14-vuotias poikani kertoi että tykkää myös pojista
Sanoin vain että aijaa, ok.
Itse olen jo niin kääkkä etten muista millaista on olla 14-vuotias. Mutta eikös tuon ikäiset juuri pohdi että mitä ovat lajiaan, ja vaihtavat suuntausta ja ideologiaa vielä monta kertaa ennen aikuisuutta? Muistelin että itse kuvittelin olevani wiccanoita, en ole enää.
Kommentit (24)
Jep poikas todella luottaa suhun kun uskalsi kertoa tästä älä unoha sitä
Vierailija kirjoitti:
Minkäs mä sille voin jos pojan suuntaukset on tuollaisia. Mitä se hakkaaminen tai kodista pois heittäminen auttaa? Ei poika siitä parane. Enkä kyllä itse voisi elää itseni kanssa jos kohtelisin omaa lasta niin. Aika julmaa.
Ap
Ei todellakaan mitään. Pois heittäminen / hylkääminen ei muuta tosiasioita, mutta menettäisit lapsesi. Et saisi ikinä esim. lapsenlapsia tai mitään siitä hyvästä yhdessäolosta, jonka aikuistuneen lapsensa tunteminen ja hyvän suhteen vaaliminen häneen tuo mukanaan.
Olet saanut lapsen auttaaksesi ja tukeaksesi häntä niin kauan kuin hän sinun vanhemmuuttasi tarvitsee. Ole hänelle ihana vanhempi nyt, kun yhä voit. Tulee vielä aika, jolloin tarvesuhteet kääntyvät. Silloin hän muistaa sen, millainen vanhempi olit hänelle.
Kyllä sen voi vielä hakata normaaliksi, jos toimii nopeasti.