Miksi jotkut ajattelee, että se on aina miehessä vika jos nainen ei saa orgasmia?
Mun mielestä kummallinen ajattelutapa joillakin. Ei hyväksytä sitä, että vika voi olla myös naisessa. Ei se voi olla vain miehestä kiinni laukeaako nainen. Luulisi aikuisten ihmisten nykypäivänä tietävän, että naisen orgasmi ei ole niin yksinkertainen asia. Monella naisella ongelmia saada orgasmia ja se on ihan fakta.
Itse olen saanut yhden miehen kanssa kolme kertaa orgasmin kun mies pani takaapäin ja itse hieroin klitorista. On ollut useampi mies ja hyvät taidot ollut monella. Kyllä se vika on silloin mussa, ei näissä miehissä.
Vika on siinä, että mä jotenkin jännitän toisen seuraa vaikka nautinkin paljon ja olen ollut monesti lähellä laukeamista. En vain pääse sen rajan yli. Yksin ollessa laukean kuitenkin helposti. Nautin kuitenkin vakipanon antamasta suuseksistä, sormettamisesta ja itse yhdynnästä. Himoitsen miestä ja haluan seksiä hänen kanssaan. En mä todellakaan suostuisi seksiin kenenkään kanssa jos en siitä nauttisi vaikka en orgasmia saakaan.
Mulla ei ole mitään traumoja enkä tarvitse mitään terapiaa. Ei tämä ole mulle mikään ongelma. Vakipano on tehnyt paljon sen eteen, että laukeaisin. Ei voi miestä yrityksen puutteesta syyttää. Seuraavaksi pitää koittaa josko laukeaisin lelun avulla kun mies on vieressä.
En vain voi käsittää, että miksi joillekin tuntuu olevan kamala ongelma, että kaikki naiset ei saa orgasmia toisen ihmisen seurassa. En myöskään käsitä sitä, että miten nämä jotkut ei usko, että silti voi nauttia seksistä ja haluta sitä. En käsitä myöskään sitä, että tällä palstalla tyrmätään naisten omat kokemukset, tunteet ja tuntemukset eikä uskota niitä.
Tulee tunne, että mä en saisi edes harrastaa seksiä joidenkin mielestä kun en kerran saa orgasmia miehen kanssa.
Kommentit (242)
Vaikeahan naisen on liikutella miehen käsiä sormineen!!
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen on itse vastuussa itsestään onko onnellinen ym. Sama koskee myös orgasmia. Naisten luoma valhe, että aina on miehen vika jos nainen ei saa orkkua.
Se nyt vaan menee luonnossa niin, että on luonnonlaki, että urosten pitää kilpailla naaraista ja saada heidät kiimaan, jotta suostuvat seksiin. Siten on naisten liskoaivoihin kirjoitettu, että miehen pitää saada nainen kiimaan tavalla tai toisella, jotta pillu kostuu ja valmistautuu yhdyntään. En ymmärrä, miten tämä voi olla muille miehille enää nykypäivänä vaikea ymmärtää. Jokainen voi vaikka omalla naisellaan testata mikä on ero naisen kiimassa ja orgasmien saamisessa. Et tee mitään ennen sänkyyn menoa ja alat vasta sitten kiihoittamaan naistasi. Tai sitten kujertelet, vikittelet ja kohtelet kuin kuningatarta huomioimalla naistasi ennen seksiin ryhtymistä. Ihan satavarmasti naisesi on on ihan eri levelillä jo heti aloittaessa ja mahdolliset orgasmit on herkemmässä tai ylipäätään mahdollisia. Jos ette saa naistanne syttymään kattokaa peiliin. Sitähän jännämiehetkin tekee, lirkuttavat naista sen kuin ehtivät ja sänkyyn mennessä naiset valuu jo mahlaa. - Itsekin ajattelin taas saada parin päivän sisään seksiä. Lähettelin jo aamusta vaimolle sydän, ruusu jne emojia whatsappilla ja toivotin hyvä ystävänpäivää rakkaalle.Ja ihan siksikin, että hyväntuulinen vaimo on paljon mukavampi ja myös sitten halukkaampi. Mitä halukkaampi sen herkemmin saa orgasmeja ja sen helpompi minulla tyydyttää. Sitä paitsi mikään ei ole miehelle niin hienoa kuin jo valmiiksi halukas nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen on itse vastuussa itsestään onko onnellinen ym. Sama koskee myös orgasmia. Naisten luoma valhe, että aina on miehen vika jos nainen ei saa orkkua.
Se nyt vaan menee luonnossa niin, että on luonnonlaki, että urosten pitää kilpailla naaraista ja saada heidät kiimaan, jotta suostuvat seksiin. Siten on naisten liskoaivoihin kirjoitettu, että miehen pitää saada nainen kiimaan tavalla tai toisella, jotta pillu kostuu ja valmistautuu yhdyntään. En ymmärrä, miten tämä voi olla muille miehille enää nykypäivänä vaikea ymmärtää. Jokainen voi vaikka omalla naisellaan testata mikä on ero naisen kiimassa ja orgasmien saamisessa. Et tee mitään ennen sänkyyn menoa ja alat vasta sitten kiihoittamaan naistasi. Tai sitten kujertelet, vikittelet ja kohtelet kuin kuningatarta huomioimalla naistasi ennen seksiin ryhtymistä. Ihan satavarmasti naise
Jos tässä oltaisiin antamassa vinkkejä vain miehille, niin olisin jotakuinkin samaa mieltä. Kyllä mies totta kai voi lisätä seksin määrää ja laatua panostamalla naiseen ja seksiin.
Mutta aloituksessa oli kyse siitä, että se ei ole vain miehestä kiinni. Jokainen voi suoraan vaikuttaa vain omaan käytökseensä, myös naiset, ja joidenkin kroppa on vain hankala.
Lisäksi mainitsen, että jos hyväntahdonosoitukset perustuvat vain toiveelle seksistä, niin parisuhde on aika kurjalla pohjalla.
Mies voi pilata naisen orgasmin. Jos esim. vain hakee itselleen mahdollisimman nopeaa tyydytystä, eli nainen on vain jotain, josta pitää kiinni kun runkkaa. Naisen on hankala estää miehen orgasmia, jos alun perin jalat levittää eikä käske lopettamaan. Mutta vaikka mies tekisi kaikki temput, ei nainen välttämättä tule, jos vaikka on väärä aika kuusta (tietysti naisesta riippuen mikä merkitys milläkin asialla on). Veikkaisin, että jos nainen lujasti päättää seksihommien alkaessa, ettei saa orgasmia, hän pystyy tuon päätöksen pitämään. Miehelle se on aika hankalaa, jos alkaa kuitenkin lykkiä.
M51
Orgasmeja ei kyllä saa, tekstareillaan tai lir
kutuksella. Siihen tarvitaan ihan hyväilyjä. Ei mieskään laukea ilman.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi pilata naisen orgasmin. Jos esim. vain hakee itselleen mahdollisimman nopeaa tyydytystä, eli nainen on vain jotain, josta pitää kiinni kun runkkaa. Naisen on hankala estää miehen orgasmia, jos alun perin jalat levittää eikä käske lopettamaan. Mutta vaikka mies tekisi kaikki temput, ei nainen välttämättä tule, jos vaikka on väärä aika kuusta (tietysti naisesta riippuen mikä merkitys milläkin asialla on). Veikkaisin, että jos nainen lujasti päättää seksihommien alkaessa, ettei saa orgasmia, hän pystyy tuon päätöksen pitämään. Miehelle se on aika hankalaa, jos alkaa kuitenkin lykkiä.
M51
Nyt vähän sekoitat siemensyöksyn ja orgasmin tunteena. Kyllä nainen voi hyvin pilata mieheltä hyvänolontunteen. Luonto on vaan järjestänyt että suku jatkuu huonollakin seksillä.
Ja itse asiassa minä en ainakaan ole koskaan saanut siemensyöksyä asennossa, jossa nainen on päällä (Palstalla oli tästä taannoin keskustelua, ja todettiin, ettei moni muukaan mies.) Eli yhdyntä jossa mies ei tule on aivan mahdollinen. Asia vaan on miehen tapauksessa helppo korjata asentoa vaihtamalla.
Vierailija kirjoitti:
Orgasmeja ei kyllä saa, tekstareillaan tai lir
kutuksella. Siihen tarvitaan ihan hyväilyjä. Ei mieskään laukea ilman.
Ensin pitää naisella olla halu, muuten ei auta mitkään hyväilyt. Naisilla kaikki käy tunnetusti tunteiden mukaan. Jos nainen ei ole etukäteen virittäytynyt ja halukas saamaan orgasmia, ei vasta sängyssä pakkaselta aloitettu hyväily auta yhtää mitään. Se nyt on koettu ja näyty. Ihan varmasti jos etukäteen ennen seksiä mies käy kuumana naiseen ja osoittaa halujaan nostaa se naisen haluja ja kiimaa. Ei tarvitse enää sängyssä lähteä nollasta tai sen alta herättelemään haluja. Sitä paitsi heti kun seksi menee vain tekniseksi hyväilyksi on edellytykset naisen orgasmille jo hukattu, jos naisen tunteet ei ole mukana. Kuten jo sanoin, niin miehen on tämä todella helppo testata ja verrata. Ei tee mitään ennen seksiä vs panostaa kaiken naisen halujen ja fiilisten nostatukseen ennen seksiä. Ero seksin lopputuloksessa on huikea.
Lisäksi mainitsen, että jos hyväntahdonosoitukset perustuvat vain toiveelle seksistä, niin parisuhde on aika kurjalla pohjalla.
Hyväntahdonosoitukset on sitä varten, että nainen nauttisi enemmän seksistä ja elämästä. Siitähän siinä on lopulta kyse.
Min sytyn välittömästi kun mies koskee vulvaani va
rsinkin siihen klittaan. Se vaan on nin,
en minä muuta silloin ajatte
l kuin tulevaa nautintOani, saan Helposti noin, joten eipä se ihmeitä mieheltä vaadi.
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa ihanan romanttiselta, että oikein vakipano. Ei ihme jos vaikeuksia saada orgasmi.
Siis mikä ongelma sulla on? Mä olen sinkku ja mulla on silti oikeus saada seksiä. Et sä siitä määrää. Ihan kuule samat ongelmat on ollut pitkässä parisuhteessa joten pidä pääsi kiinni asioista joista et mitään selvästikään ymmärrä.
Vakipanon kanssa on hyvää seksiä ja nautin siitä, himoitsen miestä. Typerää ajatella, että vain romanttisesti parisuhteessa saisi olla seksiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan menee luonnossa niin, että on luonnonlaki, että urosten pitää kilpailla naaraista ja saada heidät kiimaan, jotta suostuvat seksiin. Siten on naisten liskoaivoihin kirjoitettu, että miehen pitää saada nainen kiimaan tavalla tai toisella, jotta pillu kostuu ja valmistautuu yhdyntään. En ymmärrä, miten tämä voi olla muille miehille enää nykypäivänä vaikea ymmärtää. Jokainen voi vaikka omalla naisellaan testata mikä on ero naisen kiimassa ja orgasmien saamisessa. Et tee mitään ennen sänkyyn menoa ja alat vasta sitten kiihoittamaan naistasi. Tai sitten kujertelet, vikittelet ja kohtelet kuin kuningatarta huomioimalla naistasi ennen seksiin ryhtymistä. Ihan satavarmasti naise
Kyllä me ainakin vakipanon kanssa lähetellään tuhmia viestejä ennen tapaamista. Lämmittelyä jo sekin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51
Nyt vähän sekoitat siemensyöksyn ja orgasmin tunteena. Kyllä nainen voi hyvin pilata mieheltä hyvänolontunteen. Luonto on vaan järjestänyt että suku jatkuu huonollakin seksillä.
Ja itse asiassa minä en ainakaan ole koskaan saanut siemensyöksyä asenn
Vakipano saa kyllä siemensyöksyn vaikka mä olisin päällä.
Ap
Jos ei mies jaksasormeaan liikuttaa, olkoot sitten liikuttamatta sitä kuliaankin. Fair play.
Se orgasmi on ihan ylimainostettu juttu. Ilmanki npärjää hyvin,
Jos et sinä anna mulle en minäkään sulle.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle mahdoit vastata?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51
Ja itse asiassa minä
Vastaus oli siihen että nainen todellakin voi pilata miehen orgasmin.
En ole epäillyt sun vakipanon kykyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle mahdoit vastata?
Ap
Typerälle miehelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle mahdoit vastata?
Ap
Typerälle miehelle!
Tuohan sanoo keskustelupalstalla paljon, kun meistä suurin osa on aika typeriä kommentteinemme.