Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vaan enää kiinnosta hevoset

Vierailija
27.07.2023 |

Miten kertoa miehelle että enää ei vaan kiinnosta yhtään yhteinen harrastuksemme eli hevoset.
Hevosia on meillä kolme kappaletta. Eivät ole mitään kalliita kilparatsuja vaan vanhoja tarvis hevosia.
Miehen äiti laittoi viestiä että menemmekö meidän autolla kuninkuusraveihin. Aivan sama kunhan kukaan ei oleta että minä tulen mukaan. Miehelle tuo suoraan sanottuna tulee yllätyksenä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Hoitaa ne silti pitää, vaikka ei kiinnostaisikaan.

Vierailija
2/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri 3 kiloa hevosen jauhelihaa, tulee hyvät pihvit ja mureke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitän vaan jotkut rehut kuppiin ja vien ulos. Kelien kylmetessä en kyllä enää viitsi loimitella

Vierailija
4/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitän vaan jotkut rehut kuppiin ja vien ulos. Kelien kylmetessä en kyllä enää viitsi loimitella

Jos et viitsi enää hoita hevosia kunnolla, myy ne pois. Eläinten ei tule kärsiä ihmisen kiinnostuksen lopahtamisesta ja laiskuudesta.

Vierailija
5/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laiska. Minua ei vaan kiinnosta.

Vierailija
6/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on hetken pois niin tilaa teurastaja ja teetä metwurstia niistä.

Vierailija
7/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaikka näin: mulla ei ole enää motivaatiota pitää hevosia. Sitten mietitte, jaksaako mies hoitaa ne yksin vai myyttekö/lopetatteko hevoset. Se ei ole vaihtoehto, että pidät suun kiinni ja hevoset jää huonolle hoidolle.

Vierailija
8/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama asia. Ainoa ratkaisu on myydä hevoset, jotteivat ne joudu kärsimään kiinnostuksenpuutteestasi.

Vierailija
9/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaat vaan suusi. Ihan normaalia on, ettei sama asia kiinnosta ikuisesti.

Ei minuakaan hevoset kiinnosta.

Vierailija
10/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hevoset ovat jo eläkkeellä jos vanhoja. Ettei mies rääkkää raviradalla? 

Vierailija
11/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Minullakin on hevosia, ja oma kiinnostukseni on loppunut täysin. Ne vievät aikaa ja rahaa, enkä saa sitä iloa niistä, mitä ennen. Tyttäreni haluavat hevoset pitää, ja vaikka he niitä hoitavat, paljon jää myös minun vastuullani. Eihän vastuuta voi lapsille siirtää, vaikka he jo ovatkin täysi-ikäisiä.

Kai elämässä on nyt niin paljon muuta, ja un hevosia on ollut "aina" haluaisin hetken elää kuten normaalit ihmiset.

Tämähän ei tarkoita, että hevoseni olisivat huonolla hoidolla. En vaan itse saa sitä iloa mitä ennen. Sydämeni ei ole mukana asiassa. Minuakaan ei enää kiinnosta seurata raveja yms.

Vierailija
12/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt mieheltä että voisko hepat myydä pois, ja jos ei halua myydä niin sanot ettet aio enää hoitaa niitä.

Vierailija
13/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma lasten kanssa? " Ei vaan enää kiinnosta kakarat, heitän niille vaan jotkut murot kuppiin, emmä mikään laiska oo, mutta en mä niille mitään toppahaalareita rupee pukee. Tulee muuten miehelle yllätyksenä." Kaiken voi jättää sillensä kun lakkaa nappaamasta. Aito wt-asenne.

Vierailija
14/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et viitsi enää hoita hevosia kunnolla, myy ne pois. Eläinten ei tule kärsiä ihmisen kiinnostuksen lopahtamisesta ja laiskuudesta.

Onhan ne miehenkin hevosia.

Vierailija
15/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa on jotain omituista. Onko tottakaan.

Kolmen hevosen hoito on sitovaa ja työlästä. Rahaa myös menee.

Ku.mallista, että kiinnostumattomuutesi ilmenee noin yllättäen miehellesi.

Vierailija
16/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua. Minullakin on hevosia, ja oma kiinnostukseni on loppunut täysin. Ne vievät aikaa ja rahaa, enkä saa sitä iloa niistä, mitä ennen. Tyttäreni haluavat hevoset pitää, ja vaikka he niitä hoitavat, paljon jää myös minun vastuullani. Eihän vastuuta voi lapsille siirtää, vaikka he jo ovatkin täysi-ikäisiä.

Kai elämässä on nyt niin paljon muuta, ja un hevosia on ollut "aina" haluaisin hetken elää kuten normaalit ihmiset.

Tämähän ei tarkoita, että hevoseni olisivat huonolla hoidolla. En vaan itse saa sitä iloa mitä ennen. Sydämeni ei ole mukana asiassa. Minuakaan ei enää kiinnosta seurata raveja yms.

Miksei voi siirtää vastuuta? Voithan myydä/antaa aikuiselle tyttärelle hevosen, jos haluat. Jos heitä ei kiinnosta se päävastuu niin voit myydä jollekin toiselle.

Vierailija
17/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti hevoset ovat jo eläkkeellä jos vanhoja. Ettei mies rääkkää raviradalla? 

Viimeinenkin noista lopetti uransa keväällä kun jalat ei kestä juosta kilpaa.

Samalla lopahti mun kiinnostus hevosiin. Kuopasta voisi mun puolestani koko porukan tai mielummin myydä Espanjaan tai Maltalle kun sieltä saisi parhaan rahan.

Vierailija
18/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG

Vierailija
19/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne omat eläimet ole mikään "harrastus", kyse on vastuusta. Ei ne hevoset ole olemassa sinua varten. Saat olla kiitollinen että olet saanut ratsastaa, sekään ei ole mikään ihmisen etuoikeus, vain vanha tapa. Aina vaan parempi jos et heillä ratsasta kunhan muuten hoidat tarpeelliset asiat. He tarvitsevat eniten toistensa seuraa.

Ravit ovat eläimelle julmuutta.

Hevoset ovat upeita eläimiä. Vaistoavat hyvin herkästi millä mielellä ihmiset ovat. Toivottavasti pidät hyvää huolta heistä. Jos olet masentunut, eikä "kiinnosta" myykää pois.

Vierailija
20/36 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeinenkin noista lopetti uransa keväällä kun jalat ei kestä juosta kilpaa.

Samalla lopahti mun kiinnostus hevosiin. Kuopasta voisi mun puolestani koko porukan tai mielummin myydä Espanjaan tai Maltalle kun sieltä saisi parhaan rahan.

Just, että sellanen ihminen löytyi sieltä. Karma löytää sinutkin. Tuollaista asennetta ja tunteettomuutta ei voi ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä