Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi taas haukkui ja nyt vasta todellakin tajusin

Vierailija
15.02.2024 |

ettei mun pidä välittää tuollaisen ihmisen sanomisista yhtään mitään. Etsii aina syitä jotta voi haukkua. Kaikki on aina väärin.

Eli anopilla itsellään  on paha olla ja purkaa sen muihin.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäitinä harmittaa lasten puolesta, kun moni lapsenlapsi ei saa nauttia täysillä isovanhemmistaan, kun aikuisten välit ovat mitä sattuu.

Vierailija
42/45 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli todella haastava/energiasyöppö anoppi. Lopulta oli pakko katkaista välit, mieheni oli samaa mieltä. Tosin anoppi ei ollut tyttärensäkään kanssa missään väleissä, poikiensa kanssa kyllä. 

Ratkaisu oli siinä kohtaa helpotus. Onhan noita muitakin ihmisiä tullut vastaan, keistä ei niin välitä. Anoppi/miniä suhde on kuitenkin sellainen, että sen haluaisi toimivan, puolin ja toisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttärelläni on tuollainen anoppi, aina kaikki on väärin. Hapan kuin sitruunan nielaissut. Itse olen hänen pojalleen ystävällinen, mutta hän ei ole minun tyttärelleni ystävällinen. Ärsyttää välillä niin, etten meinaa nahoissani pysyä. Mielestäni on kuitenkin pojan tehtävä puhua asiasta äidilleen. ÄitInä minua kuitenkin sieppaa ja pahasti, kun joku tahallaan kiusaa lastani.

Voi, puhu ihmeessä pojan äidille! Hän ehkä kopa uskoo sinua paremmin. Äitinä ehkä ymmärtää näkökantasi. Kyllä lastaan saa ja pitää puolustaa.

Vierailija
44/45 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkyllisistä ihmisistä tulee pysyä kaukana oman mielenterveytensä vuoksi.

Valitse seurasi tarkoin myrkyllisen ihmisen lähipiiristä kannattaa paeta

Negatiivisuudella voi olla yllättävän suuri vaikutus läheiseen ihmiseen. Jos lähipiirissä kytee "myrkyllinen ihminen", psykologi kehottaa toimimaan nopeasti."

https://yle.fi/a/3-8555272

Eli siis jos anoppi on myrkyllinen ihminen niin sitten minimoidaan altistumista anopille.

Vierailija
45/45 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myrkyllisistä ihmisistä tulee pysyä kaukana oman mielenterveytensä vuoksi.

Valitse seurasi tarkoin myrkyllisen ihmisen lähipiiristä kannattaa paeta

Negatiivisuudella voi olla yllättävän suuri vaikutus läheiseen ihmiseen. Jos lähipiirissä kytee "myrkyllinen ihminen", psykologi kehottaa toimimaan nopeasti."

https://yle.fi/a/3-8555272

Eli siis jos anoppi on myrkyllinen ihminen niin sitten minimoidaan altistumista anopille.

Saman ohjeen perusteella kannattaisi miettiä kuinka paljon tämän palstan keskusteluita on syytä seurata. Jos tänne kirjoittelee ja myrkyllinen ihminen vastaa niin sen myrkyllisen ihmisen viestiin ei kannata kommentoida mitään. Jos viesti on asiaton niin ilmoittaa sen asiattomaksi mutta ei missään nimessä lähde palkitsemaan myrkyttäjää kertomalla että sen viesti oli loukkaava. Kun siis se myrkyllisyys on harkittua ja tarkoituksellista trollausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi