Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAALIT 2024 OFFICIAL

Vierailija
11.02.2024 |

Voitaisiinko kerätä keskustelu tähän topickiin? 

Vuorelmaan ja Tulikukkaan olen vähän ihastunut. Stubb ja Dj Pexi ovat tyylikkäitä. Sami Borgilla ei ole lyijykynää. 

Äänestin Haavistoa, mutta Stubb tod.näk voittaa. 

Kommentit (752)

Vierailija
601/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kai siinä Stubbissa on jotain hyviä puolia kun Kokoomus sen pressaksi tahtoi. 

Helposti rahalla ohjailtavissa, ilmeisesti.

Stubbin suurin etu oli se, että hän oli ollut riittävän kauan poissa näköpiiristä ja suurin osa ihmisistä oli ehtinyt unohtaa hänen ärsyttävät puolensa.

Vierailija
602/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jumaliste että minä nautin vihervassarien kiukusta ja ulinasta! :D

Ulise sinä siellä lumisessa metsässä kun olet rintamalla tai keittämässä hernerokkaa sotilaille. Sori siitä.

Miksi ulisisin? Jos sota syttyy niin velvollisuuteni on puolustaa tätä maata. Ei tule itku silmään kuten teillä yhden presidentinvaalin tuloksen takia.

Olet siis valmis puolustamaan muita natomaita hengelläsi? Hienoahan se olisi mutta noinhan sinä et tee.

Mistä sinä tiedät mitä minä teen ja mitä en?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubbilla ei ole kuulemma asiaa eu-politiikkaan. Mahtaa harmittaa, että voitti vaalit. Joutuu olemaan tylsän Suomen pressana.

No sehän luulee olevansa USAn presidentti ja päättävänsä koko maailman asioista.

Vierailija
604/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku reserviläinen rehvastelee, että Stubbin puolesta mennään vaikka sotimaan. Siis huh. Tiedoksi, että tämä viehrvassari nettomaksaja yrittäjä ei tod. äänestänyt Stubbia koska mulla on korvat päässä ja kuulin mitä shaibaa sieltä tuli. 

Vierailija
605/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kai siinä Stubbissa on jotain hyviä puolia kun Kokoomus sen pressaksi tahtoi. 

Helposti rahalla ohjailtavissa, ilmeisesti.

Stubbin suurin etu oli se, että hän oli ollut riittävän kauan poissa näköpiiristä ja suurin osa ihmisistä oli ehtinyt unohtaa hänen ärsyttävät puolensa.

Niin oli. No, kyllä ne muistuu taas mieleen aika äkkiä. Vallanpitäjää valaistaan kylmällä kovalla valolla ja todellinen luonne tulee esiin kyllä.

Vierailija
606/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista että vihervassarit ovat kaksi vuotta huudelleet että Putlerin mielipiteistä ei tarvitse välittää mitään mutta nyt yhtäkkiä tulevan presidentin pitäisikin olla varovainen siihen suuntaan ja suututtamatta. Eikö teitä oikeasti hävetä olla noin lapsellisia?

Oletko itse lapsellinen? Naapurin hullua diktaattoria ei kannata suututtaa ja nyt meillä on sotahullu möläyttelijä uutena presidenttinä. Ei kovin hyvältä näytä.

Vierailija
607/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä nähdä kuinka pask oja häviäjiä viher-vassarit taas on.

Veikkaan että alkaa kaikenlainen huutelu miksi kaikki vääränlaiset ja tyhmät ja kamalat ja ällöt on äänestänyt Stubbia.

Koska viher-vassareille tyypillisesti demokratiaa ei arvosteta. (ellei tulos ole juuri se oma mieluisa)

Ovat ylimielisintä porukkaa mitä maa päällään kantaa. Lisäksi aggressiivisia, erittäin suvaitsemattomia. 

Tuossahan Janina Andersson sanoi, että Haavisto voitti Turussa, kun turkulaiset ovat inhimillisiä ja kansainvälisiä. Minä en siis toisin äänestävänä ole nähtävästi sellainen, kiitos tiedosta. Haavistolaisuudessa ärsyttää juuri työ unelmahöttöön naamioitu piiloaggressiivisuus. Stubbilaiset keskittyvät asioihin, oltiinpa sitten heidän fokuksestaan mitä mieltä tahansa. 

Vierailija
608/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku reserviläinen rehvastelee, että Stubbin puolesta mennään vaikka sotimaan. Siis huh. Tiedoksi, että tämä viehrvassari nettomaksaja yrittäjä ei tod. äänestänyt Stubbia koska mulla on korvat päässä ja kuulin mitä shaibaa sieltä tuli. 

Minä en ole nähnyt täällä yhdenkään reserviläisen rehvastelevan että Stubbin puolesta mennään vaikka sotimaan. Miksi valehtelet täällä jatkuvasti? Minä sanoin että jos sota syttyy niin minä reserviläisenä olen valmis täyttämään tehtäväni tämän maan puolustamiseksi. Oikeasti alkaa jo pistämään pikku hiljaa vihaksi tuo teidän harjoittamanne jatkuva vääristely.

