Tiesän, että olen juonut liikaa viime aikoina, mutta janottaa vain lisää. Nytkin harkitsen kuola valuen salmaripulloa
aloitin juomisen viime keskiviikkona jolloin join 9 olutta joo ei paha, mutta to meni 2dl viinaa ja 7 olutta plus tuoppi. teki 15 annosta. perjantaina 4 olutta ja 4 0.5 tuoppia, lauantaina 6 olutta. sunnuntaina ei mitään ja eilen neljä olutta.
tänään vielä nolla.
Tiedän, että nyt pitää lopettaa, mutta henkinen himo juoda yllyttää. En vapise tai mitään mutta kohtahan minä olen katkaisuhoito kamaa.
nyt yrittääkä puhua minut olemaan juomatta. ennen tätä kosteaa putkea edelsi vain 6 päivän raitiaika jota edelsi usean päivän juominen viikolla.
olen pian 50 vuotias mies ja alkoholi on ollut ongelma koko iän. Nuorena juonut joskus pitkiä aikoja päivittäin nyt taas lipusnut, mutta ollut myös välissä kokonaan raitis jopa vuoden.
Kommentit (19)
Liity raittiuskerhoon ja ala urheilla. monet meistä ex holisteista on tehnyt saman. Unohda viina.
Alkoholisti sinä olet ap. Tuollaiset määrät ei ole normaalia juomista. Biletys joskus on eriasia. Nyt hae apua.
Ei kannata lopettaa. Alkoholista tulee miellyttävä olo ja asiat tuntuvat muutenkin luistavan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän noin vähää voi kutsua edes juomiseksi?
Älä yllytä. Tuo juominen ei ole normaalia ja vielä huonompi jos se on sinulle vähän, mutta älä yllytä sairasta ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä, mulla meni juuri viikko putkeen 30 olutta päivässä + pari viina paukkua per päivä.
kännissä tulee ihan hirveä olo hyi, en tajua alkoholismia, mitä kivaa siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä, mulla meni juuri viikko putkeen 30 olutta päivässä + pari viina paukkua per päivä.
Minä en tuollaisia määriä alas saa ja tässäkin on ihan riittävästi mulle.
Ap
Päätät nyt, että tänään en juo. Ja huomenna teet saman päätöksen ja niin edelleen. Juominen ei auta oloihisi kuin hetkellisesti ja vaikka mitään huonoja oloja ei olisikaan, niin ennemmin tai myöhemmin niitä tulee juomisestasi johtuen, usko pois.
Tuosta tarkkuudesta, millä ilmoitit viikon tarkat juomiset, voi helposti päätellä kuinka sinulla on alkoholiongelma. Selkeästi alkoholi näyttelee epätervettä osaa elämästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Luonnon päihteisiin siirtyminen voi auttaa.
Monet ovat saaneet niistä apua.
Pystyt olemaan juomatta, kun päätät. Pystyt siihen. Olen nähnyt alkoholistien pysyviä raitistumisia, joiden en olisi ikinä uskonut tapahtuvan. Mutta se on mahdollista. Se on mahdollista juuri sinulle.
Nyt vain pakotat itsesi olemaan ilman. kyllä se jo parin päivän päästä alkaa helppttaa.