Kela on tähän mennessä maksanut vuokrani 920€/kk kokonaan mutta nyt painostaa muuttamaan halvempaan asuntoon, mitä ihmettä?
Kela on tähän mennessä maksanut vuokrani 920€/kk kokonaan mutta nyt painostaa muuttamaan halvempaan asuntoon, mitä ihmettä?
Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin vaikea saada asunto....
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi meidän muiden pitäisi maksaa, että saat asua suosikkialueellasi?
1) mene töihin
2) muuta halvempaan
Töitä en saa, Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin vaikea saada asunto....
AP
Ikävää, mutta kun ei kerran saa töitä, ei ole pakko asua helsingissä. Asuu siis jossain missä on varaa.
Minä SAAN asua kotiseudullani ja tämän kuuluu Kelan maksaa, näin lukee ihan laissa.
AP
Ei varmasti lue.
"Jokaisella on oikeus liikkua vapaasti ja valita asuinpaikkansa valtion sisällä"
Lukee kyllä
AP
Asumistuessa on uudet säännöt ja nyt pelataan niiden mukaisesti.
PS Rulettaa ja kansa hurraa !
Nyt on OIKEA suunta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin köyhien ulina on musiikkia korvilleni ja näitä sulosointuja saan kuulla 2 kuukauden päästä enemmän ja enemmän.
Ihmisillä on ollut yli puoli vuotta aikaa etsiä itselleen edullinen asunto ja nämä tukimuutokset ovat varmasti olleet heillä tiedossa jo hyvinkin kauan. Kohta alkaa säälimätön pudotuspeli kun kaikenmaailman yh äidit ym häädetään asunnoistaan kuin rotat koloistaan vuokrarästien vuoksi. Miksi odotatte niin pitkälle? Ei ole olemassa mitään vaihtoehtoa kuin joko muuttaa tai maksaa tukirajan ylittävä vuokraosuus itse. Ketään ei ole teitä pelastamassa koska ketään ei kiinnosta enää ottaa velkaa teidän takianne. Vihervassarien aika on ohi ja tukien alasajo on alkanut.
Kiitos luojan ja äänestäjien.
Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin
Ketään ei kiinnosta. Ei edes Kelaa.
Liiku sitten. Ja valitse. Ja maksa myös itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullöa on korkeakoulututkinto, enkä siltikään saa töitä. Joka paikkaan on ollut vähintään 40 muuta hakijaa. Enimmillään lähes 300.
Sitten haetaan paikkaan, jonne pääsee. Täällä mainitut pikaruokapaikat ottavat kyllä töihin.
Olen melkein kaikkiin Helsingin pikaruoka paikkoihin hakenut, siellä on 500 muuta nuorempaa hakijaa enkä pääse kokopäivä töihin sinne.....
AP
No ei kai sinun kokopäiväduunia pidä edes hakea. Jos nyt jotain saat, niin saat vuokrasi maksettua.
Pitää olla noin 1800€/kk nettopalkka että jää saman verran kuin tuista rahaa.
AP
Ne tuet tippuu kohta, minkä varmaan olet ymmärtänyt jo.. Ja matalan palkan päälle toki saa tukia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) mene töihin
2) muuta halvempaan
Töitä en saa, Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin vaikea saada asunto....
AP
Ikävää, mutta kun ei kerran saa töitä, ei ole pakko asua helsingissä. Asuu siis jossain missä on varaa.
Minä SAAN asua kotiseudullani ja tämän kuuluu Kelan maksaa, näin lukee ihan laissa.
AP
Ei varmasti lue.
"Jokaisella on oikeus liikkua vapaasti ja valita a
Siellä ei varmasti lue että oikeus asu missä tahansa verovaroin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullöa on korkeakoulututkinto, enkä siltikään saa töitä. Joka paikkaan on ollut vähintään 40 muuta hakijaa. Enimmillään lähes 300.
Sitten haetaan paikkaan, jonne pääsee. Täällä mainitut pikaruokapaikat ottavat kyllä töihin.
Olen melkein kaikkiin Helsingin pikaruoka paikkoihin hakenut, siellä on 500 muuta nuorempaa hakijaa enkä pääse kokopäivä töihin sinne.....
AP
No ei kai sinun kokopäiväduunia pidä edes hakea. Jos nyt jotain saat, niin saat vuokrasi maksettua.
AP
Ei saa kun kaikki raha minkä tienaa on tuista pois
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Kohta saat enää sen 1000e, niin alkaa työt maistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) mene töihin
2) muuta halvempaan
AP
AP
Ei varmasti lue.
"Jokaisella on oikeus liikkua vapaasti ja valita a
Senkus liikut kukaan ei kiellä. Ainoastaan kieltäytyy kustantamasta elämääsi.
Voit vapaasti valita missä asut, mutta valtiolta saat vuokraasi vain valtion määrittelemän summan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Työt maistuu mutta niitä ei saa....
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kela ei maksa vuokratakuuta. Ei ole säästössä 800 euroa.
Se on sinun ongelma, ei Kelan eikä veronmaksajien. Toivottavasti ensi talvena on 6kk ajan 30 asteen pakkasia.
Ei se ole minun ongelma. Saan tukia ja toimeentulotukea sähköön ja veteen.
Älkää nyt uskoko tuota trollia.
Tää on pelkkä provo, ei maksa kela noin kallista asuntoa yhdelle ihmiselle!
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt uskoko tuota trollia.
Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin vaikea saada asunto....
AP
Ei saa kun kaikki raha minkä tienaa on tuista pois
AP
No ei ole. Työttömyysturvasta vähennetään tienatusta eurosta 50 snt pois ja asumistuki menee kokonaistulojen mukaan. Jopa toimeentulotuessa saa ansaita 150e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä ei ole töitä? Älä viitti, tämän trolon viihdearvo just painui nollaan.
Kerro mistä saan töitä ilman koulutusta, työpaikka korkeintaan 10km päässä kotoa ja nettopalkka vähintään 2000€/kk?
AP
Johan vitsin murjasit, mää sain bruttona 2000 e vaikka olin firmassa 28 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tää on pelkkä provo, ei maksa kela noin kallista asuntoa yhdelle ihmiselle!
Helsingissä maksaa jos perustelee miksi ei voi muuttaa halvempaan
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) mene töihin
2) muuta halvempaan
AP
Kaupungin vuokra asuntoon ei tarvitse luottotietoja. Titäisit sen jos stoorisi olisi totta. Kas kummaa, että Kela ei maksa minun 680e vuokraa, vaikka olen työtön. Selitä minulle että miksi?
Kaupunki ei anna asuntoa, ellet ole muualta tullut tai asunnoton.
Pitää olla melkoinen luuseri jos ei mihinkään pääse edes työkokeiluun. Mitä hyötyä tuollaisesta loisesta on yhteiskunnalle.