Jos miehesi ei anna sulle seksiä, eikä halaa tai pussaa koskaan muutenkaan
ja istuu vaan koneella ja runkkaa, niin tiedoksesi:
Vitut se mies mitään MASENTUNUT on. Se ei vain rakasta sua enää, sitä iljettää olla sun lähellä eikä se halua koskea sua. Jos se joskus sortuu pikanusaisuun, se johtuu vain siitä, että se on extrapuutteessa ja kiimainen, kun ei nyt ehkä hae pimpsaa muualtakaan, vaikka mieli voisikin tehdä.
Panon jälkeen mies tuntee itsensä likaiseksi, vihaiseksi ja nöyryytetyksi, kun alentui naimaan ihmistä, josta ei enää pidä.
Kommentit (6)
- olet siis ap itse tällainen mies?
että tälläisen miehen vaimo tajuaa joskus lähteä ja saada onnellisen suhteen. Saisivat molemmat ku mies reilusti eroaisi...
mutta miehet voi tosiaan tyytyä tuollaiseen paska elämäänkin...
...johtuu myös siitä ettei enää rakasta? Sitä arvelinkin, vaikka hän toista väitti. Siltähän se myös tuntuu.
Hankkisipa itselleen terapeutin aviomiehen tilalle.
Vierailija:
...johtuu myös siitä ettei enää rakasta? Sitä arvelinkin, vaikka hän toista väitti. Siltähän se myös tuntuu.Hankkisipa itselleen terapeutin aviomiehen tilalle.
Olen nähnyt vuosikaupalla vaivaa suhteen eteen, yrittänyt kaikkea maan ja taivaan välillä - nyt riitti ja olen tulkinnut että uskollisuuslupaus on irtisanottu siinä yhteydessä kun seksikin loppui. Ei mikään ongelma nää, alussa oli kyllä huono omatunto.
Vierailija:
Myös sinä voit tehdä jotain. Nimitt..
Vierailija:
...johtuu myös siitä ettei enää rakasta? Sitä arvelinkin, vaikka hän toista väitti. Siltähän se myös tuntuu.Hankkisipa itselleen terapeutin aviomiehen tilalle.
Nooh... yhteisiä lapsia, ehkä iso velka. " Mitäs ne sukulaisetkin sanoisivat" , on kanssa mielessä. Ja ehkä laiskuuttakin, vittumaista se on eroamaan lähteä, kun se tarkoittaisi sitä, että pitäisi lähteä osittamaan omaisuutta ja muuta veemäistä. Siinä joutuis puhumaankin sen kohta-ex-vaimon kanssa enemmän kuin ehkä aikoihin.
Niin ja tietty, syyllisyyttähän niistäkin ajatuksista tulee. Mutta ei siitä inhosta eroon pääse.