Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAALIT 2024 OFFICIAL

Vierailija
11.02.2024 |

Voitaisiinko kerätä keskustelu tähän topickiin? 

Vuorelmaan ja Tulikukkaan olen vähän ihastunut. Stubb ja Dj Pexi ovat tyylikkäitä. Sami Borgilla ei ole lyijykynää. 

Äänestin Haavistoa, mutta Stubb tod.näk voittaa. 

Kommentit (752)

Vierailija
581/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubb ei ole minun presidenttini koskaan. Sori siitä! 

Tarkoitatko että muutat pois maasta ja luovut kansalaisuudesta? Toisaalta maastamuutolla te vihervassarit olette jokaisten vaalien jälkeen uhonneet jo yli kymmenen vuotta. Kasvakaa aikuisiksi ja koittakaa oppia että kansan enemmistö ei ole aina teidän kanssanne samaa mieltä.

Suomi menettää jo nyt ennätystahtia nuoria, koulutettuja kantasuomalaisia ihmisiä. Tästä ei vain paljon uskalleta puhua mediassa. Että eiköhän tämäkin vain kiihdytä sitä. 

Sitten vaan lentolippua hankkimaan ja pois. Ei kiinnosta tuollainen valittaminen ja uhriutuminen.

Täällä asuvat pitäköön yhtä. Ei voi olla liikaa vaadittu. Nämä o

Naiivit nettipalstailijat lähinnä yökkäilevät mielikuvituksissaan, kun eivät muutenkaan saa elämässään mitään aikaan. Normaalit ihmiset käyvät töissä ja seuraavat sivusta, mitä presidentti tekee. Ei ole tarvetta tai aikaa mihinkään nettitrollaamiseen tai maasta lähtemisen uhkailemiseen.

Vierailija
582/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jumaliste että minä nautin vihervassarien kiukusta ja ulinasta! :D

Nautitko sittenkin kun sota tulee? Odotatko kuitenkin, että vihervassarit lähtee puolustamaan tätä maata vai joko olet matkalaukku pakattuna luikkimassa rottana pakoon?

Tämä presidentti ei koskaan kykene olemaan koko kansan presidentti. Ei tunne maata. Ei pidä Suomesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nautit myös uudesta presidentistäsi. 

Vierailija
584/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle Hermannikin olisi ollut uskottavampi presidentti kuin Stubb.

Vierailija
585/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on hienoa ettei meille tullut homoa presidentiksi!

Vierailija
586/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulise sinä siellä lumisessa metsässä kun olet rintamalla tai keittämässä hernerokkaa sotilaille. Sori siitä.

Miksi ulisisin? Jos sota syttyy niin velvollisuuteni on puolustaa tätä maata. Ei tule itku silmään kuten teillä yhden presidentinvaalin tuloksen takia.

Vierailija
587/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nautit myös uudesta presidentistäsi. 

Niinpä, eikö nyt pitäisi olla kaikkien häntä äänestäneiden iloisia, että saivat natopresidenttinsä johtamaan Suomen kohti uutta pohjaa ja synkkiä aikoja. Sitä halusivat. Ei tästä kukaan ole kiukkuinen, lähinnä peloissaan. 

Vierailija
588/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelle Hermannikin olisi ollut uskottavampi presidentti kuin Stubb.

Pelle Hermanni vaan jäi jo kolmatta kertaa toiseksi. Koita vihervassu kestää.

Vierailija
589/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ellun kanatkin vihdoin tuotu esille. Pitkään malttoivatkin pysyä piilossa.

Vierailija
590/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautitko sittenkin kun sota tulee? Odotatko kuitenkin, että vihervassarit lähtee puolustamaan tätä maata vai joko olet matkalaukku pakattuna luikkimassa rottana pakoon?

Oliko tuo jokin vitsi? Vihervassarit ovat uhanneet aina että lähtevät maasta kun sota syttyy joten en todellakaan ole teidän varaanne laskenut yhtään mitään. Minä olen kuulunut reserviläisaktiiveihin jo vuodesta 2005 lähtien ja olen taatusti valmiudessa jos sota syttyy.

Lol! Pidä hauskaa! Minä lähden maasta nopeammin kuin Stubb jos se vie maan sotaan. Ei ole tässä maassa enää paljon puolustettavaa. Koko maa myyty muutenkin, Stubbinkin kampanja ulkomailta rahoitettu.

Vierailija
591/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää ymmärtää vihervasureita. He eivät käy töissä, joten tällaiset poliittiset ja ideologiset asiat ovat koko heidän elämänsä.

Vierailija
592/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdokkaat paremmuus järjestykseen:

1. Halla-Aho

2. Hjallis

3. Rehn

4. Aaltola

5. Stubb

5. Essayah

---iso väli----

6. Suomen keskiluokan painajainen Urpolainen

7. Suomen ja suomalaisten vihaaja Haavisto 

8. Kiukutteleva teini vassariputinisti Andersson

Vierailija
593/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbilla ei ole kuulemma asiaa eu-politiikkaan. Mahtaa harmittaa, että voitti vaalit. Joutuu olemaan tylsän Suomen pressana.

Vierailija
594/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa ihan aidosti, minkälainen tulevaisuus on, kun saimme noin impulsiivisen epädiplomaattisen presidentin. Toivottavasti joku on siellä toppuuttelemassa.

Minua pelottaa kans. Etenkin kun tuo naapurivaltion johtajakin on mitä on. Sitä ei passaa suututtaa. Tämän hetken presidentiltä pitäis löytyä erittäin pitkää pinnaa ja kykyä punnita ja harkita kaikki sanansa. 

Se ei ole oleellista kuka on presidenttinä. Harmistus on tullut jo Natoon liitttmisestä. Isoin ongelma Suomelle on se, että ihmiset ovat niin eripuraisia. 

Vierailija
595/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ellun kanatkin vihdoin tuotu esille. Pitkään malttoivatkin pysyä piilossa.

Onko oikeasti? Tsiisus tästä se lähtee hahahaha

Vierailija
596/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida Tikka :) Olenko ainut mies, joka ei välttämättä kääntäisi kadulla päätä, tai katsoisi kuvaa, mutta joka on osaamisellaan ja rautaisella ammattitaidolla saanut ihastumaan. 

Ja anteeksi ulkonäkökeskeisyys. Tarkoitan ihan persoonaan ihastumista. 

Vierailija
597/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo jokin vitsi? Vihervassarit ovat uhanneet aina että lähtevät maasta kun sota syttyy joten en todellakaan ole teidän varaanne laskenut yhtään mitään. Minä olen kuulunut reserviläisaktiiveihin jo vuodesta 2005 lähtien ja olen taatusti valmiudessa jos sota syttyy.

Lol! Pidä hauskaa! Minä lähden maasta nopeammin kuin Stubb jos se vie maan sotaan. Ei ole tässä maassa enää paljon puolustettavaa. Koko maa myyty muutenkin, Stubbinkin kampanja ulkomailta rahoitettu.

Miksi et lähde heti? Vai ajattelitko nyhtää vielä viimeisetkin ilmaiset edut meidän veronmaksajien lompakoista?

Vierailija
598/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulise sinä siellä lumisessa metsässä kun olet rintamalla tai keittämässä hernerokkaa sotilaille. Sori siitä.

Miksi ulisisin? Jos sota syttyy niin velvollisuuteni on puolustaa tätä maata. Ei tule itku silmään kuten teillä yhden presidentinvaalin tuloksen takia.

Olet siis valmis puolustamaan muita natomaita hengelläsi? Hienoahan se olisi mutta noinhan sinä et tee.

Vierailija
599/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako tuo numero 13 olla ennuste tulevasta...Stubbin suusta voi tulla nokkeluuksia ja fraaseja, joista ei kauheasti tykätä.

Vierailija
600/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista että vihervassarit ovat kaksi vuotta huudelleet että Putlerin mielipiteistä ei tarvitse välittää mitään mutta nyt yhtäkkiä tulevan presidentin pitäisikin olla varovainen siihen suuntaan ja suututtamatta. Eikö teitä oikeasti hävetä olla noin lapsellisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän