Tua Backman - After work
Näin mainoksen Kalpalinna-tapahtumasta. Kenelle tapahtuma on suunnattu
Tarkoittaako after work, että on suunnattu eläkeläisille?
Ihmetyttää Elite group -teksti. Tulee itelle ihmeellinen vaikutelma, kun keskellä sydän Tua, mikä ihmeen tapahtuma tämä on
"Hyväntekeväisyyttä" kenties?
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavastti K tulee järkiinsä.
Kyl mie joskus oon nähny, ku toinen yrittää aluks pitää pään kylmänä. Pitää vähän etäisyyttä, omat rajat, oma tahti. Mut sit se toinen sanoo, että jos et ota mua kunnolla mukaan, ni mie lähen.
ja siin kohtaa moki mies pelästyy. Ei haluis menettää, vaik ei ois vielä valmis. Ni sit antaa myöten.
Siit se lähtee. rajat liukuu ja hetken päästä ite uskoo jo et tää oli mun päätös
en mie ketään tuomitse. Näit sattuu. Mut aina saa vielä pysähtyy, jos joku sisäl mykkänä nykii
Siitähän me ei oikeastaan tiedetä mitään, millainen se mies ihan oikeasti on - muuta kuin sen verran, mitä nainen haluaa näyttää julkaisuissaan meille. Kuvia, mukanaoloja ja sopivasti aseteltua tarinaa. Se mitä nähdän, on pitkälti sen rakentama kehys.
Siinä mielessä aiona, mistä voi varmasti puhua, on hänen oma efortti - ja se on ollut aika näkyvä.
onko joku jo levittäytyny joka paikkaan saaden lisää siimaa?
sellainen voi saada vastareaktion miehessä, jos tollast kirjottaa, vaik olis karu totuus vietävänä olost. Ei pakosti tajuu välittämistä, vaik en epäile
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl mie joskus oon nähny, ku toinen yrittää aluks pitää pään kylmänä. Pitää vähän etäisyyttä, omat rajat, oma tahti. Mut sit se toinen sanoo, että jos et ota mua kunnolla mukaan, ni mie lähen.
ja siin kohtaa moki mies pelästyy. Ei haluis menettää, vaik ei ois vielä valmis. Ni sit antaa myöten.
Siit se lähtee. rajat liukuu ja hetken päästä ite uskoo jo et tää oli mun päätös
en mie ketään tuomitse. Näit sattuu. Mut aina saa vielä pysähtyy, jos joku sisäl mykkänä nykii
Sä tykkäät siitä, kun joku kehuu itseään vähän muiden kustannuiksella?
Ja sit sanoo, että "kyllä se kertoo ihmisestä, mitä se tarjoilee" - vaikka just oli kattanu vähän paremmat eväät sille, johon tais haluta tehdä vaikutuksen.
Ihan sulavaa peliä. Ja aika kivasti jäänyt julkiseksi sekin postaus... yli vuoden takaa. Vähän kuin sattumalta otsikko ja eväänsä, eikö?
Julkiset tapahtumat
mutta verkostoituminen tapahtuu jonkun valitseman porukan kesken? Loput tervetuloa... ehkä. Jos haluavat.
Kysymysmerkillä
Mikään ei tapahdu sattumalta?
Kaikki on tarkkaan suunniteltua oman edun maksimointia?
Olennaista
Vierailija kirjoitti:
Sponroreilta saadut etuisuudet, luksushoidot, hyötyykö ennen kaikkea itse?
Verkostoituminen: ei käyttänyt "tervetuloa tutustumaan, verkostoitumaan" enää Nuuksion "ylellisestä" AfterWork-kohteesta. Olisiko jo vähän arka aihe, jos tai kun verkostoituminen voi joissain tapauksissa olla tapa saada itselleen piirejä ja imagoa.
Vierailija kirjoitti:
No joo, onhan se mies jo ihan Backmaniin kytkeytynyt. Kun pääsee ujuttautumaan lähipiiriin, on siinä jo aika pitkällä. Rosalan fb-ryhmässäkin näkyy miehen nimi, ja Tua on postannut sinne kuvan, missä osoitteessa ne on kirppisteleet yhdessä. Kyltissä lukee Kenneth ja kuvassa on Tuan tekemiä (mun mielestä vähän lapsellisia) sydämiä. Kyllähän tuo on ihan avointa peliä molemmilta. Ja jos perheet on saatu mukaan, niin eipä tuosta noin vain erota, vaikka koko juttu olisi alunperin toisen laskelmoimaa. Ja onhan se miestä esitellyt monesti jo muutenkin. ihme sinänsä, ettei Tua enempää avaa hää- tms. suunnitelmia.
aina kolme askelta edellä, jos vie kohti omaa etua?
Tsekattu kuka
Maaliskuu 24 fb-kansikuva - kuollu eläin, omahyväinen hymy ja täti lähdössä lentoon. 2025 hei, cringe max.
huomaavainen itselleen, jos lakelmoi tilanteet ja ihmiset omaksi hyödykseen
Hänen kauttaan tutustuin kiinnostavaan julkiseen ihmiseen, kuka on pärjännyt omilla ansioillaan. Näitä voi käyttää, ja näet ehkä kuten minäkin asiat jälkeenpäin.
Hänen tavalla tehdään, jos olet yhteistyössä. Riitti ja liikaa, kokemukseni.
Aikanaan näin, kun tämä samainen Backman julkaisi fb:ssa muistelen Ilkka Kanervasta hänen suojelijanaan. Kanerva oli jo edesmennyt. Julkaisisitko kirjoituksen kuolleen suhteesta itseesi omalla suullasi? Eihän hän voi ollenkaan sanoa hyväksyisikö teon. Silloin on Tuuan arviointi, että tavallaan "ratsastaa" kuolleen suosiolla.
Lisäksi emme tiedä miten Kanerva hyvyyttään lähti tällaiseen emmekä olisiko muuttanut mieltään kuolemansa jälkeen. Emme voi tietää, miten hän tiesi Tuuan eri puolia.
Kun Backman levittää julkaisujaan, ne ovat netissä ja yhä uudelleen löytyvät edestä. Tuoden esiin hänen tärkeyttään? Tämäkin tuki minua. Tarvitseeko sellaista tuoda esiin ja miksi. Suru kuolemasta kunnioituksella voi olla syy, tai sitten ei.
Onko niin, että joidenkin pitää saada aina erinomaisuuttaan mainostella =) Jos ei muut niin itse?
Päronitar =) tuleeko päärynästä
Ei se varmasti haittaa onko päärynä- vai mikä pää, kunhan luonne ei ole ärsyttävä.
No näyttäis siltä, että emäntä on napannut tilan Rosalasta hallintaansa... ja jättänyt vanhat kuvat ja tekstit taustalle pyörimään Archipelago Rosala Resortin sivuille. Kätevää -- seuraajat ja julkaisut tekee työn, ja hän saa vaan esittää itseään.
Eikä näytä yhtään häiritsevän, että joka välissä on taas minä-minä-esittely käynnissä.
Alkaako toi Resort kuulostaa vähän huijaukselta? Enemmän kork. majatalo, hostelli tai joku bed&breakfast, veikkaan. (Sellaiset onkin ihan mukavia, suureellinen ehkä joillakin se mitä havittelee).
"Luksus" vessat yhteiskäytössä, ihana jaettu suihku - saat samalla nauttia muiden vieraiden äänistä. Ja hei, jaetut tuoksut on aina parhaat tuoksut."
Ilmarinenkin taustallaan