Haluaako joku kysyä bi mieheltä jotain?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuntautunut enemmän jompaan kumpaan sukupuoleen? Esim seksiä molempien kanssa, mutta perhe naisen kanssa?
Sorry en Lukenut ketjua. Asia selvisi jo.
Minun edes mennyt bi mies harrasti silloin tällöin miehiä. Oli vahvasti naisiin kallellaan. Ja ihan sovussa sai harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuntautunut enemmän jompaan kumpaan sukupuoleen? Esim seksiä molempien kanssa, mutta perhe naisen kanssa?
No kyllä naiset enemmän sytyttävät. Mulla on tiettyjä kausia milloin kiinnostaa mikäkin seksi. Mutta normaali yhdyntä naisen kanssa kiinnostaa aina. Muu on sitten vaihtelua arkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry en Lukenut ketjua. Asia selvisi jo.
Minun edes mennyt bi mies harrasti silloin tällöin miehiä. Oli vahvasti naisiin kallellaan. Ja ihan sovussa sai harrastaa.
Juu ei mitään. Itsekkään en meinaa muistaa kaikkea mitä on kysytty. Näitä tullutkin aika paljon. Mutta ymmärrän miestäsi ja näitä kaapissa olevia on paljon. Itse oikein yllätyin kun tähän maailmaan pääsin sisään. Ja hyvä kun miehesi oli rehellinen seksuaalisuudestaan.
Anaaliseksi ilman kondomia; varmasti moni sitäkin harrastaa. Eipä ihme, jos hivi + sukupuolitaudit ylipäätään silloin lisääntyvät. Entäpä kun miehen kanssa sekstailusta siirrytään suoraan naisen kanssa sekstailuun. Siinä bakteerit ,sun muut, saavat "vauhtia!"
Vierailija kirjoitti:
Anaaliseksi ilman kondomia; varmasti moni sitäkin harrastaa. Eipä ihme, jos hivi + sukupuolitaudit ylipäätään silloin lisääntyvät. Entäpä kun miehen kanssa sekstailusta siirrytään suoraan naisen kanssa sekstailuun. Siinä bakteerit ,sun muut, saavat "vauhtia!"
Käytän siinä aina kodoomia.
Olisitko vielä 5-10 vuotta sitten uskaltanut kertoa julkisesti olevasi bi- mies?
Viimeisten vuosien aikana ko asioista on tehty eräänlainen trendi, trendivillitys.
Tämänkin trendin jälkeen tulee taas jokin toinen trendi.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko vielä 5-10 vuotta sitten uskaltanut kertoa julkisesti olevasi bi- mies?
Viimeisten vuosien aikana ko asioista on tehty eräänlainen trendi, trendivillitys.
Tämänkin trendin jälkeen tulee taas jokin toinen trendi.
No en ehkä olisi uskaltanut. En tiedä vaikuttiko oma ikä enemmän vai trendi. Luulisin että oma ikä vaikutti enemmän kun haluan kokea sitä mitä ennen ei uskaltanut/kehdannut. Enemmän oon miettinyt jälkeenpäin että on kai tää joku trendi sitten. Voihan se olla että kun näitä lööpeistä lukee niin sitä on itsekkin avoimempi.
Kaikilla on omat mielipiteensä. Löystymiseen en usko mutta sottaisuus on mahdollista. Mutta oikein tehtynä on todella puhdasta toimintaa.