Haavistoa äänestäneet, mikä fiilis nyt?
Kommentit (1319)
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi pettynyt, lähinnä tämän maan henkiseen tilaan. Homofobinen maa, ei tunnista osaamista eikä ymmärrä omaa parastaan. Kusessa ollaan, kun hölöttäjä-Stubb pistää tuulemaan.
Tuo homoläppä on niin kulunutta. Kivasti yritetään demonisoida väärin äänestäneet. Haavisto voi kysyä konsultaatiota Paavolta tulevaisuuden suunnitelmiin.
Saatiin pressa, joka ei tunne tätä maata eikä sen kansaa. Lapset ja vaimo eivät osaa edes maan enemmistön kieltä. Kiitos siitä persut, kiitos, vai pitäisikö jo sanoa thanks for this.
Vierailija kirjoitti:
Saatiin pressa, joka ei tunne tätä maata eikä sen kansaa. Lapset ja vaimo eivät osaa edes maan enemmistön kieltä. Kiitos siitä persut, kiitos, vai pitäisikö jo sanoa thanks for this.
Persujen vika tämäkin. Taitaa suomassa olla yli 50% persuja, kun he saavat kaiken pieleen.
Persut halusi eu-myönteisen maailmankansalaisen. Niiden on turha öyhöttää niistä asioista siis enää. Rajat auki, rahhaa eurooppaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs taktikoitte Halla-ahon ulos 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi pettynyt, lähinnä tämän maan henkiseen tilaan. Homofobinen maa, ei tunnista osaamista eikä ymmärrä omaa parastaan. Kusessa ollaan, kun hölöttäjä-Stubb pistää tuulemaan.
Tuo homoläppä on niin kulunutta. Kivasti yritetään demonisoida väärin äänestäneet. Haavisto voi kysyä konsultaatiota Paavolta tulevaisuuden suunnitelmiin.
Homous ja sitä kautta suomalaisten sukupuutto on ilmiselvästi vihreiden tavoite.
Fiilis on hyvä, kuten aina kun tiedän tehneeni itselleni uskollisen oikean valinnan.
Haavisto on edelleen henkilö jonka kannalla olen ja jonka arvoja tuen. Li Andersson on toinen.
Minun mielipiteisiini ei vaikuta kenenkään haukkumiset eikä nälviminen, se osoittaa vain kyseisen ihmisen omaa pienuutta.
Minulla on omat arvoni joiden kannalla ja puolella olen, ja ne eivät horju minkään boforin p-myrskyssä.
Suomen nykyinen hallitus on katastrofi. Uudesta presidentistä en vielä osaa sanoa juuta enkä jaata. Aika näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Haavistoa. Eilen illalla oli onnellinen olo kun katselin kuina Stubb tuli puhumaan Haaviston kannattajille ennen kuin meni omiensa luo. Hienosti päätetty ele noilta (olivat sopineet Haaviston kanssa, että voittaja menee ensin toisen tilaisuuteen). Olin onnellinen siitä miten siististi kampanjat menivät, kuinka puhuttiin asiasta, ei heitelty lokaa.
Ruotsin lehdistössä ihailtiin samaa, Suomen vaaleja pidettiin aikuisten ihmisten vaaleina jollaisiin Ruotsissakin pitäisi päästä. Toivottavasti pystytään samalla linjalla seuraavissa vaaleissakin: kuunnellaan ja väitellään, myönnetään myös ne, joissa vastapuolet ovat oikeassa. Se on demokratiaa. Vastapuolen lokaamisesta, kuuntelemattomuudesta ja kaiken kärjistämisestä ei ole pitkä matka demokratian murentumiseen - ja silloin vaihtoehto on... Seuraan pelolla USAn kehitystä.
Milloin vihervasurien kannattajista saataisiin myös aikuisia? Loan heitto tapahtui siellä taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on todella kulunutta, kuinka suuri ongelma toisen ihmisen seksuaalinen suuntautuminen vielä nykyäänkin monille on. Tämähän tuli nyt näiden vaalien aikana selväksi. Vaikea käsittää, ja suuri pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Fiilis on hyvä, kuten aina kun tiedän tehneeni itselleni uskollisen oikean valinnan.
Haavisto on edelleen henkilö jonka kannalla olen ja jonka arvoja tuen. Li Andersson on toinen.
Minun mielipiteisiini ei vaikuta kenenkään haukkumiset eikä nälviminen, se osoittaa vain kyseisen ihmisen omaa pienuutta.
Minulla on omat arvoni joiden kannalla ja puolella olen, ja ne eivät horju minkään boforin p-myrskyssä.
Suomen nykyinen hallitus on katastrofi. Uudesta presidentistä en vielä osaa sanoa juuta enkä jaata. Aika näyttää.
Nykyisen haliltuksen heikkous on katsojan silmässä. Mielestäni se ei ole täydellinen, mutta monta kertaa parempi kuin edellinen.
Ihan ok. Uskon Stubbin olevan hyvää tarkoittava ja tehtävään kykenevä.
Harmittaa vähän. Haavistolla on mielestäni kuitenkin hyviä elämisen arvoja. Olisivat tarpeellisia kaikille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Tämä on oikea ilon ja onnen päivä. Vihreät kyyneleet joka ketjussa.
Vain idiootti jaksaa iloita siitä, että on vaarantanut Suomen itsemääräämisoikeuden.
Eli yli puolet suomalaisista on idareita koska äänesti Stubbia?
Jos ei ymmärrä omaa parastaan, niin onko tätä parempaa sanaa sitä kuvaamaan?
Ehkä "oikeustoimikelvoton"?
Tämä oli kyllä todella tiukka valinta itselleni. Tein lopullisen äänestyspäätöksen eilen vasta vaalipaikalle kävellessäni. Uskon, että Stubb pärjää tehtävässään hyvin ja minulle on pääasia, että meillä on liberaaleja arvoja kannattava presidentti.
Enemmistöhän on harvoin oikeassa. Laiha lohtu on nyt se, ettei enemmistö kovin paljon väärässäkään ole, kun voitto oli noin niukka. Toivottavasti niin niukka, ettei se tuota jotain katastrofaalista. Jos tuottaa, sitten voi todeta, että Stubbin kannattajathan hänet valitsivat, sitä saa mitä tilaa. Ihmehän se olisi ollut, jos humaani, rauhanneuvotteluissa marinoitunut, laajakatseinen Haavisto olisi valittu.
No, saatiin sentään vain viidenneksi huonoin vaihtoehto (vielä huonompia olisivat olleet Halla-aho, Essayah, Harkimo, Urpilainen). Mulle Stubb oli neljänneksi paras (edelle menivät Haavisto, Li ja Rehn).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs taktikoitte Halla-ahon ulos 🤭
Ei ihme, että Haavistoa äänesti älymystö. Et selvästi osannut sinäkään katsoa oman laatikkosi ulkopuolelle, saati sitten laajempaa kuvaa tai edes vertailla oman poliittisen ideologiasi kannalta oman ehdokkaasi puuttuessa kuitenkin sinulle sopivamman ehdokkaan taustoja ja henkilöhistoriaa. Miten voi ajattelu ollakin noin suppeaa, kapea-alaista, helposti johdateltavaa ja lyhytnäköistä. Harva mestarin kannattaja ilmeisesti käsitti, että Haavisto on paljon lähempänä heitä kuin ikänsä ulkomailla elänyt, täysin suomalaisuudesta erkaantunut Stubb.
Minkäs sille voi. Huonolle ei hävinnyt, ensimmäisellä kierroksella on huonompiakin vaihtoehtoja.