Tua Backman - After work
Näin mainoksen Kalpalinna-tapahtumasta. Kenelle tapahtuma on suunnattu
Tarkoittaako after work, että on suunnattu eläkeläisille?
Ihmetyttää Elite group -teksti. Tulee itelle ihmeellinen vaikutelma, kun keskellä sydän Tua, mikä ihmeen tapahtuma tämä on
"Hyväntekeväisyyttä" kenties?
Kommentit (187)
Eiks tähän liity joku mieskin? Ei oo kyllä esillä missään.
Vierailija kirjoitti:
No näyttäis siltä, että emäntä on napannut tilan Rosalasta hallintaansa... ja jättänyt vanhat kuvat ja tekstit taustalle pyörimään Archipelago Rosala Resortin sivuille. Kätevää -- seuraajat ja julkaisut tekee työn, ja hän saa vaan esittää itseään.
Eikä näytä yhtään häiritsevän, että joka välissä on taas minä-minä-esittely käynnissä.
Alkaako toi Resort kuulostaa vähän huijaukselta? Enemmän kork. majatalo, hostelli tai joku bed&breakfast, veikkaan. (Sellaiset onkin ihan mukavia, suureellinen ehkä joillakin se mitä havittelee).
"Luksus" vessat yhteiskäytössä, ihana jaettu suihku - saat samalla nauttia muiden vieraiden äänistä. Ja hei, jaetut tuoksut on aina parhaat tuoksut."
Talon oikea omistaja? Tua Backaman?
Jälleen kerran tää akka yrittää olla jotain muuta kuin on, saarelaiset eivät tykkää oman edun tavoittelijoista eivätkä tämän naikkosen seurapiiristä.
After Work Nuuksiossa.
Tällaisissa tapahtumissa olisi kiinnostava tietää, miten järjestäjä itse hyötyy: lipputulot, sponsorit, näkyvyys ja lahjakassit. Hyväntekeväisyyden osuus jää helposti epäselväksi.
järjestäjälle tämä on varmasti myös näkyvyyttä ja etua itselle
Aivan. Onko tämä hyväntekeväisyyttä vai järjestäjän manipuloivaa markkinointia
Osallitujille houkutuksia ja lahjoja, järkkääjälle näkyvyys ja hyöty?
Ulkonäköhoitoihin sponsorointia, jos mukana yritys?
Onko nämä tapahtumien ohjattu paketti järjestäjän eduksi?
Onko näiden tapahtumien idea sit se, et yks saa nostaa ittensä jalustalle ja hoidattaa kulunsa sponsoreil? Välil vaatteit, välil kasvojenkohotus - aina joku oma hyöty taustalt.
Korjatk, jos vääräs..
Mietin vaa
jotku tällases vois sit bailata hovinsa kans?
Liika kiltteys on aina vähän epäilyttävää
ohjelmas mukan hörhöilyy... (?)
Osallistujamaksu maksetaan rouvan yrityksen tilille, joten siitä voi päätellä jotain. Verottajaa voisi kiinnostaa.
Hän on Tiki 4 Kids sivun luonut 2012 ja nyt kätevästi muuttanut nimen Archipelago Resirt Rosalaksi. 😁
Onko tässä Archipelago Rosala Resortissa lähtökohtana seepra sisustuksessa? Onko tämä Tuan oma kädenjälki, josko liittyneepi pukeumiseensa, muistanko oikein.
Luuletko, että voisimme leikkimielisesti kuvitella viikinkien metsästäneen seeproja? Rosalaan yritän keksiä yhteyttä muutakin yhteyttä
Majoitusta Rosalaan suite. Voihan se olla, että tästä tulee afrikkalaisturistien vetonaula
Minä taas luulen, että tilaustyö. Mustavalkoista toivottu seepralla.
Ite varmaan lähtisin vaatimattomammalla nimellä tai ainakin rehellisellä