirintään.
Ei ole missään nimessä OK paljastella itseään muille ihmisille julkisilla paikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi parasta, että naiset pukeutuisivat burqaan ja miehet kasvattaisivat parran.
MIehethän käyttää burkaa esim. oikeussalissa ja mielenosoituksissa. Niillä on naama laittomasti peitetty.
VAADIN LAINMUUTOSTA TÄHÄN! NAAMA ESIIN, RIKOLLISET JA NAT SIT!
Kyl mä haluun, että saan katseita.
N29
Et sinä mikään nainen ole vaan pasi paskahousu, ap.
Ja: miehille henkselipakko.
Perustelu: ei viittis joutua katselemaan ostoskärryn päällä makaavaa ukonköntystä, jonka perseestä näkyy yläpuoli ja pari pastillia.
Nuorempana keräsin kameralla näitä työmiehen hymyjä esim katukiveystyömailla ja rekkaparkeissa. Ei siksi että ne olisivat esteettisiä vaan juuri päinvastaisesta syystä. Missähän mun kuvakokoelma on nykyään?
Niin mitä ja missä sä oot taas vahdannut, kuupo? Kävit äitis kanssa saunassa vai.
Kun ei pääse panemaan
alkaa jankuttelemaan
Incel pieni kiimassaan
pikku muna kourassaan
Tee rikosilmoitus ja katsotaan miten käy.
Naisen vartalo ei ole ahdistelua. Jos mies saa olla rantsussa ilman yläosaa, saa nainenkin. Muu on nimittäin lain tarkoittamaa syrjintää sukupuolen perusteella.
Burkapakottajapersut pitäisi demaskuloida tai ainakin silpaista esari irti niin ovat fyysisestikin ihailemansa talebanin kaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä haluun, että saan katseita.
M59
Korjasin. Setämiehelle tiedoksi, että naisen ei tarvitse tehdä yhtään mitään "saadakseen katseita". Riittää että on nainen. Miehet mulkoilee kuin sonni uutta porttia.
Hooraaminen on vieläkin voimaannuttavaa. Mitä enemmän näyttää bordellien työntekijältä sitä parempi nainen on, näiden mukaan. Hauska kun aina näissä keskusteluissa sekä miehet että naiset rientävät öyhöttämään että pitääkö pukeutua sitten kaapun vai, pistaa burqa päälle. Niin kuin kaavun ja pilluhuuli"shortsien" ja peräreikä-leggareiden välissä ei olisi mitään muuta vaihtoehtoa.
Kesäisin miehet joskus riisuvat julkisilla paikoilla paidankin pois ja esiintyvät niin ettei päällä ole kuin shortsit. Naisia en ole nähnyt terasseilla yläosattomissa.