Siis onko oikeasti ihmisiä jotka ei juo vettä ollenkaan? Itse juon joka päivä 6-7 litraa vettä.
Siis onko oikeasti ihmisiä jotka ei juo vettä ollenkaan? Itse juon joka päivä 6-7 litraa vettä.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono provo.
Ei ole mikään provo voit itse tulla katsomaan
Ap
Laita livelähetys pyörimään. Saamme ihmetellä ja ihastella, kun kumoat parikymmentä tuoppia vettä päivässä.
-eri
Jos ap:llä on vesitystauti, tulee hänen juoda juuri tuollaisia määriä.
AP on ihmis kastelukannu kun juo noin paljon.
6-7 litraa on jumalattoman paljon, ellet sitten tyyliin tee raskasta fyysistä työtä kuumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti juot juu.
Juon 12-15 lasia vettä päivässä, minun vesilasi on 500ml. Juon heti herättyä jo 1 litran vettä.
Ap
Tämähän on siis sairaus ja jonkinasteinen riippuvuus .
ja voi aiheuttaa vakavia ongelmia.
max 3 litraa pitäisi juoda. Sekin on paljon.
Minä juon kolme litraa ja sekin tuntuu jo työläältä varsinkin, kun illalla ei voi juoda enää paljoa, muuten joutuu ramppaamaan yöllä vessassa.
6 litraa voi olla jo kuolemanvaara (myrkytystila) normaalioloissa. Minkähän painoinen neiti trolli on?
Vierailija kirjoitti:
6 litraa voi olla jo kuolemanvaara (myrkytystila) normaalioloissa. Minkähän painoinen neiti trolli on?
Sillä on vesitystauti. Silloin kuolee, jos ei juo tuollaisia määriä.
Vierailija kirjoitti:
180cm ja 82kg
Ap
Kaverillani on joku ihmeen periaate, että hän ei koskaan juo vettä. Mitään järkiperusteita en ole tähän kuullut. Ei syö myöskään tiettyjä ruokia, koska tietää niiden olevan pahoja, vaikka ei ole koskaan maistanut.
4-5 litraa vettä ja 1 litran kahvia juon päivässä.
Tuo on vaarallista. 10 litraa päivässä muutaman päivän, niin kuolee.
Sanoi fysiologiaa luennoinut lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo vuosia juonut näin paljon eikä ole mitään ongelmaa ollut.
Ap
Mietipä miten paljon ihmisen virtsarakko ja mahalaukku (enimmilläänkään) voivat kerralla vastaanottaa nestettä.!
(huom.6-7 l. = jo melkein ämpärillisen verran)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo vuosia juonut näin paljon eikä ole mitään ongelmaa ollut.
Ap
Niin, kun sulla on se vesitystauti.
Ei kukaan ihminen voi juoda päivässä 7 litraa vettä, ja istua pöntöllä kaiken aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ihminen voi juoda päivässä 7 litraa vettä, ja istua pöntöllä kaiken aikaa.
Käyn ehkä 10 kertaa päivässä vessassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mietipä miten paljon ihmisen virtsarakko ja mahalaukku (enimmilläänkään) voivat kerralla vastaanottaa nestettä.!
(huom.6-7 l. = jo melkein ämpärillisen verran)
Vesitystaudissa juodaan jopa 10l päivässä hengissä pysymisen varmistamiseksi.
Siis en kestä näitä siis-alkuisia aloituksia.
Pahoittelut ohiksesta.