Wille Rydman A-talkissa!
Onkos wannabe-voittaja edelleen paikalla, no onhan tuo työtön!
Kommentit (23)
Palstalla on KOVA kokoomuslainen, itse on työtön luuseri :D
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on KOVA kokoomuslainen, itse on työtön luuseri :D
Juu, tämä luuserihan joka ketjussa päsmäröi
Työnantajat voisi nyt näyttää miten sitä firmaa ja töitä tehdään ilman palkallista työvoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Wille ei ole koskaan ollut töissä
Pulskasti elelee veronmaksajien rahoilla. Persut hyppi ilosta kattoon kun saivat Rydmanin riveihinsä.
Persu-ville, tuo ajatusten tonava, selkävammainen
On kyllä huvittavaa, että Rydis on puhumassa työelämässä, kun ei itse oo koskaan ollut töissä
Siellä sitä veronmaksajien rahoilla nassuttaa viineriä ja leikkaa viimesetkin pennit duunarilta. Itse ei eläissään töitä tehnyt. :D
Vierailija kirjoitti:
On kyllä huvittavaa, että Rydis on puhumassa työelämässä, kun ei itse oo koskaan ollut töissä
Orpo oli peräti setänsä vaateliikkeessä töissä. On sillä pokeria vaatia muita töihin entistä huonommilla ehdoilla. Jotka ek on sanellut hallitusohjelmaan kirjoitusvirheitä myöten. Ikävä kyllä tämä ei ole rikosdekkarin juonen käänne vaan todellisuutta. Ei ihme kun kokoomus kertoi viime vuonna haluavansa luovaa perustuslain tulkintaa. Työttömille on suunnitteilla aktiviteetti joka täyttää orjuuden määritelmän. Nämä saa maksaa miljardeja nämä lakot jos niillä saa näyttää työläisille kaapin paikan. Samoin ne 9 euron velvoitetyöt saa maksaa muutaman miljardin koska ne menee valtion rahoista.
Kyky puolue kokoomus.
Olihna Rydman ylimielinen, mutta taitaa olla aina.
Olemuksesta ja taustasta huolimatta, oikeassahan tuo oli. AY-liikellä on nyt hieman väärä käsitys asemastaan ja tehtävästään, ja jonkunhan se pitää heille selväksi tehdä.
Mites Arto, syöttöpossu Satonen? Ikinä ei oo pappa ollut töissä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010232090.html
Huvittava kehitysvammainen tämä "toimittaja"
Arto, syöttöpossu Satonen myös