Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haavistoa äänestäneet, mikä fiilis nyt?

Vierailija
11.02.2024 |

Rehellisesti.

Kommentit (1319)

Vierailija
821/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että olin pettynyt eilen illalla. Tänään olen kuitenkin jo ihan hyvillä mielin. Stubb käyttäytyi mielestäni kunnioittavasti eilen voiton jälkeen ja olen siitä iloinen. 

Vierailija
822/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä aliarvioida Haaviston punavihreiden kannattajien kauheuden vaikutusta äänestystulokseen. Ihanat vihervassarit ovat rääkyneet ja takoneet lattiaa eduskuntavaaleista asti ja demonisoineet eri mieltä olevia. Ja kun katsoo, millainen kauhugalleria punavihreän kentän puolueliitti on, niin on kaikkien kannalta parasta, että Pekka ei saanut presidentin nimitysvaltuuksia. Iirikset, Sofiat ja Fatimit yhteiskunnan ykköspaikoilla, hrrr. Ei siis pelkästään Pekka ja Antonio, vaan se vihervassariposse, joka on pannut parastaan viime keväästä lähtien.

Tästäkin kommentista huomaa, että ne on persut, joa tätä maata repii rikki. Onnksi Stubb on ihan erilainen, sivistynyt ja toisia arvostava, puhuu kauniisti Haavistosta.

Käykää YLE.fi sivulla lukemassa mitä Firenzen kollegat ja työkaverit  kertovat Stubbista.&n

Linkki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä aliarvioida Haaviston punavihreiden kannattajien kauheuden vaikutusta äänestystulokseen. Ihanat vihervassarit ovat rääkyneet ja takoneet lattiaa eduskuntavaaleista asti ja demonisoineet eri mieltä olevia. Ja kun katsoo, millainen kauhugalleria punavihreän kentän puolueliitti on, niin on kaikkien kannalta parasta, että Pekka ei saanut presidentin nimitysvaltuuksia. Iirikset, Sofiat ja Fatimit yhteiskunnan ykköspaikoilla, hrrr. Ei siis pelkästään Pekka ja Antonio, vaan se vihervassariposse, joka on pannut parastaan viime keväästä lähtien.

Tästäkin kommentista huomaa, että ne on persut, joa tätä maata repii rikki. Onnksi Stubb on ihan erilainen, sivistynyt ja toisia arvostava, puhuu kauniisti Haavistosta.

Haavistokin puhuu kauniisti muista. Taustajoukot asia erikseen. Sikäli harmi Haaviston puolesta, miten tukijoiden "tuki" kääntyi lopulta Haavistoa vastaan ja sai sanoa hyvästit presidenttiydelleen. 

Vierailija
824/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei vaikuta itseeni juurikaan, koskan muutto ulkomaille oli joka tapauksessa jo suunniteltu. Tämä vain vahvisti uskoa siihen valintaan. Tämä ei ole minun maani ja minun porukkani enää. Pitäkää hyvänänne. Lähtekää kun vielä voitte tai jääkää tänne näiden narsististen, psykopaattisten herrojen alamaisiksi. 

Vierailija
825/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpottuneet, niin kuin taisi itseasiassa olla Haavistollakin ja ainakin hänen puolisolla. Ei minkään näköistä pettymyksen ilmettä kummallakaan.

Loppuun saakka rauhallinen ja herrasmies. Ei puhettakaan, että itkisi jostain keskisormen osoittamisesta tai taktisesta äänestämisestä, vaikka jäi toiseksi, toisin kuin oltaisiin kuultu eräältä toiseltä ehdokkaalta, jonka piti suosittaa, että jääkää kotiin toisella kierroksella ;D

-winner-

Vierailija
826/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidenttinä hän tuskin voi tulla töihin pyörällä pinkissä lycrassa Firenzen työkaverit kommentoivat Stubbin valintaa

😂👍

Minä toivon että Stubb tulee töihin jatkossakin pinkissä lycrassa.

Vierailija
827/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksuaalinen suuntautuminen vaikutti sun mielestä äänestämiseen, niin nyt käsi sydämelle ja rehellinen vastaus; olisiko Haavisto kiinnostellu yhtä paljon jos olis ollu Pekka ja Marjatta Haavisto?

Ei se ole mielipide, vaan tätä kyseltiin pariin otteeseen. Se vaikutti monella. Itse olen kristitty enkä muiden seksielämään puutu, mutta ei homous ainakaan mikään meriitti ole mun silmissä. 

Vierailija
828/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/a/74-20073878

Firenzen työkaverien mietteitä.

Vierailija
829/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tiedä, vaikka Suzannekin strap-onia käyttelisi. Ei voi vaan tietää varmaksi.

Vierailija
830/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei vaikuta itseeni juurikaan, koskan muutto ulkomaille oli joka tapauksessa jo suunniteltu. Tämä vain vahvisti uskoa siihen valintaan. Tämä ei ole minun maani ja minun porukkani enää. Pitäkää hyvänänne. Lähtekää kun vielä voitte tai jääkää tänne näiden narsististen, psykopaattisten herrojen alamaisiksi. 

Älä tule sitten myöskään vanhana vikisemään terveydenhoitoa ja hautapaikkaa. Jää sinne!!!

Vierailija
831/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Itse aion kannustaa lastani tekemään myöhemmin samoin. Nyt hän on vielä oppivelvollinen, mutta kun se loppuu, niin pois vaan. Ei tänne kovien arvojen, kyykytyksen ja kaiken ilkeyden keskelle kannata jäädä. Suomi on joka suhteessa taantuva maa eikä tänne kannata jäädä, jos vain on mahdollisuus lähteä. 

Vierailija
832/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ehdokkaita molemmat, joten mieluisa lopputulos.

Vierailija
833/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla samansuuntaiset mietteet. Vientiä tekevänä pienyrittäjänä rassaa lisäksi tämä tolkuton lakkoilu, saavutetuista eduista kiinni pitäminen ja yleinen yrittäjäviha. Tuntuu että Suomessa on mona toisiaan vastaan taistelevaa porukkaa, ja ne kaikki taistelevat aina lisäksi minua vastaan. Omanlaisiani ihmisiä on harvassa, osa on jo muuttanut ulkomaille.

(Ja äänestin siis Haavistoa, selkeästi pätevämpää ja diplomatiataitoisempaa ehdokasta.)

Vierailija
834/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Stubb voisi tarjota Pekalle kabinetti paikan rauhanneuvottelijana? 

Stubb sanoo avittavansa presidenttinä Haavistoa rauhanvälitystehtäviin kommentoi kabinettinsa kokoonpanoa https://www.is.fi/politiikka/art-2000010221480.html

Kunhan ei tero-vaimojen välitystehtäviin yksityiskoneella.

Vierailija
835/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän Italehdessä oli Stubb kannessa. Aivan hirveän näköinen suu ja hampaat. Ei kyllä lainkaan edustavan näköinen. Ei yhtään sovi siihen kuvaan, joka hänestä annetaan eli edustava, nuorekas, komea.

Minusta hän ei ole mitään noista. Sanoisin, että paremminkin luihu.

Homokakkonen olisi sitten ollut nuorempi 😂

Vierailija
836/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei koko kansan Jussi Hallacaho ollut toisella kierroksella?

Vierailija
837/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpottuneet, niin kuin taisi itseasiassa olla Haavistollakin ja ainakin hänen puolisolla. Ei minkään näköistä pettymyksen ilmettä kummallakaan.

Loppuun saakka rauhallinen ja herrasmies. Ei puhettakaan, että itkisi jostain keskisormen osoittamisesta tai taktisesta äänestämisestä, vaikka jäi toiseksi, toisin kuin oltaisiin kuultu eräältä toiseltä ehdokkaalta, jonka piti suosittaa, että jääkää kotiin toisella kierroksella ;D

-winner-

Kyllä Haavisto nyt hieman "itkee".

Haavisto aiemmin kritisoi Yleä siitä, miten hänen homoutensa otettiin esille ensimmäisen kierroksen tulosillassa.

-Silloin mietti, että tämä ajoittui hyvin täsmällisesti toisen kierroksen alkuvaiheeseen. Toivottavasti kenelläkään ei ollut mitään pahaa tarkoitusta tässä, Haavisto kertoo. 

Vierailija
838/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kauniisti te olette puhuneet persuista, kokoomuksesta, tai kenestäkään ei-vihervassarista? Miksi persun olisi kannattanut äänestää Pekkaa? Mitä te olette tehneet kahtiajaon vähentämiseksi?

Vierailija
839/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykää YLE.fi sivulla lukemassa mitä Firenzen

Tuo taisi olla Iltalehden juttu...

Vierailija
840/1319 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei koko kansan Jussi Hallacaho ollut toisella kierroksella?

Ei tainnut Jussi olla sitten koko kansan makuun.