VAALIT 2024 OFFICIAL
Voitaisiinko kerätä keskustelu tähän topickiin?
Vuorelmaan ja Tulikukkaan olen vähän ihastunut. Stubb ja Dj Pexi ovat tyylikkäitä. Sami Borgilla ei ole lyijykynää.
Äänestin Haavistoa, mutta Stubb tod.näk voittaa.
Kommentit (752)
Kaikkien olisi pitänyt äänestää Pekkaa vain koska hän on homo. Nyt ollaan maapallon peräjunttila. uli uli uli
Vierailija kirjoitti:
Taas Stubb väitti olevansa rauhan mies... paskanmarjat!
Eikös ne paskanmarjat ole sinulle mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista että vihervassarit ovat kaksi vuotta huudelleet että Putlerin mielipiteistä ei tarvitse välittää mitään mutta nyt yhtäkkiä tulevan presidentin pitäisikin olla varovainen siihen suuntaan ja suututtamatta. Eikö teitä oikeasti hävetä olla noin lapsellisia?
Oletko itse lapsellinen? Naapurin hullua diktaattoria ei kannata suututtaa ja nyt meillä on sotahullu möläyttelijä uutena presidenttinä. Ei kovin hyvältä näytä.
Miksi sen naapurin hullun diktaattorin mielipiteet ovat kaksi vuotta olleet teille yhdentekeviä ja nyt yhtäkkiä sitä ei saisikaan provosoida tai suututtaa? Etkö tosiaan tajua omaa lapsellisuuttasi? Koita tajuta että demokratiassa myös vaalitappiot ovat yksi osa elämää.
Moni ei vielä vuosi pari sitten olisi uskonut, että kohta ollaan taas tilanteessa, jossa koko NATOn olemassaolo on vaakalaudalla, kun tupeeukko on nousemassa taas jenkkilän pressaksi.
Suomea vihaavat äärivasemmistolaiset sikseen. Hienoa että demokratia näytti taas kyntensä. Huomenna takaisin töihin. Jonkun nämä vassarit on elätettävä työllä, vaikka yrittävät sitäkin estellä lakoilla.
Vaativa, kova ja sitova on presidenttiys. Haavisto on ehkä onnellinen kun pääsee vapaammin reissaamaan ja bailaamaan. Toivotan menestystä uudelle pressalle.
Teille Pekan kannattajille mulla olis 3 pointtia:
1. Ei oo enää Pekan tiimiä
2. Ei oo enää Alexin tiimiä
3. On vain koko Suomen tiimi
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien olisi pitänyt äänestää Pekkaa vain koska hän on homo. Nyt ollaan maapallon peräjunttila. uli uli uli
Siltä tämä tosiaan tuntuu. Aika säälittävän ahdasmielinen ajatusmaailma noilla vihervassareilla. Yhyy ette äänestäneet meidän ehdokasta niin olette juntteja ja vihaatte homoja! yhyy!
Stubb ja Haavisto puhuivat hienosti toisilleen. Harmi, että kannattajat ovat kehittymättömiä, kypsymättömiä paskanjauhajia ja riidankylväjiä.
Homous se kuitenkin oli se mikä ratkaisi vaalit. Miksi sitä ei missään vaalistudiossa sanota suoraan?
Haavisto vaikuttaa nyt tosi rennolta valvojaisissa, ihan kuin olisi helpottunut. Haavisto olisi ollut minulle mieluisampi ja uskon,.että hän olisi pitkän päälle hoitanut presidentin työn paremmin, siis pitkäjänteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Stubb ja Haavisto ovat ystäviä, kiittivät tosiaan rehdistä kisasta. Haaviston kannattajat vain ovat kammottavia riidanhaastajia. Hävetkää.
Noo totta kai he on ystäviä, mutta säröjäkin löytyy. Kävihän jostain ilmi sekin, että Haavistoa suunnattomasti ärsyttää, kun Stubb puhuu molemmista ehdokkaista me-muodossa, että olemme rauhan välittäjiä ja viittaa Ahtisaareen. Haavisto kun on sillä saralla aika paljon kokeneempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb ja Haavisto ovat ystäviä, kiittivät tosiaan rehdistä kisasta. Haaviston kannattajat vain ovat kammottavia riidanhaastajia. Hävetkää.
Häpeäppä itse tuota eripuran lietsomista.
Persut sitä ja tätä, kokkarit sitä ja tätä, Stubb on sitä ja tätä. Mietihän kuka täällä sitä riitaa kylvää.
Pata kattilaa soimaa, vai unohtuiko jo se vihervassareista ja homoista jauhaminen?
Ihan oikeasti ei voida syyttää vain Haaviston kannattajia tästä eripurasta. Kaikilta vaaditaan työtä, jotta kansan kahtiajako ja eripura saadaan haudattua. Ei se auta, että korottaa itsensä muiden yläpuolelle ja esittää jotain pyhää marttyyria.
Vierailija kirjoitti:
Teille Pekan kannattajille mulla olis 3 pointtia:
1. Ei oo enää Pekan tiimiä
2. Ei oo enää Alexin tiimiä
3. On vain koko Suomen tiimi
Pidä tiimisi. Alex on aina ja ikuisesti vain omien rahoittajiensa tiimissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää Halla-aho voittajana tos Stubbin tilalla ja yleisön aplodit
6 vuoden päästä suomalaiset saattaa olla valmiita mestarin presidenttiyteen...näiden 2024 vaalien aikana asiat on vielä suomessa liian hyvin
Minä äänestin ekalla kierroksella Halla-ahoa, miutta meni maku häneen kun alkoi vänistä puhemiehen äänistään. En tule äänestämään häntä enää ikinä, kun ei näköjään pysty asettumaan päivänpolitiikan yläpuolelle vaan antaa tunteen viedä.
Haavisto näytti nuorille esimerkkiä kuinka hävitään vaalit kolmatta kertaa, siitäkin huolimatta, että otti pesäeroa äänestäjäkadosta kärsiviin elokapinavihreisiin, kuvitellen että se peliliike toisi voiton. No, armeijaa käymätön ei tietenkään osannut kunnolla suunnitella strategiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä tämä tosiaan tuntuu. Aika säälittävän ahdasmielinen ajatusmaailma noilla vihervassareilla. Yhyy ette äänestäneet meidän ehdokasta niin olette juntteja ja vihaatte homoja! yhyy!
Mutta niinhän se on. Huonompia voittajia ei ole nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle Hermannikin olisi ollut uskottavampi presidentti kuin Stubb.
Pelle Hermanni vaan jäi jo kolmatta kertaa toiseksi. Koita vihervassu kestää.
Vihervassu sulla on housuissas
Varmasti sinä haluaisit vanhana hinttapulina minunkin housuihini päästä. Sori vaan mutta minä en ole miehiin päin kallellaan.
Kauheaa tämä homofobia. Ei tarvitse miettiä hetkeäkään miksi Haavisto hävisi.
Ei tarvitse ei, syy häviölle on Al-Hol
Samaa mieltä, että se oli virhe, mutta pressana ei enää olisi teoriassakaan voinut vaikuttaa vastaavassa keississä, joten en antanut asian vaikuttaa.