Miksi joillakin on hyvä takamus ilman mitään liikuntaa?
Kommentit (33)
En ole kyllä ikinä huomannut, ertä takamus periytyisi äidiltä tyttärelle.
Hyvä takamus ei mene koskaan pois muodista.
Äidilläni ei ole takamusta ollenkaan. Hän on käyttänyt aina isoja hameita tai housuja, jotka ovat niin pussilla, että sitä takapuolen puuttumista ei huomaa. Itselläni on taas ollut aina kookas takamus muuhun varstaloon verrattuna. Hankala löytää edes sopivia housuja, koska pylly vie niin paljon tilaa.
Yleensä nää joiden ei nuorena tarvi nähdä vaivaa kroppansa eteen plösähtävätkin sitten yhdessä yössä kun tulee vuodet täyteen. Näinhän käy nuoren näköisille thaikkunaisillekin, mummoutuvat yhdessä yössä yks kaks.
Miksi toisilla on suuret kauniit silmät ja toisilla pienet siantihrukat? Miksi toiset ovat kauniita ja toiset kuin riihipiruja? Miksi toinen on pitkä ja toinen pätkä? Miksi toisella leikkaa ja toinen on nuija?
Ei se mistään liikunnasta johdu, vaan geeneistä. Oletko koskaan miettinyt miksi naiset yleensä ovat alapää?lihavia, ja miehet keskivartalolihavia? Erilaisilla ihmisillä menee tavara eri paikkoihin.
Mua harmittaa kun olen mies hyvällä perseellä. Naiset haluavat aina läpsytellä sitä. Ei olisi pitänyt skeitata kymmentä vuotta...
Hoikka ylävartalo ja sitten suurehko alapää... Rasva kertyy vain pakaroihin reisiin
Ravinto. Eli ei ole päästänyt itseään turpoamaan ylensyöden vuosikausia!
Mulla kertyy vain ravinto jotenkin alakroppaan. kädet on sellaiset tikut, siimat kuin jollain 10-vuotiaalla tytöllä. Voisi sinnekin vähän mennä rasvaa tai yläkroppaan
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nää joiden ei nuorena tarvi nähdä vaivaa kroppansa eteen plösähtävätkin sitten yhdessä yössä kun tulee vuodet täyteen. Näinhän käy nuoren näköisille thaikkunaisillekin, mummoutuvat yhdessä yössä yks kaks.
Tää on muuten tosi. Näin on käynyt teini-iän ystävilleni ja myös monelle työkaverille. Työkavereista olen siis nähnyt nuoruusaikojen kuvia, joissa ovat hoikkia, hyväkroppaisia ja nättejä. Nyt huonokuntoisia ja omppuvartaloisia tai ihan tasaisesti lössähteneitä viisikymppisiä.
Itse en ole ollut ikinä nätti enkä luonnostaan hoikka. Olen aina joutunut panostamaan hyviin elämäntapoihin, liikuntaan ja syömisiin, että viihtyisin edes jotenkin nahoissani. Enpä koskaan ajatellut, kuinka kauaskantoiset seuraukset tällä on. Nätti en ole vieläkään, mutta ihan hyvässä kunnossa ja normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kertyy vain ravinto jotenkin alakroppaan. kädet on sellaiset tikut, siimat kuin jollain 10-vuotiaalla tytöllä. Voisi sinnekin vähän mennä rasvaa tai yläkroppaan
Seiso puoli tuntia päälläsi joka päivä, jos se vaikka huijaisi geenejä.
Perseettömyys on kyllä totaalinen halujen tappaja. Oikein harmittaa, kun voi mennä tosi hyvä parisuhdenainen sivu suun, kun ei vaan haluta.
Kun osaa "kasata" itsensä pysyy kunnossa kuin itsestään, tarakkakin :).
Luisteluhiihto tekee hyvää takamukselle.
Vierailija kirjoitti:
Ravinto. Eli ei ole päästänyt itseään turpoamaan ylensyöden vuosikausia!
Hoikkuus tai normaalipaino ei todellakaan takaa kauniin muotoista takapuolta. Itselläni on liikunnasta huolimatta ihan ruippana mummopylly. Bmi 20.
Geenit. 🤷