Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela on tähän mennessä maksanut vuokrani 920€/kk kokonaan mutta nyt painostaa muuttamaan halvempaan asuntoon, mitä ihmettä?

Vierailija
15.02.2024 |

Kela on tähän mennessä maksanut vuokrani 920€/kk kokonaan mutta nyt painostaa muuttamaan halvempaan asuntoon, mitä ihmettä?

Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin vaikea saada asunto....

Kommentit (212)

Vierailija
1/212 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko on saada asunto juuri samalta alueelta tai ylipäänsä juuri helsingistä? Mikä etuoikeus sinulla on määritellä missä sinä muiden kustannuksella itseäsi elätät?

Vierailija
2/212 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meidän muiden pitäisi maksaa, että saat asua suosikkialueellasi?

1) mene töihin

2) muuta halvempaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/212 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähyvä, mää en saa asumistukea niin ok että muillakin vähän himmataan. Aika kallis vuokra, kyllä niitä halvempiakin luulis olevan?

Vierailija
4/212 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähyvä, mää en saa asumistukea niin ok että muillakin vähän himmataan. Aika kallis vuokra, kyllä niitä halvempiakin luulis olevan?

Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin vaikea saada asunto....

AP

Vierailija
5/212 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) mene töihin

2) muuta halvempaan

Töitä en saa, Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin vaikea saada asunto....

AP

Vierailija
6/212 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Konalassa on halvempia asuntoja. 

Vierailija
7/212 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et muuta niin sitten maksat max asumistuen ja vuokran erotuksen itse. Siihen voi muuten hakea toimeentulotukea jos tuloja on vähän tai niitä ei ole. 

Vierailija
8/212 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun ole pakko muuttaa. Maksat vain ylimenevän osuuden kohtuulliseksi katsotusta vuokrasta itse. Niin minäkin teen. 

Vierailija
9/212 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kela myöntää sinulle asumistuen kattamaan 70% max 500e vuokrakämppään ja sallii sinun asua vaikka 1000euron hintaisessa asunnossa kunhan maksat ylimenevän osan itse , niin miksi valitat? Olet jokatapauksessa etuoikeutetussa asemassa sillä normaali ihmiset joutuvat maksamaan asumiskulunsa itse.

Vierailija
10/212 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen: miksi pitäisi saada asua samalla alueella? muuta halvemalle alueelle Helsingissä - tai vaikka Vantaalle, Espooseen.

Vierailija
11/212 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä saa töitä jokainen. 

Vierailija
12/212 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) mene töihin

2) muuta halvempaan

Töitä en saa, Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin vaikea saada asunto....

AP

Kaupungin vuokra asuntoon ei tarvitse luottotietoja. Titäisit sen jos stoorisi olisi totta. Kas kummaa, että Kela ei maksa minun 680e vuokraa, vaikka olen työtön. Selitä minulle  että miksi?

Vierailija
13/212 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Kela ei maksa kenellekään koko vuokraa, saati noin isoa asuit missä tahansa. On olemassa vuokrarajat...

Vierailija
14/212 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et muuta niin sitten maksat max asumistuen ja vuokran erotuksen itse. Siihen voi muuten hakea toimeentulotukea jos tuloja on vähän tai niitä ei ole. 

'Toimeentulotuessa nimenomaan on ne maksimivuokrat, jotka määritellään paikkakunnittain, ei asumistuessa.  Helsinki yksinasuva max 694 euroa.

Vierailija
15/212 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tili on tyhjä, niin alkaa kummasti työnteko kannattaa. 

Vierailija
16/212 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Eikä valtiolla ole enää varaa saati halua kustantaa sinun öky elämääsi. 

Huvittavaa kuinka ylellisyyteen tottunut kela eliitti panikoi pienistä muutoksista elämässään.

Ainahan voit muuttaa takaisin vanhempiesi vintille tai mummollesi elätiksi.

Vierailija
17/212 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Konalassa on halvempia asuntoja. 

AP

Vierailija
18/212 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta sitten pois Helsingistä. Esim. Hämeenlinnassa on halpoja vuokra-asuntoja ja sieltä pääsee julkisilla hetkessä Helsinkiin. 

Vierailija
19/212 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingistä saa töitä jokainen. 

Älä valehtele. Satoja hakemuksia laittanut enkä edes siivoamaan ole päässyt....

AP

Vierailija
20/212 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat tämän satusi tänne joka ikinen päivä. Lopeta jo. Maassamme ei olisi asunnottomia jos juttusi olisi edes puoliksi tosi. Mene hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän