Yllätyskäänne 4-vuotiaan surmassa: Äiti ja isäpuoli päästettiin vapaaksi
Isäpuoli aiheutti pienelle pojalle vakavat palovammat.
https://iltalehti.fi/kotimaa/a/efa3c840-8300-4a1d-844a-a04cf3ff6631
Kommentit (460)
Olen täysin järkyttynyt, Kuinka tämä voi edes tapahtua?
Ei murhalla tai tapolla ole painolastia tässä yhteiskunnassa. Jos tekee veropetoksen tai muuten kuse ttaa valtiota, siitä saa kovimmat tuomiot.
tässä täytyy olla jokin virhe. Miten tää voi olla mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Mikä aiheutti vammat ja miksi. Se kuitenkin ihmetyttää. Mieskö? Vai onko vammojen todettu tulleen muulla tavoin. Kärsikö lapsi paljon.
Ai haluat tietää, kärsikö lapsi paljon?
Mätä suomen demlaoikeus iski jälleen.
Kaameaa.
Lapsella oli peräsuolessa ja sisäelimissä vammoja joita tulee yleensä esim kolarissa, kovalla puristamisella/paineella tai tylpällä esineellä aiheutettuja. Varmaan lapsi itse nämä(kin) aiheutti sitte...
Viime aikoina muutamassakin yhteydessä oman käden oikeus on tuntunut hyväksyttävältä vaihtoehdolta. Kuitenkin oikeusvaltiossa olisi tärkeää, että sellaista ei tapahdu. Rapautuuko mun moraali, oikeuslaitos vai mitä tapahtuu? Onko muilla tällaiset tuntemukset yleistyny?
Miten voivat edes elää itsensä kanssa? Tuommoisia hyödyttömiä huumehörhöjä ei kukaan kaipaa. Syvä inho- oksetus - kammo varmasti kaikilla heitä kohtaan. Voi kun vahingossa ottaisivat yliannoksen likaista huumepaskaa kumpikin
odotas hetki, tämä ei voi olla mahdollista!
Vierailija kirjoitti:
Joku vois käydä moppaamassa nää "vanhemmat ennen tuomion saamista, säästettäis rutkasti valtion rahoja....
Se tässä vapautuksessa varmaan on takanakin.
Oispa jenkkilän oikeuskäytäntö, nää ei ikinä pääsis ulos vankilasta.
en voi uskoa, että tämä olisi totta!
Paskoja tuomareita näemmä myös sielläpäin, se siitä.
Halpa on näköjään lapsen henki tässä maailmassa 😥