Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi taas haukkui ja nyt vasta todellakin tajusin

Vierailija
15.02.2024 |

ettei mun pidä välittää tuollaisen ihmisen sanomisista yhtään mitään. Etsii aina syitä jotta voi haukkua. Kaikki on aina väärin.

Eli anopilla itsellään  on paha olla ja purkaa sen muihin.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, tuo virheettömyyden ryymiikkistuma, olemme todella vihaisia anopillesi. Voimmeko me mitenkään auttaa sinua? 

Miten noin ihania ihmisiä kuin ap voikaan edes olla olemassa? Uskomatonta. Kumarramme kauneutesi ja virheettömyytesi edessä. 

Kiitos. Voit poistua.

Vierailija
22/45 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, tuo virheettömyyden ryymiikkistuma, olemme todella vihaisia anopillesi. Voimmeko me mitenkään auttaa sinua? 

Miten noin ihania ihmisiä kuin ap voikaan edes olla olemassa? Uskomatonta. Kumarramme kauneutesi ja virheettömyytesi edessä. 

Voit poistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit poistua jonnekin muualle haukkumaan! Eli voit.

Ja jo toinen valoisuuden suloisuus, onko sinullakin ilkeä anoppi, otamme osaa tuskaasi. 

Vierailija
24/45 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuliko mieleen vaihtoehto, että olet paska ihminen?

Vierailija
25/45 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit poistua jonnekin muualle haukkumaan! Eli voit.

Ja jo toinen valoisuuden suloisuus, onko sinullakin ilkeä anoppi, otamme osaa tuskaasi. 

Vierailija
26/45 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopin suusta kuulet totuuden.

vanha suomalainen sananlasku.

Vierailija
27/45 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit poistua.

Mihin aiot mennä, miksi et jää palvomaan ihanaa ja suloista aptä meidän kanssa. 

Vierailija
28/45 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täyssekopää kommentoi tänne kymmenen kertaa samaa lässytystä

Vierailija
29/45 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku täyssekopää kommentoi tänne kymmenen kertaa samaa lässytystä

Sinä olet ilkeä.t. Ap.

Vierailija
30/45 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puhu miniöille mitään, jotta eivät pääse valittamaan haukkumisesta. Nämä sitten valittavat, kun anoppi pitää mykkäkoulua!

Meille se ei saa edes tulla. Míeheni sanoi pojallemme, että hän on valintansa tehnyt, eläköön myös sen kanssa, mutta meidän ei tarvitse. Ihanan rauhallista. 

Sana meillä, kaksin miniää, vain toinen saa tulla kotiimme, toisen olemme tavanneet kerran 20 minuuttia, sitten mieheni sanoi pojallemme, että tämä riittää. Hirveää valitusta oli koko ajan. Muistakaa ihmiset, että ketään ei ole pakko tavata. Porttikielto paskoille miniöille ja vävyille. 

Vierailija
31/45 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet oikeassa, Minä olen miniälleni sanonut, että meille ei hänellä ole asiaa, vähän se märisi ja valitti, mutta minun koti, minun säännöt. 

Vierailija
32/45 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan kuuntele. 

Tai sitten vaan joskus oikein yli-rauhallisella äänellä ja hymyillen toteat jotain. Sillä tavalla että varmasti ymmärtää sen piikittelyksi, muttet missään nimessä saa olla samanlainen moukka kuin hän. Yrität vaan kovasti ymmärtää, mutta älä milloinkaan ota sitä itseesi!! 

Vierailija
33/45 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuliko mieleen vaihtoehto, että olet paska ihminen?

Sinä ainakin kuulostat sellaiselta.

Vierailija
34/45 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm, mä kielsin ex-anoppia tulemasta meille sen jälkeen, kun visiitillään alkoi kovaan ääneen arvostelemaan mua jostain oman poikansa tekemästä asiasta. Riitti. Ja riitti muuten sen munattoman pojankin kanssa oleminen muutaman vuoden jälkeen.

Tämän jälkeen olen ollut onnellinen, ja onnellisesti avioliitossa jo 15 vuotta mukavan miehen kanssa. P.s. aviomiehelläni on myös huippumukavat vanhemmat!

Vierailija
35/45 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et todellakaan kuuntele. 

Tai sitten vaan joskus oikein yli-rauhallisella äänellä ja hymyillen toteat jotain. Sillä tavalla että varmasti ymmärtää sen piikittelyksi, muttet missään nimessä saa olla samanlainen moukka kuin hän. Yrität vaan kovasti ymmärtää, mutta älä milloinkaan ota sitä itseesi!! 

Juu, miniää katson aina kuin halpaa makkaraa kun pakkonäen sitä jossain sukutilaisuuksissa. Mitään en puhu, katson vain halveksien. Aina se on tajunnut häipyä paikalta. Nykyään poika antaa sen mennä, jää itse paikalle. Alussa juoksi perään, mutta alkaa vissiin pojaltakin kiinnostus loppua, hyvä niin. 

Vierailija
36/45 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kaikki miniät vihaavat itseään viisaampia ja kokeneempia anoppeja? sitten näistä täydellisistä kaikestaloukkaantujaminiöistä tulee kuitenkin vanhana anoppeja.

Vierailija
37/45 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniät kannattaa heti opettaa tavoille. 

Vierailija
38/45 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miniät kannattaa heti opettaa tavoille. 

Samaa mieltä. 

Vierailija
39/45 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei ole niin viisas kuin miniä. sitä ei pidä mennä neuvomaan tai arvostelemaan

Vierailija
40/45 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikään ei ole niin viisas kuin miniä. sitä ei pidä mennä neuvomaan tai arvostelemaan

parikymppinen mamma tietää kaikesta kaiken ja haluaa niin kovin esittää aikuista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi