mitä miehet haluaa sängyssä? (seksiä siis, mutta millaista?)
mikä on sinulle " must" juttu tai mistä olet haaveillut?
Kommentit (37)
Suhteen alkupuolella ehkä seksi tuntuu kivalta kun ollaan rakastuneita. Mies ei edes huomaa, ettei nainen tee aloitetta koskaan. Nainen suostuu seksiin, koska haluaa miellyttää miestä.
Oma kumppanini on sanonut, että olen ensimmäinen hänen kohtaamansa nainen, joka oikeasti liikkuu seksin aikana. Muiden liikkeet ovat olleet lähinnä optisia harhoja.
Hänen exänsä mielestä hyvän seksin kriteeri oli se, ettei se sotke ja se, ettei se kestä kauempaa kuin 5 min.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2007 klo 20:42"]
[/quote]
Haluan että nainen on aktiivinen ja tekee minunkin puolesta asioita sängyssä sekä aktiivisesti tekee myös oman tyydytyksensä eteen hommia. Ikävän usein nykyään naiset odottaa miehen hoitavan heille orgasmin eivätkä itse tee juuri mitään. Samalla he itse kieltäytyvät vaikka suihinotosta.
[/quote]
Aivan samaa mieltä
[/quote]
Kun et ymmärrä miehiä. Miehet haluavat aktiivisen naisen, mutta haluavat olla itse puikoissa. Eli suurin osa miehistä haluaa olla se joka vie. Miehet vaan haluavat että se nainen suostuu ja osallistuu kun mies niin haluaa
[/quote]
Kyllä minä miehenä haluan että nainen myös tekee minulle kaikenlaista. Minä en ole mikään toisten tyydytyskone.
Mun mies on 29 ja mä oon 24. Mun miehen kyrpä on 18 senttiä ja sillä saa niin nautinnolliset seksit.
nainen käyttäisi minua seksinukkenaan eikä päästäisi sisään ennen kuin on tyytyväinen muihin
Haluaisin, että nainen olisi AIDOSTI kiinnostunut minun nautinnostani, ihan kuten minä olen kiinnostunut naiseni nautinnosta!
Raaka peli, saatana. Parru perseeseen!
Naisen pitää olla aktiivinen sängyssä ja näyttää ja haluta mitä osaa. Kinttujen levittäminen ei oikein riitä.
Mitä tältä palstalta olen oppinut niin kuulemma suihinotto on must.
Itselläni on iän myötä muuttunut se mitä haluan sängyssä. Nuorempana joskus toivoin hyvin aktiivista naista, mutta kun sitten kerran tapasin sellaisen, pelästyin ja juoksin karkuun (omaa kokemattomuuttani) :(
Nyt luulen, että olen rohkeampi ja ehkä eniten toivon avointa keskustelua seksistä ja seksin aikana. Siitä puhuminen, mikä kummastakin tuntuu hyvältä on kiihottavaa. Sen kun oppii tuntemaan toisen todella hyvin ja toisen halut tuntuu hyvältä ja läheiseltä. Myöskin henkinen seksi on nyt tärkeämpää kuin aikaisemmin. Uskon, että juuri ajatusten vaihto on tärkein seksissä.
Täsmällinen vastaus noin kapea-alaiseen kysymykseen.
Kaikki miehet haluavat omanlaistaan seksiä, eikä yleensä mitään vaihtelua. Sitten on ne miehet joille kelpaa kaikki, ja vaihtelu on ainut mikä merkitsee. . Muut onkin siitä väliltä, haluaa jotakin enempi ja ei voi sietää jotakin. Yleensä naista pidetään pervona huor... jos erehtyy liikahtamaan kesken seksin.
Vierailija kirjoitti:
Tätä voi pitää varsin yleispätevänä vinkkinä kyllä. Toki tähän joku yksittäinen poikkeus tulee toki nillittämään, kuinka hänen miehensä ei siitä juuri välitä, mutta sen osaamme jättää omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä voi pitää varsin yleispätevänä vinkkinä kyllä. Toki tähän joku yksittäinen poikkeus tulee toki nillittämään, kuinka hänen miehensä ei siitä juuri välitä, mutta sen osaamme jättää omaan arvoonsa.
No, minä en itse siitä paljon välitä. Oikeastaan mielummin nuolen kuin saan suihinottoa, no joke.
Ap taisi kysyä mikä on "must" juttu, mulle on alkuun se, että naisen pylly ei voi olla estolistalla. Sitten kun suhde kehittyy, niin sänkypuuhien skaalakin pitää kehittyä. Variaatio on elämän suola.
Tärkein mahdollinen asennekysymys, oikeastaan koko suhteelle, on, onko naisenkin mielestä hyvä tehdä myös semmoisia asioita josta ei itse tykkää, kumppanin takia. Tietenkin vastavuoroisesti puolin ja toisin. Jos vastaus tähän on ei, että tehdään vaan semmoista mistä molemmat tykkää, niin silloin emme ole yhteensopivia. Ei vaikka seksimieltymykset kohtaisi melkein täydellisesti, tuo asennekysymys on tärkeämpi.
M38
facesiint 69, naiset aloitetta ja johtamista pakottamista
Vierailija:
Minkä IHMEEN takia mies haluaisi muka mieluummin alkaa seurustella naisen kanssa, joka ei ole aktiivinen sängyssä, kuin aktiivisen?? En ymmärrä alkuunkaan tätä väitettä! Eiköhän mies kuin mies mieluimmin ottaisi hyvän sängyssä seurustelukumppanikseen, kuin lahnan!