Vierailija
609/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on törkeää, Stubb yrittää jo saada Suzannea nyrkin ja hellan väliin! "Presidentin puolisolla on suuri tehtävä." ja mietti miten sitä pystyy työn ohella hoitamaan. "Mutta vaimo tietenkin itse päättää." Lakihan ei vaadi presidentin puolisolta yhtään mitään ja eikös Arajärvikin jatkanut omissa puuhissaan, eikä jäänyt kodin koristeeksi? Stubb väittää olevansa ylpeä vaimonsa urasta, mutta onko sittenkin kateellinen, kun haikailee nyt että vaimo jäisi edustusvaimoksi?

Mitäs pahaa siinä on? Mies esittää toiveen ja vaimo päättää. Missä näet nyrkin ja hellan, joiden välissä nainen on?

Vierailija
610/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista että vihervassarit ovat kaksi vuotta huudelleet että Putlerin mielipiteistä ei tarvitse välittää mitään mutta nyt yhtäkkiä tulevan presidentin pitäisikin olla varovainen siihen suuntaan ja suututtamatta. Eikö teitä oikeasti hävetä olla noin lapsellisia?

Oletko itse lapsellinen? Naapurin hullua diktaattoria ei kannata suututtaa ja nyt meillä on sotahullu möläyttelijä uutena presidenttinä. Ei kovin hyvältä näytä.

Miksi sen naapurin hullun diktaattorin mielipiteet ovat kaksi vuotta olleet teille yhdentekeviä ja nyt yhtäkkiä sitä ei saisikaan provosoida tai suututtaa? Etkö tosiaan tajua omaa lapsellisuuttasi? Koita tajuta että demokratiassa myös vaalitappiot ovat yksi osa elämää.

Vierailija
611/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika itäpussiin pelaat. Miksi?

Vierailija
612/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ida Tikka :) Olenko ainut mies, joka ei välttämättä kääntäisi kadulla päätä, tai katsoisi kuvaa, mutta joka on osaamisellaan ja rautaisella ammattitaidolla saanut ihastumaan. 

Ja anteeksi ulkonäkökeskeisyys. Tarkoitan ihan persoonaan ihastumista. 

Olet selvästi kasvamassa Aikuiseksi Mieheksi.

Vierailija
613/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haavistosta olisi tullu presidentti niin olisin tappanut itseni, stubista kun tuli pressa niin entistä huonommin voin ja vielä vähemmän koen tätä maata omakseni. Molemmat ehdokkaat siis oli paskoja mutta stubido karvan verran vähemmän paska.

Vierailija
614/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelle Hermannikin olisi ollut uskottavampi presidentti kuin Stubb.

Pelle Hermanni vaan jäi jo kolmatta kertaa toiseksi. Koita vihervassu kestää.

Vihervassu sulla on housuissas

Vierailija
615/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika itäpussiin pelaat. Miksi?

En pelaa. Kertasin vain faktoja.

Vierailija
616/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole nähnyt täällä yhdenkään reserviläisen rehvastelevan että Stubbin puolesta mennään vaikka sotimaan. Miksi valehtelet täällä jatkuvasti? Minä sanoin että jos sota syttyy niin minä reserviläisenä olen valmis täyttämään tehtäväni tämän maan puolustamiseksi. Oikeasti alkaa jo pistämään pikku hiljaa vihaksi tuo teidän harjoittamanne jatkuva vääristely.

Armeijan ylipäällikkö on presidentti, eli kyllä siinä symbolisesti ollaan hänen joukoissaan. Eiköhän aika moni muu ala tässä erota reservistä. Mutta, kuten presidenttimme Stubb sanoisi: thank you for your service :D

Vierailija
617/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tosiaan että te vihervasemmistolaiset eroatte reservistä ja muutatte pois tästä maasta. Kun katson teidän kommenttejanne tässä ketjussa niin alkaa oksettaa. Tämä maa ei teidän kaltaisianne demokratian vihollisia kaipaa. Muuttakaa johonkin Pohjois-Koreaan, se on teille parempi valtio.

Vierailija
618/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa ihan aidosti, minkälainen tulevaisuus on, kun saimme noin impulsiivisen epädiplomaattisen presidentin. Toivottavasti joku on siellä toppuuttelemassa.

Minua pelottaa kans. Etenkin kun tuo naapurivaltion johtajakin on mitä on. Sitä ei passaa suututtaa. Tämän hetken presidentiltä pitäis löytyä erittäin pitkää pinnaa ja kykyä punnita ja harkita kaikki sanansa. 

Se ei ole oleellista kuka on presidenttinä. Harmistus on tullut jo Natoon liitttmisestä. Isoin ongelma Suomelle on se, että ihmiset ovat niin eripuraisia. 

Nimenomaan! Ja tätä kahtiajakoa ja eripuraa vihervasemmisto lietsoo täydellä tarmolla eli herääkin kysymys onko tämä venäjän masinoimaa ja rahoittamaa touhua?

Ainakin se on venäjän etu.

Vierailija
619/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisko kansana vaatia stubbin eroa huomenna? Tilalle Halla-Aho tai vaikka Rehn?

Vierailija
620/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on moni äänestänyt Stubbia vain koska toinen kuuluu vähemmistöön. Surullista. Hauskinta toki on jos Stubbkin on bi kuten on puhuttu :)

Kyllä vähintään yhtä moni äänesti Haavistoa vain, koska hän kuuluu vähemmistöön.

Hauskinta toki on, että kumpikaan ei varmaan hyötynyt tuosta toista enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän