Edelleen jälkipelinä voi sanoa, että Rehn olisi ollut paras vaihtoehto
En ole keskustan kannattaja enkä pidä häntä täydellisenä, mutta näin jälkipelinä on hoitanut tonttinsa hyvin. Olisi ollut asiallinen ja osaa käyttäytyä. Rehnin kannattajaketjut on myös olleet kaikkein asiallisimpia täällä kannattajien osalta.
Kommentit (58)
Samaa mieltä mutta kansa on puhunut ja pulinat pois.
Punaviherpaskaosaston vaalitaktikoinnit, joiden aikakauden Marin aloitti, johtavat polarisoitumiseen ja siihen että oikeistonkin on valittava ajoissa hevosensa.
Rehnin kohtaloksi koitui vain ja ainoastaan keskustalaisuus.
Rehn oli ylivoimaisesti paras ehdokas, huippu koulutus ja osaaminen. Lisäksi hän on tavallinen suomalainen ihminen, ilman outouksia. Kuuden vuoden päästä uudestaan.
Harmittaa, että meni jotenkin ohi tämä Rehn. Äänestin Litä ekalla kierroksella. Varmasti Rehn olisi voittanut jos vastassa olisi ollut itse Mestari.
Olisi ollut sentään jotain muuta kuin Kokoomusta maan johdossa q
Tuo nyt on täysin väärä olettamus. Jussi Halla-aho olisi ollut se paras tehtävään. Kuvitelkaa nyt, kuinka ihanana tämä aamu olisi alkanut kun Jussia olisi haasteteltu voitosta sekä onniteltu Suomesta sekä maailmalta.
Kuiva harmaa vanha pappa, joka ei herätä mitään tunteita. Rehn olisi ollut niin 70-lukulainen vaihtoehto, onneksi ei sitä valittu.
Kuluisipa seuraavat 6 vuotta Stubukan aiheuttamatta suurempaa vahinkoa tälle maalle, sitä toivon. Ja toivon ihmisten viisastuvan, seuraavissa vaaleissa äänestävän Olli Rehniä - jos hän on ehdokkaana.
Sano nyt mitä hyviä asioita Rehn on tehnyt tai ehdottanut Suomelle koko poliittisen uransa aikana?
Yrittäkää nyt jo ymmärtää, että yksikään hinttapuli, kepuloinen tai muu häiriintynyt poikkeava ei tässä maassa tule koskaan olemaan presidentti.
Olen samaa mieltä. Itse äänestin ekalla kierroksella Aaltolaa. Tiesin toki, ettei mitään saumaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuiva harmaa vanha pappa, joka ei herätä mitään tunteita. Rehn olisi ollut niin 70-lukulainen vaihtoehto, onneksi ei sitä valittu.
Juuri sellainen Saulikin on ja toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri sellainen Saulikin on ja toimii.
Meni jo. Ihan hyvä että saadaan vähän nuorempaa sukupolvea jo politiikkaan, ettei olla jenkkien tiellä, jossa eläkeläispapat kisailevat vallasta.
Minulle on muuten sama, mutta voittaja harmittaa.
Hänellä on arviointikyky hukassa ja jo ydinasepuheet aiheuttavat huolta. Poikkeuksellisesti jopa Niinistö joutui puuttumaan niihin, vaikka istuvalle presidentille on aivan poikkeuksellista kommentoida ehdokkaiden puheita.
Tässä maailmantilanteessa toivoisi malttia ja harkintaa. Kumpikaan ei kuulu Stubbin vahvuuksiin.
Nämä vaalit kertoo myös siitä, että supliikki on hyvin arvostettua ihan joka tasolla nykyään. Mitä parempi olet esiintymään ja puhumaan, sen paremmin menestyt työelämässä. Siinä voi jäädä muita avuja varjoon, kuten asioihin huolellinen paneutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on muuten sama, mutta voittaja harmittaa.
Hänellä on arviointikyky hukassa ja jo ydinasepuheet aiheuttavat huolta. Poikkeuksellisesti jopa Niinistö joutui puuttumaan niihin, vaikka istuvalle presidentille on aivan poikkeuksellista kommentoida ehdokkaiden puheita.
Tässä maailmantilanteessa toivoisi malttia ja harkintaa. Kumpikaan ei kuulu Stubbin vahvuuksiin.
Tai sitten noilla puheilla halutaan lähettää naapurille viesti. Joskus öykkärit eivät muuta ymmärrä.
Voi nyyyyhhhhh.... nyyhkytelkää nyt seuraavat 6 vuotta. 😭😭😭
Rehn olisi mitä ilmeisimmin voittanut Stubin.
Vierailija kirjoitti:
Rehn oli ylivoimaisesti paras ehdokas, huippu koulutus ja osaaminen. Lisäksi hän on tavallinen suomalainen ihminen, ilman outouksia. Kuuden vuoden päästä uudestaan.
Mutta Rehnin vaimo on eronnut 2 pojan äiti- vaikka niillä se 1 yhteinen tytär onkin. Rehn ei maininnut missään niitä 2 poikaa, vain sen tyttären. Ja vaikka molemmilla naisella ruma kotkanina onkin- on Stubbin vaimo nuorempi, hoikka, jossain kulmissa nätti ja sivistynyt näköinen, ja tyylikäs. Ei voi sanoa samaa Rehnin vaimostaan. Rikkinäinen uusioperhe on sen Rehnin perhe. Rehn on kyllä itse pätevä ja symppis. Mutta hyvä että ydinperhe pääsi presidentin asemaa nauttimaan.
Samaa mieltä. Mutta Subb oli hyvä kakkonen.
Niinpä niin mutta kun ei.