Haavistoa äänestäneet, mikä fiilis nyt?
Kommentit (1319)
Nämähän olivat vaalit, joissa kaikki saivat tuntea olevansa ratkaisijoita ja voittajia. Minä äänestin Haavistoa ja ensimmäisen kierroksen jälkeen olin helpottunut, että perussuomalainen ehdokas jäi kisasta. Ymmärsin toki, että Stubbin voittaminen toisella kierroksella olisi hyvin vaikeaa, ellei mahdotonta, mutta saatoin silti hyvillä mielin äänestää itselleni parempaa ehdokasta. Keskustalaiset voivat ajatella tyytyväisinä, että he olivat toisella kierroksella ratkaisevassa asemassa, samoin perussuomalaiset ja he, joille seksuaalinen suuntautuminen oli tässä se, mikä vaikutti, hekin voivat olla tyytyväisiä. Ehkä siellä kokoomusleirissä on pieni voiton hapan maku, sillä he eivät ehkä ole niin iloisia siitä, ketkä kaikki esiintyvät nyt heidän pelastajinaan. Mutta yhtä kaikki, tämä oli toiseksi paras lopputulos ja sellaiseksi oikein hyvä. En ole vihainen, enkä surullinen, vähän pettynyt, mutta myös helpottunut kokonaiskisasta. Paljon paljon pahemminkin olisi voinut käydä. Ei lopputuloksen kannalta, vaan toisen kierroksen asetelman kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaviston kampajatilaisuuksissa eri puolilla Suomea kuvissa näkyi tavallisia köyhän näköisiä ihmisiä, Stubbin tilaisuuksissa ihan toisenlaisia ihmisiä. Peli oli selvä jo alusta lähtien kun Stubbia ja Haavistoa alettiin medioissa nostamaan ohi muiden. Esimerkiksi Rehn olisi ollut Stubbia paljon neutraalimpi, fiksumpi ja vakuuttavampi presidentti.
Jep, ja akateeminen (yliopistokaupungeissa Haaviston kannatus oli suurempaa) ja taideväki myös kannattivat Haavistoa.
Meneeköhän sekaisin opiskelijat ja akateemiset ihmiset. Itse olen tohtori, puoliso tohtori, vanhemmilla ylempi korkeakoulututkinto ja sisaruksilla myös. Kukaan meistä ei äänestänyt Haavistoa.
Vierailija kirjoitti:
Hahahahhahhaha, hyvä fiilis, nää koulukiusaaja suunsoittajat saa jatkaa itkuaan vielä pitkää, loputtomiin, kyllä hymyilyttää näiden vassarisurkimusten itku ja poru,ihan oikein noille assholeille.
Olen mieluummin vihervassarina noiden solvausten kohteena kuin päästelemässä tuota sontaa kynästäni. Siellä toisella puolella onkin todella humaania ja fiksua asennetta.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8c573a25-0534-4b99-916a-d3cc383fd…
Helliä hetkiä sentään nähtiin, humppa oli kyllä kova muttei riittänyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaviston kampajatilaisuuksissa eri puolilla Suomea kuvissa näkyi tavallisia köyhän näköisiä ihmisiä, Stubbin tilaisuuksissa ihan toisenlaisia ihmisiä. Peli oli selvä jo alusta lähtien kun Stubbia ja Haavistoa alettiin medioissa nostamaan ohi muiden. Esimerkiksi Rehn olisi ollut Stubbia paljon neutraalimpi, fiksumpi ja vakuuttavampi presidentti.
Jep, ja akateeminen (yliopistokaupungeissa Haaviston kannatus oli suurempaa) ja taideväki myös kannattivat Haavistoa.
Meneeköhän sekaisin opiskelijat ja akateemiset ihmiset. Itse olen tohtori, puoliso tohtori, vanhemmilla ylempi korkeakoulututkinto ja sisaruksilla myös. Kukaan meistä ei äänestänyt Haavistoa.
Poikkeus vahvistaa säännön. Lisäksi miellän akateemisiksi lähinnä humanistit. Siinä mielessä en pidä Stubbiakaan varsinaisesti akateemisena enkä humanistisessa mielessä sivistyneenä.
