Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAALIT 2024 OFFICIAL

Vierailija
11.02.2024 |

Voitaisiinko kerätä keskustelu tähän topickiin? 

Vuorelmaan ja Tulikukkaan olen vähän ihastunut. Stubb ja Dj Pexi ovat tyylikkäitä. Sami Borgilla ei ole lyijykynää. 

Äänestin Haavistoa, mutta Stubb tod.näk voittaa. 

Kommentit (752)

Vierailija
541/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jumaliste että minä nautin vihervassarien kiukusta ja ulinasta! :D

Vierailija
542/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista nähdä, kuinka kauan Stubb jaksaa esittää arvokasta ja vakaata valtionpäämiestä. Pitää toivoa, että on oikeasti kasvanut ihmisenä ja puheet empatian tärkeydestä ovat aitoja. 

Ne ovat mainostoimiston keksimiä puheita. Näkee jo nyt puheista ja käytöksestä, että kasvua on ollut tasan nolla. Farssi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee kaikkien aikojen lyhytaikaisin presidentti. Saatte nähdä, mark my words! 

Sanoit myös että hallitus kaatuu elokuussa.

Vierailija
544/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee kaikkien aikojen lyhytaikaisin presidentti. Saatte nähdä, mark my words! 

Eroaa vielä ennen joulua. Myös hallitus eroaa ennen joulua. Toivottavasti tämä tapahtuu jo ennen juhannusta.

Vierailija
545/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kai siinä Stubbissa on jotain hyviä puolia kun Kokoomus sen pressaksi tahtoi. 

Kunhan nyt muistaa, että ei mennä sanomaan muille maille kuinka heidän pitäisi asiat hoitaa tai miten itse tekis paremmin jos ois niiden pressa. 

Toivottavasti hänellä on tosiaan linja myös Pekalle

Vierailija
546/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekalla taas muna otsassa ihan kirjaimellisesti.

Vierailija
547/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäiskö joku minulle loogisesti, miksi on ok heitellä än(ja aa ja tee )-sanaa kelle vaan, mutta ei saa kysyä mihin paikkaan nelkytluvun aa tesuunta sijoittuu poliittisella kartalla? Kysymys oli asia ton sisältö. 

Vierailija
548/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubb ei ole minun presidenttini koskaan. Sori siitä! 

Tarkoitatko että muutat pois maasta ja luovut kansalaisuudesta? Toisaalta maastamuutolla te vihervassarit olette jokaisten vaalien jälkeen uhonneet jo yli kymmenen vuotta. Kasvakaa aikuisiksi ja koittakaa oppia että kansan enemmistö ei ole aina teidän kanssanne samaa mieltä.

Suomi menettää jo nyt ennätystahtia nuoria, koulutettuja kantasuomalaisia ihmisiä. Tästä ei vain paljon uskalleta puhua mediassa. Että eiköhän tämäkin vain kiihdytä sitä. 

Vierailija
549/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä,ettei  Haavisto päässyt presidentiksi toi al holin terroristit Suomeen.

Vierailija
550/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko että muutat pois maasta ja luovut kansalaisuudesta? Toisaalta maastamuutolla te vihervassarit olette jokaisten vaalien jälkeen uhonneet jo yli kymmenen vuotta. Kasvakaa aikuisiksi ja koittakaa oppia että kansan enemmistö ei ole aina teidän kanssanne samaa mieltä.

Minulla on oikeus mielipiteeseen. Suurin osa btw kansasta ei ole kokoomuslaisia. 

Vierailija
551/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo! Naurattaa nämä AV:n almatuuvat ja kaikki Pekalle taiteilijan apurahastaan lahjoittaneet turhakkeet :D

Vierailija
552/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PEKKA PEKKA PEKKA

Tuli mieleen Saramon Pekka Pekka Pekka Pekka Pekka Pekka

Vierailija
553/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteekö Petteri Orpo nyt itse sähläämään EU-komissaariksi europarlamenttivaalien jälkeen?

Vierailija
554/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä,ettei  Haavisto päässyt presidentiksi toi al holin terroristit Suomeen.

Samaa mieltä 

Vierailija
555/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, Alex käy varmaan heti seuraavalla haastattelutauolla tilaamassa NATOn ydinaseet Suomeen. Ja sitten joku sabotööri tai vaan tunari räjäyttää ne :(

Johan se parhaillaan jauhaa natonatonato kansainvälisessä lehdistötilaisuudessa. Hullu ukko.

ja samaan aikaan Trump on uutisissa, kun kehottaa venäjää hyökkäämään maihin, jotka ei maksa Natolle tarpeeksi. Siis, pimeitä aikoja kohti ollaan menossa ja Suomi valitsi narsistin joka vain nauttisi lisähuomiosta jos jouduttaisiin sotimaan. 

Vierailija
556/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista nähdä, kuinka kauan Stubb jaksaa esittää arvokasta ja vakaata valtionpäämiestä. Pitää toivoa, että on oikeasti kasvanut ihmisenä ja puheet empatian tärkeydestä ovat aitoja. 

Ne ovat mainostoimiston keksimiä puheita. Näkee jo nyt puheista ja käytöksestä, että kasvua on ollut tasan nolla. Farssi. 

Mulle aina ensimmäisenä tulee mieleen, että minkä takia pitää toistaa, että on empaattinen. Siis eikö se ole jo perusoletus. Jos pitää erikseen sanoa, että on empaattinen tai vaikka en lyö naisia, niin sitten se ei välttämättä ole totta. Huom. En usko, että Stubb on väkivaltainen. Annoin vain esimerkin 

Vierailija
557/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulise sinä siellä lumisessa metsässä kun olet rintamalla tai keittämässä hernerokkaa sotilaille. Sori siitä.

Vierailija
558/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi menettää jo nyt ennätystahtia nuoria, koulutettuja kantasuomalaisia ihmisiä. Tästä ei vain paljon uskalleta puhua mediassa. Että eiköhän tämäkin vain kiihdytä sitä. 

Sitten vaan lentolippua hankkimaan ja pois. Ei kiinnosta tuollainen valittaminen ja uhriutuminen.

Täällä asuvat pitäköön yhtä. Ei voi olla liikaa vaadittu. Nämä oli demokraattiset vaalit ja tulos pitää ottaa vastaan.

Vierailija
559/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kai siinä Stubbissa on jotain hyviä puolia kun Kokoomus sen pressaksi tahtoi. 

Helposti rahalla ohjailtavissa, ilmeisesti.

Vierailija
560/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

49 % suomalaisista halusi presidentiksi vihreän håmån. Miettikää Persut siellä lähiöräkälässä tai peräkammarissa sitä. 

Itse äänestin Pekkaa ja moni muu😵

T:"persu"

Minä olen häilyvä äänestäjä kokoomuksen ja persujen välillä, vähän tilanteesta riippuen. Nyt äänestin Halla-ahoa ekalla kierroksella ja Haavistoa toisella.

Ihmisillä on joku outo tapa laittaa kaikki persut samaan nippuun ja vielä kuvitella, etteivät persut osaa ajatella omilla aivoillaan. Minä en ikimaailmassa vihreitä äänestäisi, mutta tämä oli henkilövaali ja Haaviston asiantuntemus, kokemus ja osaaminen painoivat vaa'assa enemmän kuin se, mitä puoluetta hän edustaa. Ei minulla ollut mitään vaikeutta äänestää Haavistoa, vaikka Halla-aho olisi ollut itselleni se mieluisin vaihtoehto.

Stubbilla oli sopivampi puoluetausta, mutta niin kuin joku täällä hyvin sanoi, 'korvien välissä humisee'. Koulutuserosta huolimatta Haavisto vaikuttaa paljon Stubbia älykkäämmältä. 

Olemme onnekkaita, että meillä on ollut Niinistö presidenttinä 12 vuoden ajan. Näin hyvät presidentit ovat harvassa ja joudumme odottamaan varmaan taas pitkään, ennen kuin seuraavan kerran onni meitä potkaisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi