Saan tukina 900e vuokran maksetuksi, 590e perustoimeentulotuen osan tilille, sähkölaskun joka kalleimmillaan oli 120e/kk talvella, kotivakuu
Saan tukina 900e vuokran maksetuksi, 590e perustoimeentulotuen osan tilille, sähkölaskun joka kalleimmillaan oli 120e/kk talvella, kotivakuutuksen 100€/vuosi.
Sitä lisäks julkisen terveydenhuollon ja reseptilääkkeet...esim. just sain reseptin erääseen 6kk kuuriin joka maksaa yhteensä 220e,
Siitä tulee yhteensä 1660e/kk nettohyöty.
Miksi menisin paskaduuniin?
Kommentit (110)
Miten saat asumistukea ja toimeentulotukea jos sulla on vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat niin tyhmältä, että tuskin sua otettaisiin edes paskaduuneihin. Jatka lorvimista, ei susta kukaan välitä 🤷
Sukulaiset, ystävät ja vaimo kyllä välittää.
ap
Paskat sulla mitään vaimoa on. Nyrkkiis vetelet, kun ei sulla muutakaan tekemistä ole. Sukulaisista en tiedä, ehkä sä tarvitset niiden huolenpitoa. Me itsenäiset aikuiset hoidetaan asiamme ilman sukulaisia 🙄
Vierailija kirjoitti:
Miten saat asumistukea ja toimeentulotukea jos sulla on vaimo?
Ei asuta yhdessä
ap
Vierailija kirjoitti:
0000000000000000000/5
Mitä selität?
ap
Olen maksanut kohta oman asuntoni kokonaan. Sitten maksan vuokran sijaan noin 300 euron vastiketta niin kauan kuin tässä asun (rivitalo, kolmio). Jääpi käteen aika paljon enemmän, vaikka tulot eivät suuret olekaan. Ei olisi ollut mahdollista ilman työpaikkaa. Eläkkeen kävin just tarkastamassa ja hyvältä näyttää sekin. Ei tarvitse kituuttaa ja se on elämää se!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat niin tyhmältä, että tuskin sua otettaisiin edes paskaduuneihin. Jatka lorvimista, ei susta kukaan välitä 🤷
ap
mä heitin lois ukon ulos mun omakotitalosta.oli niin laiska ettei edes roska pussia ollu saanu vietyä mun työaikana.
Vierailija kirjoitti:
Olen maksanut kohta oman asuntoni kokonaan. Sitten maksan vuokran sijaan noin 300 euron vastiketta niin kauan kuin tässä asun (rivitalo, kolmio). Jääpi käteen aika paljon enemmän, vaikka tulot eivät suuret olekaan. Ei olisi ollut mahdollista ilman työpaikkaa. Eläkkeen kävin just tarkastamassa ja hyvältä näyttää sekin. Ei tarvitse kituuttaa ja se on elämää se!
Niin ja sinulla menee 20 000€ omaa rahaa remontteihin 5 vuoden välein
ap
Taas valeketju. Kenellekään yksinäiselle ei enää makseta koko 900 e vuokraa!
Miksikö menisit paskaduuniin? Koska olet niin paska jätkä että se olisi sinulle juuri sopiva homma. Työ miestä myöden.
onko kolmas tuilla pyyhkii hyvin keskustelu jo tänään.?????toivottavasti eduskunnassa lukee näitä ni katotaa koht saatana kuin hyvin menee.ja onneksi leikataan 1.4.2024 ja syyskuussa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Taas valeketju. Kenellekään yksinäiselle ei enää makseta koko 900 e vuokraa!
Maksetaan kun en saa halvempaa asuntoa Helsingissä
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sinulla menee 20 000€ omaa rahaa remontteihin 5 vuoden välein
ap
joo ja putket paskaks joka torstai.sama kusipää tyyppi se jaksaa jauhaa.duunareil menee huonosti tukia nostelevalla hyvin selväää.
Vierailija kirjoitti:
Miksikö menisit paskaduuniin? Koska olet niin paska jätkä että se olisi sinulle juuri sopiva homma. Työ miestä myöden.
Älä hauku
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä hauku
ap
totta puhu
vissiii toine kerta tänä vkl sama tyyppi kertoo kui hyvin tuilla elämällä menee ja töihin ei kannata mennä.
joo jooo uskotaan jo.kiva asuu kerrostalossa ja kiva olla perseauki.
No töistä saa enempi rahaa. Myös eläke kertyy töissä ollessa.
ap