En äänestäisi Haavistoa vaikka olisi hetero. Luuletteko tosiaan, että homous on syy. Ei tod. Isis tyyppien tuonti Suomeen. Caruna kaupat. En uskalla edes miettiä miltä tämä maa näyttäisi 6v päästä. En olisi halunnut Stubiakaan mutta pakko kelvata.
Otetaan velkaa lisää ja jaetaan ulkomaille. Ainut joka tämän kierteen olisi katkaissut olisi ollut Jussi. No suomalaisia ei kiinnosta oma kansa. Ei minuakaan enää.
Näillä mennään. Pulinat pois, niinhän hän itse samoi.
Kaksi hienoa ehdokasta -ja tykkäsin tästä reilusta pelistä. Haavisto kyllä saa töitä ja häntä uusi presidentti kuulee monissa asioissa.
Olihan se aluksi pettymys, mutta näin nyt on Suomen maassa.
Fiilikset on aika yhdentekevät. Kyllä Stubbikin hoitaa pressan hommat. Ehdokkaiden välillä niin pienet erot.
Vierailija kirjoitti:
Peppu on yhtä kipeä kuin Pekalla itsellään Antonion käsittelyn jäljiltä 😭
Auts, mikä
ääliö olet. Onko sulla tikkuja kikkelissä tai pimpissä, kun olet sinne oksan reikään tai tikulla vinkutellut? 😂😂😂😂
Koeta ymmärtää ihmisyyttä.
Rahalla tehty EI KANSAN presidentti,vaan rikkaiden ....Vielä Suomalaiset tulevat kärsimään kyseisestä henkilöstä..
Hyvä, että UUSIA LAKKOJA JO SUUNITELLAAN..
ex. persu
Onhan se surkeaa kun huonommalle häviää.
olen hirvittävän pettynyt, iltapäivälehtien jatkuva propaganda Stubbin puolesta oli todella härskiä demokratiaan puuttumista,
useat äänestäjät vaihtoivat Pekan äänestämisen Alexille propagandan takia (IS,IL,MTV3)
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi pettynyt, lähinnä tämän maan henkiseen tilaan. Homofobinen maa, ei tunnista osaamista eikä ymmärrä omaa parastaan. Kusessa ollaan, kun hölöttäjä-Stubb pistää tuulemaan.
Järkyttävää vähemmistejen hyysäämistä. Eikö se lespohalonen jo näyttäny kyntensä. Jos ameriikoissa menty hulluuteen tässä ltbqsw vähemmistöjen suvaitsemisesa niin ei se tarkoita sitä että meidän kuuluu tuota vääristynyttä ällöttävää tapaa täällä tehdä. EI YKSIKÄÄN VETERAANI PUOLUSTANUT SUOMEA ,ETTÄ JOKU UMPIHOMO EDUSTAISI MEITÄ PITKIN MAAILMAA. Järkyttävää. Hetero pride.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahahhahhaha, hyvä fiilis, nää koulukiusaaja suunsoittajat saa jatkaa itkuaan vielä pitkää, loputtomiin, kyllä hymyilyttää näiden vassarisurkimusten itku ja poru,ihan oikein noille assholeille.
Olen mieluummin vihervassarina noiden solvausten kohteena kuin päästelemässä tuota sontaa kynästäni. Siellä toisella puolella onkin todella humaania ja fiksua asennetta.
Painu venäjälle kommunistihomo
Vihervassari taktikoi ja äänestää vihreää tai vassaria. Persu taktikoi ja äänestää eu-liberaalia, joka ei tunne eikä halua tuntea Suomea. 😅
Ei kauheasti ravistele. Se tässä vain että oikeiston diktatuuri alkaa olemaan sinetöity, kun presakin sama jengiä. Se demokratiasta.
Haavisto 3 kertaa pressanvaalit hävinneenä voisi saada vertaistukea ja hyvän ystävän Paavo Väyrysestä. Demokratia on puhunut!
Eipä tässä mitään hätää! Sydäntä lämmittää kun Stubb kuitenkin tukee itselle tärkeää pride aatetta. Hän vaikutti olevan erityisesti trans kysymyksissä Haavistoa liberaalimpi. Haavistosta tuli tuossa vähän konservatiivivibat. Helsinki pride ja moderni Stubb vieraana ens kesänä? 👍
Tulee myös fiilis, että ollaan lähempänä EU:ta pian. Liittovaltio when?