Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassana päivittelin taas ihmisten "ruoka"ostoksia: valkoista leipää, kermajuustoa, nakkeja, pekonia,,ei mitään vihreää korissa

Vierailija
14.02.2024 |

Sitten ihmetellään kun kansa sairastuu elintasosairauksiin, tiabetekseen jne

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tomaatit 6-7 €/kg, kurkku 5 jne.

Turha ilmoitella noiden hintoja tähän aikaan vuodesta.

Vierailija
22/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ymmärrät, kuinka hyväosainen olet, kun voit olla noin huolissasi toisten ihmisten ostoksista eikä tarvitse pähkäillä omia murheita sitäkin aikaa.

Minäkin ostan eri tavaroita 3 eri kaupasta. Luultavasti niissä kaikissa saataisi aika erikoinen käsitys minusta ostosteni perusteella. Yhdessä kaupassa luulisivat minun elävän vain eläintenruuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona on vielä vihanneksia, en tietenkään osta niitä lisää, jos vain lihat ja munat on loppu. 

Vierailija
24/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpahallista liha-, juusto- ja leipätarjoukset. S marketista kasvikset, koska halpahallissa on niin nahistuneita ja kalliita. K superista vain tietyt tarjoustuotteet, koska on muuten ihan törkeän kallis kauppa. Kyllä, joudun käymään kolmessa kaupassa, että saan kaiken mitä tarvitsen joutumatta konkurssiin.

Vierailija
25/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy nuori nainen ostamassa aina täsmälleen samat ostokset ja juuri samoina päivinä: maanantaina ja torstaina. Kerran osti karkkipussin ja suklaata, ei koskaan osta herkkuja. Ajattelin olikohan vieraita tulossa tai joku juhlatilaisuus.

Vierailija
26/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porkkana 1€kg, kaali 2€/kg, pakastevihannekset 2€/kg, peruna 0.50€/kg jne jne....

Vierailija
27/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torilta saa vihanneksia ja hedelmiä kohtuuhintaan. Tosin kuluttajat ovat silloin töissä kun torikauppaa käydään eli asiakaskunta koostuu eläkeläisistä ja työttömistä.

Vierailija
28/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porkkana 1€kg, kaali 2€/kg, pakastevihannekset 2€/kg, peruna 0.50€/kg jne jne....

Missä noin kallista kaalia?! Meillä nyt 0,79e/kg ja kalliimillaan 1,49e/kg

Vierailija
29/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiabetes?

Provotehoste :D

Vierailija
30/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä käy nuori nainen ostamassa aina täsmälleen samat ostokset ja juuri samoina päivinä: maanantaina ja torstaina. Kerran osti karkkipussin ja suklaata, ei koskaan osta herkkuja. Ajattelin olikohan vieraita tulossa tai joku juhlatilaisuus.

Mistä sä tiedät mitä se muista kaupoista ostaa?

Kamala kyylä.

Käyn isommissa kaupoissa itse, siellä on aina erityypit kassallakin. Ei takuulla muista kassa mitä oon ostanut ja milloin.

Vierailija
31/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vakkariasiakas osti aina kerralla monella kympillä kaljaa, lottoa ja tupakkaa, mutta sitten muovikassin yritti kuitenkin salaa hivuttaa ohitseni, ettei tarvinnut maksaa. Joka kerta! :D

Vierailija
32/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi me ostamme kasvikset ja hedelmät ja muut normaalit ruoka-aineet S-marketista. Sitten haetaan K-supermarketista lihoja, erikoisempia makkaroita ja parempaa vaaleaa leipää. Joskus myös herkkuja, kun siellä on vähän parempia ja erilaisia.

Joten se K-kaupan kassa voi saada vähän erikoisen kuvan ruokavaliostamme.

Miksi ihmeessä vaivaudut anonyymina selittämään täällä teidän ostoksia?

Luetteleehan monet koko päivän ruokansa täällä: aamulla söin mysliä ja viiliä, lounaaksi...

Vierailija
33/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiapetes :D

Vierailija
34/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osta lähikaupasta kuin maitoa ja leipää ja jotain tarpeellista, jos on päässyt unothumaan. Niin ja kaljaa tietty.

Vierailija
35/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiabetes?

Provotehoste :D

Mitä ap yrittää provota? Inhoa kassoja kohtaan, vai mitä?

Mä muistan bulimia ajoilta miten kiersin eri kaupoissa,kun en kehdannut ostaa mässyjä samasta kaupasta.

Vierailija
36/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista vain kaali on vihertävää. Kaalisalaatti olisi kyllä hyvää ja taidan huomenna käydä hakemassa siihen ainekset. Silläkin uhalla että maha turpoaa ja haisen sitten viikonlopun.

Vierailija
37/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kaupassa on huono vihannesosasti. Itse ainakin käyn lähicittarissa , mutta ostan tuote tuotteet muualta. Kalat ja kasvikset. 

Vierailija
38/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät mitä se muista kaupoista ostaa?

Kamala kyylä.

Käyn isommissa kaupoissa itse, siellä on aina erityypit kassallakin. Ei takuulla muista kassa mitä oon ostanut ja milloin.

En tiedäkään, mutta meidän kaupasta ostaa joka kerta samat ja kyllä ne ovat ihan monipuoliset ruoat. Kertoi itse muuttaessaan että meillä kiva käydä kun asuu lähellä ja saa kaiken tarvittavan. Eipä tuohon mitään erityistä kyyläämistä tarvitse. Suht pieni paikkakunta ja samat asiakkaat sekä hyvä muisti

Vierailija
39/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään citymarketissa lähti eurolla heviä matkaan

Vierailija
40/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas korkeakoulutettuna päivittelen joidenkin luuserien jämähtämistä suorittavan tason mekaanisiin hommiin jotka robotti hoitaa paremmin. 

Ja sitten ihmetellään kun kansa ei vaurastu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme