Haluaako joku kysyä bi mieheltä jotain?
Kommentit (88)
Oletko onnellinen, ap?
Olisitko ehkä onnettomanpi heterona?
Oletko kertonut vanhemmillesi olevasi bi?
Harrastaako vaimosikin seksiä niin miesten kuin naistenkin kanssa? Onko teillä lapsia? Tietävätkö he (tarpeeksi vanhoja?) teidän touhuiluistanne? Mitä avioliitto ylipäätään merkitsee sinulle?
Olen kyllä onnellinen ja kun kaapistani poistuin niin olen vielä onnellisempi ja vapautuneempi. Vanhemmilleni en ole kertonut koska toinen on kuollut ja toinen makaa jo lähtöselvityksessä. Jos tämmöistä termiä nyt voi käyttää.
Vaimoni on harrastanut ainoastaan miesten kanssa seksiä. Jotain suudelmia on ollut naisen kanssa ja epäröiden tunnustaa olevan bi utelias. On lapsia mutta ovat pieniä mikä hieman hankaloittaa näitä meidän aikuisten toimia. Tämäkin on osa syy miksi avasimme suhteen. Avioliitto merkitsee minulle tärkeimpänä toisen huomioimista,rakkautta ja perhettä.
Sanoisin että ei tee. Kaikkea mielenkiintoista kannattaa kokeilla jos kerran haaveilee. Tykkää sitten tai ei niin onpahan kokeiltu.
Oletko kokenut koskaan bifobiaa?
Koetko identiteettisi yhtä tärkeänä kuin jos olisit "puhtaasti" homo?
Kun katsot peliin, näetkö siellä miehisen miehen tai kenties miehen, joka on epävarma/- tietoinen omasta seksuaalisuudestaan?
Kun katson peiliin niin näen kyllä itseni ihan miehisenä miehenä joka tekee oikeita töitä. bifobia on uus juttu. En varmaan koe sellaista.
Pidätkö miehellä karvaisesta vai sheivatusta pepusta? Suuteletko mielelläsi miehen peppua vai peräti nuoletko? Toivotko että mies tekee sinulle samoin?
Onko/ olisiko vaimosi valmis jakamaan vuoteenne, sinun ja sinun miespuolisen kaverin kanssa? Vaimosi yrittäisi nukkua teidän harrastaessanne siinä vieressä vaikkapa suuseksiä?
Sheivattu kivempi. Riippuu kiimasta. Mutta posliini pylly paras josta voi nuolla myös kivekset samalla. Ja toivon myös niin että itselleni tehdään samoin. Ja suutelen vaihtelevasti.
Nieletko seksikumppanisi sperman hänen lauettuaan suuhusi?
Suojaudutko mahd.seksitaudeilta?
Kyllä varmaan jakaisi vuoteemme mutta luulen että ei hän kyllä voisi näppejään poissa pitää.
Oletko nähnyt kun vaimosi saa vierasta kalua pillunsa?
Jos pitäisi valita autiolle saarelle joko nainen tai mies, niin kumman ottaisit?
En valitettavasti. Suuri haaveeni kyllä. Spermat olen nuollut.
Autiolle saarelle ottaisin kyllä naisen. Ovat kauniimpia ja viehättävämpiä. Miehistä en kaipaa muuta kuin erinlaista seksiä.
Jos lapsesi teini-iän kynnyksellä ilmoittaisivat olevansa muunsukupuolisia, miten suhtautuisit?
Olisitko nyt vapaa tapaamaan miestä ?