Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassana päivittelin taas ihmisten "ruoka"ostoksia: valkoista leipää, kermajuustoa, nakkeja, pekonia,,ei mitään vihreää korissa

Vierailija
14.02.2024 |

Sitten ihmetellään kun kansa sairastuu elintasosairauksiin, tiabetekseen jne

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa toisten ostokset sinulle kuuluvat? Keskity työhösi.

Vierailija
42/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tomaatit 6-7 €/kg, kurkku 5 jne.

Pakastevihannekset ajaa saman asian ja pavut ja linssit ei paljoa maksa

Pakastevihanneksia? Papuja ja linssejä? Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi me ostamme kasvikset ja hedelmät ja muut normaalit ruoka-aineet S-marketista. Sitten haetaan K-supermarketista lihoja, erikoisempia makkaroita ja parempaa vaaleaa leipää. Joskus myös herkkuja, kun siellä on vähän parempia ja erilaisia.

Joten se K-kaupan kassa voi saada vähän erikoisen kuvan ruokavaliostamme.

Mitä sen on väliä, minkälaisen kuvan kaupan kassa saa ruokavaliostanne? Oikeasti?

Vierailija
44/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas korkeakoulutettuna päivittelen joidenkin luuserien jämähtämistä suorittavan tason mekaanisiin hommiin jotka robotti hoitaa paremmin. 

Ja sitten ihmetellään kun kansa ei vaurastu.

Tykkään kassatyöstä koska en kestäisi päivääkään työtä jossa pitäisi sen kummemmin ajatella, tuossa hommassa voi jättää aivot narikkaan ja elämä sekä ajattelu, itsensä kehittäminen on vapaa-ajalla. Palkalla tulee hyvin toimeen ja ah kun nautin kotiin päästessä kun energiaa on vielä vaikka mihin kun aivot ei savua.

Vierailija
45/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurwa kursa kurwa kurwa 

Vierailija
46/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä ihmettele. Tee vain työsi.

Vierailija
47/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap jauha paskaa.

Vierailija
48/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurwa kursa kurwa kurwa 

Kurwa mać!

Vierailija
49/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä päivittelet. Painat nappulaa vaan!

Vierailija
50/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassana varmaan tiedät, että kermajuusto on kilohinnaltaan edullisempaa kuin vähärasvainen, nakit ja pekoni niin ikään. Tähän aikaan ei saa muuta vihreää edullisesti kuin kaalia eikä se kaikille uppoa. Kassana tunnut olevan aika lailla tietämätön hinnoista. Ainiin: se vaalea leipäkin on tummaa edullisempaa.  

Vierailija
51/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina hävettää maksaa viimeisillä pullorahoilla joku kermaviili

Vierailija
52/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaupasta ei osteta juuri mitään vihreää tai eksoottisia hedelmiä vaan pakastimesta otetaan mustikoita, puolukoita, vadelmia, mansikoita, lakkoja joka päivä.

Vierailija
53/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi me ostamme kasvikset ja hedelmät ja muut normaalit ruoka-aineet S-marketista. Sitten haetaan K-supermarketista lihoja, erikoisempia makkaroita ja parempaa vaaleaa leipää. Joskus myös herkkuja, kun siellä on vähän parempia ja erilaisia.

Joten se K-kaupan kassa voi saada vähän erikoisen kuvan ruokavaliostamme.

Mitä sen on väliä, minkälaisen kuvan kaupan kassa saa ruokavaliostanne? Oikeasti?

Ei mitään. Se nyt vaan kuitenkin sattuu olemaan tämän keskustelun aihe.

Vierailija
54/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina kärry puolilleen jo hedelmä-vihannes -osastolla ja mietin, oonko nyt liioitellut kasvisten kanssa. Mutta kyllä niitä kuluukin meillä.

Vierailija
55/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee aina kärry puolilleen jo hedelmä-vihannes -osastolla ja mietin, oonko nyt liioitellut kasvisten kanssa. Mutta kyllä niitä kuluukin meillä.

Sääli perhettäsi kun joutuu vatsansa täyttämään tyhjällä.

Vierailija
56/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti sain kolesterolilääkkeet, kun lopetin ulkoilun, pyöräilyn, kävelyn. Pakosta. Liikkuminen olisi hyväksi. 

Vierailija
57/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeat ajat, tarvitaan tukevaa ruokaa. 

Vierailija
58/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä käy nuori nainen ostamassa aina täsmälleen samat ostokset ja juuri samoina päivinä: maanantaina ja torstaina. Kerran osti karkkipussin ja suklaata, ei koskaan osta herkkuja. Ajattelin olikohan vieraita tulossa tai joku juhlatilaisuus.

Mistä sä tiedät mitä se muista kaupoista ostaa?

Kamala kyylä.

Käyn isommissa kaupoissa itse, siellä on aina erityypit kassallakin. Ei takuulla muista kassa mitä oon ostanut ja milloin.

Kyllä sitä pienemmissä kaupoissa oppii tunnistamaan asiakkaat ja lopulta kiinnittää huomiota jos aina ostaa jotain tiettyä. Esim joskus aikanaan oli yksi vakkarimummo, joka osti jotain ihan perusjuttua ja joka kerta se yksi olut. Aina yksi ja aina samaa merkkiä. Enkä siis mitenkään paheksu, ihan saa mummo juoda olutta jos tykkää eikä yhdestä varmasti haittaakaan ole, se vaan jotenkin jäi mieleen. 

Vierailija
59/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas korkeakoulutettuna päivittelen joidenkin luuserien jämähtämistä suorittavan tason mekaanisiin hommiin jotka robotti hoitaa paremmin. 

Ja sitten ihmetellään kun kansa ei vaurastu.

Tykkään kassatyöstä koska en kestäisi päivääkään työtä jossa pitäisi sen kummemmin ajatella, tuossa hommassa voi jättää aivot narikkaan ja elämä sekä ajattelu, itsensä kehittäminen on vapaa-ajalla. Palkalla tulee hyvin toimeen ja ah kun nautin kotiin päästessä kun energiaa on vielä vaikka mihin kun aivot ei savua.

Minä olin kassatyöpäivien jälkeen aina aivan poikki. Asiantuntijatyössä virtaa on vapaa-aikanakin paljon enemmän, kun päivän saa tehdä mielenkiintoisia hommia puuduttavan työn ja rasittavien asiakkaiden kohtaamisen sijaan. Mutta kukin etsikööt itselleen sopivimman homman 🙂

Vierailija
60/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs helvettiä mun ostokset kuuluu kenellekkään kassalle? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä