Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VAALIT 2024 OFFICIAL

Vierailija
11.02.2024 |

Voitaisiinko kerätä keskustelu tähän topickiin? 

Vuorelmaan ja Tulikukkaan olen vähän ihastunut. Stubb ja Dj Pexi ovat tyylikkäitä. Sami Borgilla ei ole lyijykynää. 

Äänestin Haavistoa, mutta Stubb tod.näk voittaa. 

Kommentit (752)

Vierailija
621/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku reserviläinen rehvastelee, että Stubbin puolesta mennään vaikka sotimaan. Siis huh. Tiedoksi, että tämä viehrvassari nettomaksaja yrittäjä ei tod. äänestänyt Stubbia koska mulla on korvat päässä ja kuulin mitä shaibaa sieltä tuli. 

Onko teitä millainen porukka siellä koolla?

Vierailija
622/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku reserviläinen rehvastelee, että Stubbin puolesta mennään vaikka sotimaan. Siis huh. Tiedoksi, että tämä viehrvassari nettomaksaja yrittäjä ei tod. äänestänyt Stubbia koska mulla on korvat päässä ja kuulin mitä shaibaa sieltä tuli. 

Minä en ole nähnyt täällä yhdenkään reserviläisen rehvastelevan että Stubbin puolesta mennään vaikka sotimaan. Miksi valehtelet täällä jatkuvasti? Minä sanoin että jos sota syttyy niin minä reserviläisenä olen valmis täyttämään tehtäväni tämän maan puolustamiseksi. Oikeasti alkaa jo pistämään pikku hiljaa vihaksi tuo teidän harjoittamanne jatkuva vääristely.

Armeijan ylipäällikkö on presidentti, eli kyllä siinä symbolisesti ollaan hänen joukoissaan. Eiköhän aika moni muu ala tässä erota reservistä. Mutta, kuten presidenttimme Stubb sanoisi: thank you for your service :D

Kuten aito vihervasemmistolainen sanoisi: yhyy byääh yyh snif mää en tykkää tuloksista mää muutan pois mää eroon reservistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on uuden poliittisen lakon valmistelu tulilla, kun kansa äänesti taas väärin?

Vierailija
624/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista että vihervassarit ovat kaksi vuotta huudelleet että Putlerin mielipiteistä ei tarvitse välittää mitään mutta nyt yhtäkkiä tulevan presidentin pitäisikin olla varovainen siihen suuntaan ja suututtamatta. Eikö teitä oikeasti hävetä olla noin lapsellisia?

Eikö sinua hävetä jauhaa koko ajan vihervassareista? Siitä puhe mistä puute? En usko että 1,5 miljoonaa suomalaista jotka Pekkaa äänesti ovat vihervassareita.

Vierailija
625/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista että vihervassarit ovat kaksi vuotta huudelleet että Putlerin mielipiteistä ei tarvitse välittää mitään mutta nyt yhtäkkiä tulevan presidentin pitäisikin olla varovainen siihen suuntaan ja suututtamatta. Eikö teitä oikeasti hävetä olla noin lapsellisia?

Oletko itse lapsellinen? Naapurin hullua diktaattoria ei kannata suututtaa ja nyt meillä on sotahullu möläyttelijä uutena presidenttinä. Ei kovin hyvältä näytä.

Aika itäpussiin pelaat. Miksi?

En pelaa. Kertasin vain faktoja.

Kerro toki muillekin mitä ne on. Nyt yrität pelotella ja lietsot eripuraa. Se on itäpussiin pelaamista. He tekevät samaa kuin sinä. Eli älä pelaa, jos et oikeasti tarkoita niin.

Vierailija
626/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelle Hermannikin olisi ollut uskottavampi presidentti kuin Stubb.

Pelle Hermanni vaan jäi jo kolmatta kertaa toiseksi. Koita vihervassu kestää.

Vihervassu sulla on housuissas

Varmasti sinä haluaisit vanhana hinttapulina minunkin housuihini päästä. Sori vaan mutta minä en ole miehiin päin kallellaan.

Vierailija
627/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa saa mitä tilaa. Menee pari kuukautta niin tuppi on lähdössä maitojunalla Firenzeen, kun pressana ei saa tehdä mitään kivaa.

Vierailija
628/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kai siinä Stubbissa on jotain hyviä puolia kun Kokoomus sen pressaksi tahtoi. 

Helposti rahalla ohjailtavissa, ilmeisesti.

Stubbin suurin etu oli se, että hän oli ollut riittävän kauan poissa näköpiiristä ja suurin osa ihmisistä oli ehtinyt unohtaa hänen ärsyttävät puolensa.

Ja hätähousut kävivät ennakkoäänestämässä Stubia ennen kuin kaikki väittelyt ja tentit, joissa Pekka oli parempi, oli edes pidetty. Pekan kannatus nousi mitä enemmän oli kahden finalistin kohtaamisia, sen osoittivat vaalipäivän äänet 

Vierailija
629/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa ihan aidosti, minkälainen tulevaisuus on, kun saimme noin impulsiivisen epädiplomaattisen presidentin. Toivottavasti joku on siellä toppuuttelemassa.

Minua pelottaa kans. Etenkin kun tuo naapurivaltion johtajakin on mitä on. Sitä ei passaa suututtaa. Tämän hetken presidentiltä pitäis löytyä erittäin pitkää pinnaa ja kykyä punnita ja harkita kaikki sanansa. 

Se ei ole oleellista kuka on presidenttinä. Harmistus on tullut jo Natoon liitttmisestä. Isoin ongelma Suomelle on se, että ihmiset ovat niin eripuraisia. 

Nimenomaan! Ja tätä kahtiajakoa ja eripuraa vihervasemmisto lietsoo täydellä tarmolla eli herääkin kysymys onko tämä venäjän masinoimaa ja rahoittamaa t

Haaviston kannattajat ovat ehkä huonoja häviäjiä, mutta Stubbin kannattajat ovat huonoja voittajia. Ei voi syyttää pelkkää vihervasemmistoa eripuran lietsomisesta.

Vierailija
630/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse lapsellinen? Naapurin hullua diktaattoria ei kannata suututtaa ja nyt meillä on sotahullu möläyttelijä uutena presidenttinä. Ei kovin hyvältä näytä.

Faktoja sinun kiukutteluviestisi eivät ole nähneetkään. Kuten sinulle on jo useasti sanottu, opettele se fakta että demokratiaan kuuluu myös vaalitappiot. Jos häviää täysin rehellisissä vaaleissa niin pitää panostaa seuraaviin vaaleihin eikä alkaa kiukuttelemaan ja uhittelemaan ties millä reservistä eroamisella. Ota mallia Haavistosta, ei sekään alkanut kiukutella kuten sinä.

Vierailija
631/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
632/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktoja sinun kiukutteluviestisi eivät ole nähneetkään. Kuten sinulle on jo useasti sanottu, opettele se fakta että demokratiaan kuuluu myös vaalitappiot. Jos hävi

Häh? Kenelle luulet kommentoivasi? En ole kirjoittanut mitään reservistä eroamisesta.

Vierailija
633/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peksi saanut 2 viikon aikana kasattua 900 000 euroa kampanjaansa ja mummot ja papat ne viruu kusissaan ja paskoissaan vanhainkodeissa ja lapsiperheissä nähdään nälkää....VMP tätä maata

Vierailija
634/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa jo ymmärtää että stubbista tuli presidentti siksi koska toinen vaihtoehto oli vielä surkeampi vaihtoehto. Kahdesta paskasta piti valita vähemmän paska.

Vierailija
635/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iniskää mitä inisette mutta seuraava presidenttimme on nimeltään Stubb! Kansa on päättänyt ja pulinat pois!

Vierailija
636/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti sinä haluaisit vanhana hinttapulina minunkin housuihini päästä. Sori vaan mutta minä en ole miehiin päin kallellaan.

Kauheaa tämä homofobia. Ei tarvitse miettiä hetkeäkään miksi Haavisto hävisi. 

Vierailija
637/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30 sivua vihervasemmistolaista ulinaa siitä miten kansan enemmistö äänesti väärin kun ei äänestänyt vihervasemmiston ehdokasta.

Vierailija
638/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Stubii, nyt puhumassa Pekan vaalivalvojaisissa xDD43

Vierailija
639/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa tämä homofobia. Ei tarvitse miettiä hetkeäkään miksi Haavisto hävisi. 

Kauheaa tämä demokratiafobia. Miksi teille enemmistön tahto on aina tuollainen kiukuttelun aiheuttaja?

Vierailija
640/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää Halla-aho voittajana tos Stubbin tilalla ja yleisön aplodit