VAALIT 2024 OFFICIAL
Voitaisiinko kerätä keskustelu tähän topickiin?
Vuorelmaan ja Tulikukkaan olen vähän ihastunut. Stubb ja Dj Pexi ovat tyylikkäitä. Sami Borgilla ei ole lyijykynää.
Äänestin Haavistoa, mutta Stubb tod.näk voittaa.
Kommentit (752)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle Hermannikin olisi ollut uskottavampi presidentti kuin Stubb.
Pelle Hermanni vaan jäi jo kolmatta kertaa toiseksi. Koita vihervassu kestää.
Vihervassu sulla on housuissas
Varmasti sinä haluaisit vanhana hinttapulina minunkin housuihini päästä. Sori vaan mutta minä en ole miehiin päin kallellaan.
Kauheaa tämä homofobia. Ei tarvitse miettiä hetkeäkään miksi Haavisto hävisi.
Ei tarvitse ei, syy häviölle on Al-Hol
Tosi mielenkiintoista nähdä miten Stubbin persoona taipuu tasavallan presidentin arvokkaaseen rooliin. Sitä kehitystä päästään nyt näkemään muutama vuosi.
Stubb ja Haavisto ovat ystäviä, kiittivät tosiaan rehdistä kisasta. Haaviston kannattajat vain ovat kammottavia riidanhaastajia. Hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Yli 30 sivua vihervasemmistolaista ulinaa siitä miten kansan enemmistö äänesti väärin kun ei äänestänyt vihervasemmiston ehdokasta.
No aika pienellä erolla se voitto tuli. Ei voida puhua kansan enemmistöstä, kun suurin osa jätti äänestämättä tai äänesti Haavistoa.
Taas Stubb väitti olevansa rauhan mies... paskanmarjat!
Vierailija kirjoitti:
Miettikää Halla-aho voittajana tos Stubbin tilalla ja yleisön aplodit
6 vuoden päästä suomalaiset saattaa olla valmiita mestarin presidenttiyteen...näiden 2024 vaalien aikana asiat on vielä suomessa liian hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 30 sivua vihervasemmistolaista ulinaa siitä miten kansan enemmistö äänesti väärin kun ei äänestänyt vihervasemmiston ehdokasta.
No aika pienellä erolla se voitto tuli. Ei voida puhua kansan enemmistöstä, kun suurin osa jätti äänestämättä tai äänesti Haavistoa.
Voitto se on pienikin voitto.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Stubbilla on ADHD, aloitin lukemaan jotain taustatarinaa ja siinä kepposteli aikalailla. Lisäksi nuo möläytykset, niin voisikohan olla. Tietääköhän itse. Jos saisi lääkityksen, niin ei kyllästyisi nopeasti ja ajatus saattaisi käydä kieltä nopeammin.
Tämä ei ole mollausta. ADHD ei poissulje kunnianhimoa tai menestystä. Voimia se syö ja tavismiehet väsyttävät vaimonsa, Kokoomuksen miehellä on varmaan hovinsa joka kannattelee
Yritetään muistaa, että tulevalla presidentillä on lapsia ja sen mukaan arvostella, että he saattavat näitä kommentteja lukea.
Mitä tuo on jos ei mollausta? Ja jätä Stubbin lapset rauhaan helvetin veripunaterroristi!
Joko kansaa alkaa kaduttamaan kun Halla-Ahosta ei tullutkaan presidenttiä ja saatiin toope koulukiusaaja presidentiksi? 😊
Vierailija kirjoitti:
Stubb ja Haavisto ovat ystäviä, kiittivät tosiaan rehdistä kisasta. Haaviston kannattajat vain ovat kammottavia riidanhaastajia. Hävetkää.
Häpeäppä itse tuota eripuran lietsomista.
Vierailija kirjoitti:
Ennen maa repee kuin sekakäyttäjä häpee.
Oikeasti nyt on kyllä aika kaunis, jopa liikuttava hetki. Demokratian juhlaa. Todella kaunis ele Stubbilta ja puhe molemmilta. Jätän nyt negatiivisuuden itsekin väliin, koska hekin niin toivovat.
Kampanjakin oli sivistynyt ja kunnioittava somea lukuunottamatta.
Vaikka stubidolta tulisikin nyt sammakkoja, niin kyllä siellä presidentin kabinetti häntä ohjeistaa jatkuvasti korrektiin käyttäytymiseen. Veikkaan, että vuoden kuluttua mies on jo aivan erilainen esiintymisen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Taas Stubb väitti olevansa rauhan mies... paskanmarjat!
Perustelisitko kantasi, riidankylväjä.
Alex kävi vähän lipomassa :D
Näytti 60% uskottavalta sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeäppä itse tuota eripuran lietsomista.
Persut sitä ja tätä, kokkarit sitä ja tätä, Stubb on sitä ja tätä. Mietihän kuka täällä sitä riitaa kylvää.
Vierailija kirjoitti:
Tosi mielenkiintoista nähdä miten Stubbin persoona taipuu tasavallan presidentin arvokkaaseen rooliin. Sitä kehitystä päästään nyt näkemään muutama vuosi.
Toinen mielenkiintoinen juttu on, että miten Stubb tulee yhdistämään kansan. Mainoksissaan näkyvästi luki, että yhdistävä tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Kansa saa mitä tilaa. Menee pari kuukautta niin tuppi on lähdössä maitojunalla Firenzeen, kun pressana ei saa tehdä mitään kivaa.
Pääsee pressana sentään Nato-huippariin
Luulen että Stubbilla on ADHD, aloitin lukemaan jotain taustatarinaa ja siinä kepposteli aikalailla. Lisäksi nuo möläytykset, niin voisikohan olla. Tietääköhän itse. Jos saisi lääkityksen, niin ei kyllästyisi nopeasti ja ajatus saattaisi käydä kieltä nopeammin.
Tämä ei ole mollausta. ADHD ei poissulje kunnianhimoa tai menestystä. Voimia se syö ja tavismiehet väsyttävät vaimonsa, Kokoomuksen miehellä on varmaan hovinsa joka kannattelee
Yritetään muistaa, että tulevalla presidentillä on lapsia ja sen mukaan arvostella, että he saattavat näitä kommentteja lukea.