VAALIT 2024 OFFICIAL
Voitaisiinko kerätä keskustelu tähän topickiin?
Vuorelmaan ja Tulikukkaan olen vähän ihastunut. Stubb ja Dj Pexi ovat tyylikkäitä. Sami Borgilla ei ole lyijykynää.
Äänestin Haavistoa, mutta Stubb tod.näk voittaa.
Kommentit (752)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee kaikkien aikojen lyhytaikaisin presidentti. Saatte nähdä, mark my words!
Eroaa vielä ennen joulua. Myös hallitus eroaa ennen joulua. Toivottavasti tämä tapahtuu jo ennen juhannusta.
Presidentin virasta ei erota kuin sairaus tai kuolema. Ei ole tajunnut mihin alkoi. Huonosti käy kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sota on tulossa.
Rutinasta päätellen vihervasemmistolla on sonta tulossa.
Meinaatteko että 1,5 miljoonaa Pekan äänestäjää ovat kaikki vihervasemmistoa?
En meinaa mutta ainoastaan te vihervasemmistolaiset olette täällä inisemässä.
Mistä sinä sen tiedät? Minä en ole koskaan äänestänyt vasemmistoliittoa tai vihreitä, mutta nyt äänestin Pekkaa koska vastaehdokas oli niin huono. Oikein pelottaa mitä Stubb ehtii sekoilla 6 vuoden aikana.
Tämä on murheen päivä! Mutta Pekka teki hyvän kampanjan.
Rajat auki maasta ulos pyrkiville vihervasureille!
Vierailija kirjoitti:
Ai jumaliste että minä nautin vihervassarien kiukusta ja ulinasta! :D
Mä olen aika kauhuissani ja järkyttynyt näiden vihervasemmistolaisten puheista. Jotenkin kuvittelin, että sitä on liioiteltu hurjasti kuinka lapsellisen mustavalkoisia ja kansaa kahtiajakavia nämä on, mutta nämähän taitaa ollakin vielä pahempia kuin kukaan oletti.
Vierailija kirjoitti:
Stubb ei ole minun presidenttini koskaan. Sori siitä!
Hear, hear. Menee samaan pinoon Halosen kanssa. Halosen aikakausi tuntui kuin pahalta unelta, josta ei koskaan herää. Mutta senkin me kestimme! Kestämme Stubbinkin, ei ole pelkoa että tämä kärsimys jatkuisi enää ensimmäisen kauden jälkeen.
Mahtaako Stubb ymmärtää, että tämä on nyt määräaikainen työsopimus, josta ei voi irtaantua, vaikka kuinka alkaisi tökkiä ja tekisi mieli päästä EU-hommiin? Arvaan, että hän kyllästyy pressanhommiin jo ennen kuin kansa ehtii kyllästyä häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kai siinä Stubbissa on jotain hyviä puolia kun Kokoomus sen pressaksi tahtoi.
Helposti rahalla ohjailtavissa, ilmeisesti.
Pääasia ettei ole venäjän eikä vihervasemmiston ohjailtavissa kuten pekka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko että muutat pois maasta ja luovut kansalaisuudesta? Toisaalta maastamuutolla te vihervassarit olette jokaisten vaalien jälkeen uhonneet jo yli kymmenen vuotta. Kasvakaa aikuisiksi ja koittakaa oppia että kansan enemmistö ei ole aina teidän kanssanne samaa mieltä.
Minulla on oikeus mielipiteeseen. Suurin osa btw kansasta ei ole kokoomuslaisia.
Ei olekaan. Minäkään en ole kokoomuslainen vaikka äänestin Stubbia. Minulla ei liene mielestäsi oikeutta mielipiteeseen kun noin kovasti kiukuttelet vaalitulosta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista nähdä, kuinka kauan Stubb jaksaa esittää arvokasta ja vakaata valtionpäämiestä. Pitää toivoa, että on oikeasti kasvanut ihmisenä ja puheet empatian tärkeydestä ovat aitoja.
Ne ovat mainostoimiston keksimiä puheita. Näkee jo nyt puheista ja käytöksestä, että kasvua on ollut tasan nolla. Farssi.
Mulle aina ensimmäisenä tulee mieleen, että minkä takia pitää toistaa, että on empaattinen. Siis eikö se ole jo perusoletus. Jos pitää erikseen sanoa, että on empaattinen tai vaikka en lyö naisia, niin sitten se ei välttämättä ole totta. Huom. En usko, että Stubb on väkivaltainen. Annoin vain esimerkin
Joo empatia sitä tätä, arvopohjainen realismi (whatever that means), rehti kampanja, yhdistävä tekijä. Tässä kaverissa ei ole mitään aitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PEKKA PEKKA PEKKA
Tuli mieleen Saramon Pekka Pekka Pekka Pekka Pekka Pekka
Saramo ja Andersson on jo varmaan sammunut.
Vierailija kirjoitti:
Nautitko sittenkin kun sota tulee? Odotatko kuitenkin, että vihervassarit lähtee puolustamaan tätä maata vai joko olet matkalaukku pakattuna luikkimassa rottana pakoon?
Kai me kestetään tää 6 vuotta kun kerran jenkitkin kesti Trumppia. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aika kauhuissani ja järkyttynyt näiden vihervasemmistolaisten puheista. Jotenkin kuvittelin, että sitä on liioiteltu hurjasti kuinka lapsellisen mustavalkoisia ja kansaa kahtiajakavia nämä on, mutta nämähän taitaa ollakin vielä pahempia kuin kukaan oletti.
Samoja aatteita nuo edustaa kuin ne jotka aloittivat aseellisen kapinan vuonna 1918 ja murhasivat porvareiksi nimittämiään ihmisiä jotka eivät olleet heille jakaneet ilmaiseksi sitä tätä ja tuota.
Kyllä on törkeää, Stubb yrittää jo saada Suzannea nyrkin ja hellan väliin! "Presidentin puolisolla on suuri tehtävä." ja mietti miten sitä pystyy työn ohella hoitamaan. "Mutta vaimo tietenkin itse päättää." Lakihan ei vaadi presidentin puolisolta yhtään mitään ja eikös Arajärvikin jatkanut omissa puuhissaan, eikä jäänyt kodin koristeeksi? Stubb väittää olevansa ylpeä vaimonsa urasta, mutta onko sittenkin kateellinen, kun haikailee nyt että vaimo jäisi edustusvaimoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa ihan aidosti, minkälainen tulevaisuus on, kun saimme noin impulsiivisen epädiplomaattisen presidentin. Toivottavasti joku on siellä toppuuttelemassa.
Minua pelottaa kans. Etenkin kun tuo naapurivaltion johtajakin on mitä on. Sitä ei passaa suututtaa. Tämän hetken presidentiltä pitäis löytyä erittäin pitkää pinnaa ja kykyä punnita ja harkita kaikki sanansa.
Just pohtivat ylen vaalistudiossa, että mitenhän Venäjä mahtaa testata uutta presidenttiä. Ei hitto, oikein pelottaa kun venäjä testaa Stubbia. Haavisto olisi osannut senkin hoitaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko että muutat pois maasta ja luovut kansalaisuudesta? Toisaalta maastamuutolla te vihervassarit olette jokaisten vaalien jälkeen uhonneet jo yli kymmenen vuotta. Kasvakaa aikuisiksi ja koittakaa oppia että kansan enemmistö ei ole aina teidän kanssanne samaa mieltä.
Suomi menettää jo nyt ennätystahtia nuoria, koulutettuja kantasuomalaisia ihmisiä. Tästä ei vain paljon uskalleta puhua mediassa. Että eiköhän tämäkin vain kiihdytä sitä.
Sitten vaan lentolippua hankkimaan ja pois. Ei kiinnosta tuollainen valittaminen ja uhriutuminen.
Täällä asuvat pitäköön yhtä. Ei voi olla liikaa vaadittu. Nämä oli demokraattiset vaalit ja tulos pitää ottaa vast
Heh, hyvä pitää yhtä kun puolet kansasta yökkäilee kun tulee tuo vieteriukko television ruudulle.
Oikeisto voitti jälleen ja vasemmisto itkee krotiilin kyyneleitä.
Oikeistohallitus,oikeistopresidentti ja mielipidemittauksissa kokoomus ykkönen sekä persut suurin nousija joka on lähes tasoissa demarien kanssa kakkospaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa ihan aidosti, minkälainen tulevaisuus on, kun saimme noin impulsiivisen epädiplomaattisen presidentin. Toivottavasti joku on siellä toppuuttelemassa.
Minua pelottaa kans. Etenkin kun tuo naapurivaltion johtajakin on mitä on. Sitä ei passaa suututtaa. Tämän hetken presidentiltä pitäis löytyä erittäin pitkää pinnaa ja kykyä punnita ja harkita kaikki sanansa.
Malttaisi nyt edes olla rajoitin päällä edes siihen asti, että nähdään miten Trumppi alkaa kohdella USA:n Eurooppasuhteita vai vetääkö ne täysin vessasta alas, jonka jälkeen natohenkselien paukuttelu saattaa alkaa tuntua ontolta
Kello kohta vasta 22.00 ja äänet ovat ihan kohta jo laskettu.