Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettiikö kumppani eroa tai onko minulta yliajattelua

Vierailija
16.02.2024 |

Onko mulla syytä epäillä eroa vai yliajattelenko turpaan.

Selitän tilanteen: viime viikolla kumppanin( M) kanssa oli erimielisyysttä tapaamisesta. Seurasi tilanne, kun kumppani toivoi, että voisimme jutella asiasta ja ilmoitti samalla, että kokee, ettei muhun saa luottaa. Kertoi, että pelkää, Olenko valehdellut hänelle ( en siis ole). Pyysi oma aikaa miettiäkseen, miksi hänelle tulee sellaisia fiiliksiä ja ajatuksia minusta. Kun kysyin, onko meillä suhteessa kaikki hyvin, totesi, että on. Mutta halua nimenomaan miettiä, mistä sellaisia ajatuksia tulee ja työllistää niitä ( toivottavasti parempaa suuntaan). 

Annoin toiselle tilaa niin 4pv ja sovittiin, että kumppani soittaa mikäli on valmis puhumaan asiasta. Ei olla siis oltu yhteydessä. Olen alkanut pelkämään, miettiikö toinen eroa. Suhde on muuten meillä hyvällä tasolla joten osittain olen rauhallinen ja ymmärrän, että oman ajan ottaminen kuuluu suhteisiin. 

Mitä mieltä olette kuitenkin, onko tarvetta huolestua?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kummalliselta minun mielestä.

Vierailija
2/2 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko rakentaa, että mikä siinä kuullostaa kummalliselta? Kyllä se munkin korvaan kuullostaa, mutta samalla tahdon uskoa toiseen ja luottaa, että kaikki järjestyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi