Nainen, toivoisitko että puolisosi panisi sinua enemmän?
Kommentit (21)
En todellakaan! Siippa vinkuu seksiä melkein päivittäin ja en todellakaan kaipaa nykyistä pari kertaa kuussa rahtia enempää
Kyllä. Jätin hänet siinävaiheessa kun edellisestä kerrasta oli 1,5 vuotta ja sitä edellistä kertaa en edes muista. Olisiko ollut 4 vuotta aijemmin. Kehui kuitenkin kaveriensa edessä kuinka panna jynkyttää minua joka päivä. Emme edes nähneet joka päivä koska kummallakin oli omat kodit.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Jätin hänet siinävaiheessa kun edellisestä kerrasta oli 1,5 vuotta ja sitä edellistä kertaa en edes muista. Olisiko ollut 4 vuotta aijemmin. Kehui kuitenkin kaveriensa edessä kuinka panna jynkyttää minua joka päivä. Emme edes nähneet joka päivä koska kummallakin oli omat kodit.
Aika kauan kesti ennenkuin huomasit, että seksiä on liian vähän?
Joo jos se olisi semmoista mihin minäkin ehdin kunnolla mukaan.
Kyllä, yhtenä viikonloppuna kahden kuukauden aikana on todella vähän... tähän on syynä etäsuhde.
Periaatteessa kyllä. Seksi kuitenkin hiipui meidän väliltä jo niin monta vuotta sitten, että en tiedä, miten suhtautuisin, jos mies yhtäkkiä olisikin jatkuvasti halukas. Viime kerrasta on myös jo niin kauan, että en edes muista, milloin se oikein tapahtui. Paljon yli vuosi sitten.
t: Bi-nainen, 40+
Ihan sama. Mutta toivoisin mun salaiselta varatulta seuralaiselta paljon useammin. Olen halukkaampi kuin tämä mies.
Näköjään naiset ei kaipaa panoja. Voisivat kaivat rakastelua, luulen.
Kyllä! Mies on kaikin puolin ihana,huolehtii lapset, siivoaa jne. mutta ei ole seksuaalisesti ole niin aktiivinen kuin minä. Ruuhkavuodet vielä vaikeuttaa kuviota. Minä ja dildo vietetään lähes päivittäin kahden kesken yhteistä aikaa. Etäpäivinä teen työt supertehokkaasti, että jää ns.omaa aikaa talon ollessa tyhjillään.
En todellakaan. Mks haluaisn jotain nylkytystä 2 mnuuttia, ja pierun päälle. Patrempi kun ri olis tuota karmeeta pakkoa enää.
Jos oliski114n toisenlainen mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kauan kesti ennenkuin huomasit, että seksiä on liian vähän?
Yritin ymmärtää viimeiseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, paljon enemmän! Nyt on noin kerran viikossa ja kaipaisin kerran päivässä, joskus kaksikin.
Autan miellelläni asiassa. Puolisoni on haluton ja hyväksyi sen, että seksiä on sitten jossain muualla.
Aika säälittävää. Tyhmiä miehiä naisilla. Lupasin omalle vaimolle jo nuorena, että saa suuseksiä, sormetusta ja kulliani niin paljon kuin ikinä haluaa. Vaimo on pitänyt kullistani hyvää huolta ja silittelee sitä harvasen päivä. Hän on käyttänyt lupaustani ihan kiitettävästi hyväkseen ja olo parisuhteessamme on ollut auvoista ja paikoin himokasta. Vastaavasti olen saanut suikkareitakin loppuun asti aina kun olen halunnut ja niin paljon pillua, että omakivaakin tullut vain harvoin harrastettua. En oikeastaan ihmettele, että vaimoni on halunnut olla kanssani koko iän.
En toivo. Mieheni on aktiivinen ja hyvä rakastaja. Liika on kuitenkin liikaa. 3-5 kertaan viikossa rakastelemme ja en kyllä haluaisi enempää. Minulle riittäisi 1-2 kertaa viikossa mutta en kuitenkaan valita seksin määrästä. Kuitenkin nautin ja onhan se jos mieheni ei saisi minua tarpeeksi. Ehkä miehet juoksevat vieraissa jos kotona ei saa tarpeeksi. Rebecca.
Kyllä todellakin toivoisin. 3 vuotta yhteiseloa takana ja seksiä ehkä kerran kk minun (nainen 53v) aloitteesta. Mahtaisiko olla ollenkaan jos en aloittaisi.... katsotaan kauanko viitsin tätä jaksaa, mieli tekisi joka päivä.
En. Siivoaisi enemmän ja valittaisi vähemmän. Sitä toivoisin. 40 mies on aivan ihme vinkuja, ei pärjää yksin kotona isojen lasten kanssa, ei jaksa ikinä mitään, ei halua tehdä mitään, ei voi hakea apua, ei saa painostaa. Semmosta vaikeeta keski-ikäsen heteromiehen elämää se. Tosi kiihottava myös tommonen aikuisteini.
Joo. Kerta viikkoon ei riitä ja sessiot on liian lyhyitä.
Jep. Edellisestä kerrasta vuosi suunnilleen.
aikoinaan seurustelussa tuli aina vklp ongelmia kun muijilla oli pillut kipeinä jo ennen sunnuntaita siksi laajensin asiakaskuntaa koska siemennesteeni tuotanto oli ylitehokasta ja sijoituspaikoista alkoi olla pulaa (vertaa ruuiskontteihin hesassa kun kalmahune on jo täysi) ratkaisin ongelman lisäämällä kalustoa jolloin pystyin sijoittamaan siemennesteeni eriikäisiin vaginoihin, nieluihin sekä anuksiin.
kysyttävää?
Kyllä, paljon enemmän! Nyt on noin kerran viikossa ja kaipaisin kerran päivässä, joskus kaksikin.