Haluaako joku kysyä bi mieheltä jotain?
Kommentit (88)
Pidän enemmän bottomeista mutta välillä tykkään olla itse siinäkin roolissa. Nuorempi on kivempi kuin vanhempi. Tosin vanhemman kanssa on helpompi sopia treffit. Nuoremmat kakskymppiset ei oikein uskalla. Enemmän puhetta kuin toteutusta.
Millaisesta seksistä toisen miehen kanssa pidät? Minkä ikäinen olet?
Olen 40 vuotias. Ja pidän ehkä eniten suuseksistä. Pieni "pervoilu" on myös kivaa. Toiset tykkää imeä niin että ottavat kurkkuunsa ja sitten valuu kuola pitkin naamaa mutta en oikein siitä itse pidä vaikka se nielu tuntuu kivalle. Kuolaaminen on turn off mutta kiimassa menettelee.
Millaisesta pillusta kiihotut eniten?
Kaikki on kivoja mutta mielummin mallia viiva kuin roikkuvat häppärit. Ja karvoitus mielellään siistitty mutta ei näppynen posliini
Himottaako isompi kalu kuin itselläsi? Vai haluatko olla se isompi?
Tietyllä tavalla joo kiinnostaa. Mutta en niin pakollisena tätä kokeilua pidä. Mutta nyt kun kysyit niin mieli kyllä tekisi kokeilla hieman kookkaampaa. Varsinkin paksua.
Mitä eroa sinulle on peppupanolla miehen ja naisen kanssa?
Jaa'a tää onkin mielenkiintoinen ja ehkä vaikea kysymys mutta ehkä lähtisin siitä että naisen kanssa se on todella mukavaa kun saa samalla katsoa pyöreitä muotoja. Miehen kanssa ei taas oikeen samanlaista pyöreyttä näe siinä touhutessa. Tosin on kiva pitää kullista kiinni kun nai. Naisen kanssa ehkä se että hän jollain tapaa "alistuu" miehen käyttöön. Ketään en kuitenkaan väkisin pane.
Montako miestä sinulla on ollut? Ja kuinka monta naista? Siis niinkuin seksi aktissa.
kumman anaali tuntuu paremmalle naisen vai miehen
Miehiä on ollut noin 12kpl siitä syystä noin kun kerran oli kimppaa neljästään mutta tämä yksi vain runkkasi kun imin ja samalla mua naitiin. Taisin hieman avittaa mutta hoiteli itse itsensä loppuun. Naisia on ollut joku 40 kpl ja naimisissa naisen kanssa elän.
Oletko harrastanut seksiä useamman miehen kanssa samaan aikaan, tai onko sinulla ollut sekapareja ?
No riippuu kyllä fiiliksestä ja naisesta mutta yleensä nainen voittaa tässäkin asiassa.
Olen joo harrastanut kimppaa. Mutta haaveissa olisi että nainen olisi mukana. Sekin oli lähellä viimekesänä mutta mies vain katsoi ja vetäytyi pois.
Milloin hoksasit, että molemmat kiinnostaa? Oliko yllätys itsellesi? Entä läheisillesi?
Tietäähän vaimo? Kai olet uskollinen, jos kerran naimisiin menit?
Monta kyssäriä, vielä jäikin...
Homoja tunnen, ja lesboja, en ketään bi:tä
Onko sulla lapsia? Jos on, miten luulet heidän suhtautuvan asiaan?
Ihastuitko nuorena helposti? Yhtä helposti naisiin kuin miehiin?
Millaisista miehistä pidät? Top vai btm?