Valkoinen lihaasyövä heteromies on aikakautemme sorretuin ja päähänpotkituin
Ei ole helppoa olla valkoinen heteromies nykymaailmassa :(
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitäis alkaa itse pitämään puoliaan nyt.
Miehet ei saa puolustaa itseään kun naiset uhriutuvat heti ja alkavat keksimään syytöksiä miehiä kohtaan kun miesten itsepuolustus on naisten mielestä suora hyökkäys naiseutta ja tasa-arvoa vastaan. Yksikään nainen ei kannata aitoa tasa-arvoa vaan jokainen kannattaa feminististä tasa-arvoa jossa nainen on huomattavasti arvokkaampi kuin mies jonka takia miehet yritetään pakottaa pelkäksi käveleväksi rahapussiksi ja naisen henkilökohtaiseksi palvelijaksi. Eikä siittä roolista mies saa edes kiitosta vaan siittä saa ainoastaan naiselta lisä vaatimukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei saa puolustaa itseään kun naiset uhriutuvat heti ja alkavat keksimään syytöksiä miehiä kohtaan kun miesten itsepuolustus on naisten mielestä suora hyökkäys naiseutta ja tasa-arvoa vastaan. Yksikään nainen ei kannata aitoa tasa-arvoa vaan jokainen kannattaa feminististä tasa-arvoa jossa nainen on huomattavasti arvokkaampi kuin mies jonka takia miehet yritetään pakottaa pelkäksi käveleväksi rahapussiksi ja naisen henkilökohtaiseksi palvelijaksi. Eikä siittä roolista mies saa edes kiitosta vaan siittä saa ainoastaan naiselta lisä vaatimukset.
Kun pitäisi väitteet sinun myös perustella tilasto-/tutkimusfaktoin. Itse ex-miehelle sekä elättäjänä että kotipiikana toimineena jätän suosiolla parisuhteet väliin, miksi edes yrität hakeutua sellaiseen, jos pelkäät joutuvasi asemaan, jossa minä olin ennen? Olen onnellinen ilman parisuhdetta, myös sinä miehenä pystyt siihen! Voimaannu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi liirum laarum. Mitä jos nyt aloittaisit määrittelemällä mitä tuo aito tasa-arvo on? Asevelvollisuus on sukupuoleen sidottua ja itse periaatteessa kannatan sukupuolineutraalia palvelusta. Tosin niin kauan kun kolmasosa sinne hakeutuneista vapaaehtoisista naisista raportoi häirinnästä ja ahdistelusta, minun puolestani pojat leikkiköön keskenään.
Ap taitaa olla tämä sarjakuvahahmojen kautta elävä nuori poika, joka on pettynyt, kun tosi elämä vaatisi muitakin taitoja, kuin animen tutkiminen ja niitten yksinkertaisten sp roolien toteuttaminen.
Hän kokee, etteivät naiset arvosta häntä ja vetää hämmentymiseensä mukaan myös muut miespuoliseksi syntyneet saadakseen sympatiaa kuvittelemilleen vääryyksille, joita ne elävät, saavuttamattomat naiset ovat hänelle aiheuttaneet pelkällä olemassaolollaan.
Ihan kuin olisin saman tuskittelun lukenut lähes joka viikonlopun aloitukseksi. Hmm
Kohta tulee alotus, jossa aikookin kostoksi mennä aasiaan hakemaan auliimman, hoikemman, kiltimmän ja kaikinpuolin paremman naisen itselleen. Siitäs saitte te ylipainoiset liian vaativat suomalais naiset, joita ei toki ole päässyt lähellekään siellä peräkammarissaan.
Lähimmäksi naista hän pääsee kiukuttelemalla näille täällä mammapalstalla vanhojen mammojen kanssa, kun ei ole päässyt töihin.
Silti
Oikeille miehille kaikki arvostus ja on hienoa, että olette olemassa te rakastetut miehemme.
