Homous ja heterous vaikutti varmasti ainakin osittain äänestystulokseen
Olen varma, että osa äänesti Haavistoa sen vuoksi, että hän on homo. Tai se vaikutti siihen suurelta osin. Haluttiin olla suvaitsevaisia. Sitä puoltaa sekin, että Haavisto sai ääniä erityisesti naisilta. Naisethan haluaa sympatiseerata homoja.
Samoin olen varma, että osa äänesti Stubbia sen vuoksi, että hän ei ole homo. Mutta näistä asioistahan ei tietenkään saisi kirjoittaa, koska se on tabu.
Kommentit (131)
Pyh. Minä äänestin Stubbia siksi, että Haavisto roudaa tänne terroristeja suomalaisten turvattomuutta edistääkseen ja oli mukana porukassa, jonka mielestä Carunalle myyminen oli hyvä idea ja Kemiran valtionosuuksien myyminen "me tienataan tällä".
Vierailija kirjoitti:
Presidentinvaalien toinen kierros kuvastaa hyvin suomalaisten kuuluisaa tyhmyyttä.
Aikuiset ihmiset kiukuttelevat ja jättävät äänestämättä. Koska toinen ehdokas osaa suomen lisäksi puhua ruotsia. Ja toisella ehdokkaalla on vaimon sijasta kotona odottamassa paras mieskaveri.
Miten saatanan tyhmien ihmisten joukossa sitä elääkin. Konkurssin tämä maa ansaitsee.
Jos nuo oli sinusta ne näiden vaalien merkittävimmät seikat ja viat ehdokkaissa, niin katsoisin sinuna ihan vaan peiliin tyhmistä puhuessasi.
Ben ei siedä homoja. Ei hän tätä tuo julki suoraan julkisuudessa, mutta käytännössä sen huomaa hänen ilmeestään ja eleistään jos ja kun homopari on siinä riittävän lähellä Beniä.
Jännä juttu, muiden pitäisi suvaita hänen juutalaisuutensa, mutta itse ei suvaitse muiden homoutta.
Minusta Stubb edustaa niissä värikkäissä pyöräilytrikoo-kuvissa paremmin sateenkaarivähemmistöä kuin harmaa-Pekka mr. Spock kulmakarvoineen.
Parempi "homo" siis tämä valehomo homoille. Jos hänen todellinen heterotausta on jollekin ongelmi niin se on se ahdasmielinen ja seksuaalisuuntautumis-syrjijä.
Vaalien todellinen voittaja ei ole Alexander Stubb, vaan hänen vaimonsa sukupuolielin. Sitä ihmiset äänestivät.
Suomen kansa on äänestänyt ja valintansa tehneet. Mikä tässä on nyt se ongelma? Ymmärtäisin keskustelun jos pressaksi olis vaa nimitetty eikä kansalta kysytty
Oli sukupuolielimiä tai ei vaalit on ollu. Ja kansa valintansa tehnyt. Et turpa vaa kiinni
Näinhän tän pitäs mennä. Vaalit on sitä varten, että saa antaa äänensä. Siis vaikuttaa tulokseen. Suomessa on kaksivaiheinen pressan vaali. Ja kaksi eniten ääniä saaneet kisaa lopuksi. Joten tää keskustelu tästä ei nyt auta.
Tää urpojen turvan soitto. EI liity mihinkään paitsi tyhmyyteen. Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla ottaa!!!!
Vaalit on jo pidetty. Kansa on puhunut. Tällä mennään.
Presidentinvaalien toinen kierros kuvastaa hyvin suomalaisten kuuluisaa tyhmyyttä.
Aikuiset ihmiset kiukuttelevat ja jättävät äänestämättä. Koska toinen ehdokas osaa suomen lisäksi puhua ruotsia. Ja toisella ehdokkaalla on vaimon sijasta kotona odottamassa paras mieskaveri.
Miten saatanan tyhmien ihmisten joukossa sitä elääkin. Konkurssin tämä maa ansaitsee.