Kela on tähän mennessä maksanut vuokrani 920€/kk kokonaan mutta nyt painostaa muuttamaan halvempaan asuntoon, mitä ihmettä?
Kela on tähän mennessä maksanut vuokrani 920€/kk kokonaan mutta nyt painostaa muuttamaan halvempaan asuntoon, mitä ihmettä?
Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin vaikea saada asunto....
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
No, kohta nähdään tämän uudistuksen huikea työllistävä vaikutus. En odottaisi kovin suuria kuitenkaan.
Tuskin moni kuitenkaan haluaa sillan alle, joten pakko kai näiden loisten on siinä vaiheessa töihin mennä. Saisi vaan vääntää rautalangasta laskelmat siihen, miten paljon tukia vaikka 500e palkan lisäksi saa, jotta nämä ymmärtäisivät.
Minkäköhän verran huostaan otot lisääbtyvät kun jääräpäiset yyhhoot käyttävät lastensa ruokarahatkin vuokriinsa? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on pelkkä provo, ei maksa kela noin kallista asuntoa yhdelle ihmiselle!
Helsingissä maksaa jos perustelee miksi ei voi muuttaa halvempaan
AP
Jatkossa ei maksa. Uusi laki kieltää maksamasta. Se tarkoittaa sen jälkeen häätöä, jos et pysty itse maksamaan.
Siellä laissa ei lue mitään että veronmaksajien kustannuksella saa liikkua ja asua missä tahtoo. Minimitoimeentulon saa veronmaksajien pussista almuna, eikä sen pidä riittääkään mihinkään isovuokraisiin lukaaleihin... Halpoja asuntoja on ja töitä on. Kaikki muu on trollon lätimää.
Toimeentulotuessa saa ansaita 150 euroa, koita nyt uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä laissa ei lue mitään että veronmaksajien kustannuksella saa liikkua ja asua missä tahtoo. Minimitoimeentulon saa veronmaksajien pussista almuna, eikä sen pidä riittääkään mihinkään isovuokraisiin lukaaleihin... Halpoja asuntoja on ja töitä on. Kaikki muu on trollon lätimää.
Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin vaikea saada asunto....
AP
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotuessa saa ansaita 150 euroa, koita nyt uskoa.
Kyllä minulta on kaikkia vähennetty jos on rahaa tullut tilille
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa kun kaikki raha minkä tienaa on tuista pois
AP
No ei ole. Työttömyysturvasta vähennetään tienatusta eurosta 50 snt pois ja asumistuki menee kokonaistulojen mukaan. Jopa toimeentulotuessa saa ansaita 150e.
En saa työttömyysturhaa, toimeentulotuesta vähennetään kaikki
AP
Hyppää metron eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Eli mikä ongelma sinulla on kun valitat aloituksessa näin:
"Kela on tähän mennessä maksanut vuokrani 920€/kk kokonaan mutta nyt painostaa muuttamaan halvempaan asuntoon, mitä ihmettä?"
--> Ei siis mitään ihmettä jatkossakaan.
" Kohta saat enää sen 1000e, niin alkaa työt maistumaan. "
Maistuis monelle mutta noin 300 000 työtöntä ja kokoaikatöitä 5000 koko Suomessa, että joo eipä maittamiset paljon auta, vaikka lopettais tuet kokonaan.
Työkokeilun 9 euroa ei huomioida toimeentulotuessa ja lisäksi saat ansaita 150e kuussa. Noilla maksat vuokrasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
"Kela on tähän mennessä maksanut vuokrani 920€/kk kokonaan mutta nyt painostaa muuttamaan halvempaan asuntoon, mitä ihmettä?"
Koska jatkossa ei maksa enää, viimeiset 7 vuotta on minulle maksanut....
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko on saada asunto juuri samalta alueelta tai ylipäänsä juuri helsingistä? Mikä etuoikeus sinulla on määritellä missä sinä muiden kustannuksella itseäsi elätät?
Tämä sama siis varmaan sinun mielestäsi koskee niitä alueita, joilla on vähän töitä tarjolla ja paljon työttömiä? Eli ei pidetä kaikkia alueita elinvoimaisina, koska miksi kenenkään pitäisi saada valita missä elää. Miksi pääkaupunkilaisten pitäisi maksaa veroja, jotta joku saa asua jossain Pohjois-Suomessa keskellä ei mitään?
Taitaapa olla niin päin, että P-Suomi maksaa pääkaupunkiseudun asumisen tukemisen. Kannattaa tutustua tilastoihin.
Ihan hauska tää ap, sama kommentti jossain kirjoitettuna ja postaa sitä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Saanut aika paljon kommentteja. Annan 3/5, aihe on kulunut mutta monotoninen toistaminen hauska tapa olla puhumatta itseään koko ajan pahemmin pussiin. Sitki ehkä näinkin paljon kommentteja.
Ihan pelkkä PROVO:))))))))))))))))
Osoitteesi on seuraavaksi: mene sosiaalitoimistoon neuvottelemaan
pistätkö huomenna taas tän saman tai viimeistää lauvantaina niin porukka tulee sun kanssa jauhamaa tätä samaa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Koska jatkossa ei maksa enää, viimeiset 7 vuotta on minulle maksanut....
AP
Ihan oikein. Näin se pitää jatkossa ollakin, eli jos ei pysty itse maksamaan, lentää asunnosta pihalle.
Syöt vähemmän ja käyt useammin ruokajonoissa.
En saa työttömyysturhaa, toimeentulotuesta vähennetään kaikki
AP