Ainoa ihmisryhmä suomessa ketä saa aivan avoimesti ja vapaasti syrjiä ja vihata ihonvärin ja sukupuolen takia. Ja sitten kehdataan ihmetellä minkä takia miesten keskuudessa leviää viha naisia ja muita kohtaan
Ihan oikein että teitä sorretaan. Lihansyöntinne tuhoaa koko planeetan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pitäisi väitteet sinun myös perustella tilasto-/tutkimusfaktoin. Itse ex-miehelle sekä elättäjänä että kotipiikana toimineena jätän suosiolla parisuhteet väliin, miksi edes yrität hakeutua
En ole missään vaiheessa väittänyt etten ole onnellinen. Onnellinen olen ollut siittä lähtien kun heitin naisen ja hänen pettämisen tuloksen ulos talostani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pitäisi väitteet sinun myös perustella tilasto-/tutkimusfaktoin. Itse ex-miehelle sekä elättäjänä että kotipiikana toimineena jätän suosio
Eli olet normaalin aikuinen työssäkäyvä sinkku, jolla on ollut parisuhteitakin. Mitä syrjintää siis koet päivästä toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää. Kysyin mieheltäni ja pojaltani asiaa, eivät edes ymmärtäneet koko kysymystä.
Kyllä nyt täytyy löytää syyt omiin epäonnistumisiin jostain muualta.
Jos sä välittäisit siitä pojastasi edes minimaalisen verran, sä kertoisit sille, että vaikka hän ei ole havainnut syrjintää, sitä kuitenkin on paljon tässä yhteiskunnassa.
Sitä on näkyvillä avoimesti sekä myös piilossa. Ja että kaikilla PITÄISI olla samat oikeudet ja velvollisuudet, mutta näin ei ikävä kyllä ole. Että hänkin tulee luultavasti törmäämään sellaisiin tilanteisiin.
Ja opettaisit häntä pitämään puolensa.
Hmm. Poikani pärjää hyvin koulussa, tyttöystäviä riittää ja muutenkin näyttäisi menevän aika mukavasti ja on elämäänsä hyvin tyytyväinen. Mikä olisi asia joka minun pitäisi hänelle osoittaa, missä kohtaa hänen pitäisi huomata että nyt häntä syrjitään?
Vierailija kirjoitti:
No lopettakaa se valkoisen miehen lihan syöminen. Kannibalismi on muutenkin ällöä.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se on mennyt niin, ei miehiä kukaan tule auttamaan tai puolustamaan missään asiassa. Olemme näkymättömiä niin kauan, kunnes meistä voidaan hyötyä jotenkin.
Euroopan itsemurha
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pitkään, vuosisatoja nyt ainakin, ennen nykyaikaa on ollut hyvinkin kannattavaa olla juurikin se valkoinen lihaa syövä mies.
Kyllä, sellainen mies on paiskinut hommia, valloittanut maita ja mantuja, rakentanut turvallisia yhteiskuntia joita ei ole missään muualla ja silloin on ansainnut paikkansa.
Senkö vuoksi tänä päivänä olisi yhtäkkiä oikein alkaa potkia valkoisia miehiä? Miksi pitää potkia yhtään ketään?
Sellainen uhriutumisketju sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pitkään, vuosisatoja nyt ainakin, ennen nykyaikaa on ollut hyvinkin kannattavaa olla juurikin se valkoinen lihaa syövä mies.
Kyllä, sellainen mies on paiskinut hommia, valloittanut maita ja mantuja, rakentanut turvallisia yhteiskuntia joita ei ole missään muualla ja silloin on ansainnut paikkansa.
Senkö vuoksi tänä päivänä olisi yhtäkkiä oikein alkaa potkia valkoisia miehiä? Miksi pitää potkia yhtään ketään?
Tämän päivän miehet ovat eri rotua kuin tuolloin eläneet. Kunnian he kyllä yrittävät esi-isiltään omia.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Valkoisuus ja heterous ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valloittivat maita ja mantuja? Et näe siinä mitään ongelmaa? Valloit tivat koko planeetan or juutti vat muita ja tap poi vat yli puolet muista nisäkäslajeista. Millaista sankaruutta.
Uups, unohdin vielä syrjinnän heterouden vuoksi. Hirveää olla syrjitty neljällä eri tavalla!