VAALIT 2024 OFFICIAL
Voitaisiinko kerätä keskustelu tähän topickiin?
Vuorelmaan ja Tulikukkaan olen vähän ihastunut. Stubb ja Dj Pexi ovat tyylikkäitä. Sami Borgilla ei ole lyijykynää.
Äänestin Haavistoa, mutta Stubb tod.näk voittaa.
Kommentit (752)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb ei ole minun presidenttini.
Kyllä se on ihan koko maan presidentti vaikka sinä kiukuttelet mitä. Vai oletko niin tyhmä että luulet jokaisen voivan valita oman presidenttinsä jos ei vapaissa vaaleissa valittu miellytä?
En ole, mutta sitä Suomea johon minä olen syntynyt, ei enää ole. Kokoomus tuhoaa tämän maan. En aio laittaa tositilanteen tullessa tikkua ristiin tämän valtion hyväksi.
Sinä olet varmaankin niitä, joilla on vain oikeuksia, eikä mitään velvollisuuksia, tässä suomalaisessa yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketju täyttyy perussuomalaisten tuottamalla alatyylisellä jankutuksella? Teidän ehdokkaanne ei ole enää mukana, menkää muualle öyhöttämään, ennen kuin koko ketju poistuu takianne.
Sitten tässä ketjussa ei ole muuta kuin teidän Stubbin haukkumisianne ja persuista jankuttamista.
Stubb nyt 53,2 % ja vaalit.fi:stä katsoin, että Helsingin vaalipäivän ääniä vasta minimaallinen määrä mukana tuloksessa. Haavisto voittanee Helsingin selkeästi.
Vaikka Stubb voittaisi, niin toivottavasti marginaali on mahdollisimman pieni. #notmypresident
Stubb ei ole minun presidenttini, ja viimeinenkin uskoni Suomeen sivistysvaltiona on mennyttä. En heiluttaisi tämän maan puolesta pajunvitsaakaan jos sotaan joskus joudumme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se jo alusta asti selvää, ettei punavihreällä sodomiitilla ole mitään mahdollisuuksia presidentiksi. Te olette ikuisia häviäjiä.
Vai että sodomiitillä. Tulehan 2020-luvulle juntti. Olet todella vastenmielinen ja ei ihme että olet ilman naista.
Miksi kuvittelet, että tuon kirjoittaja haluaisi naisen? Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Pääministeri, ulkoministeri ja presidentti Kokoomuksesta. Mikä hitto tätä maata vaivaa
Harhaluulo siitä, että kokkareitten politiikka joskus vielä sataisi muittenkin kuin jo ennestään varakkaiden laariin.
Presidentti-instituutio kokee kyllä nyt aikamoisen kolauksen, jos tulos on tämä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli iso jytky!
Ehditkö vessaan vai tuliko housuun?
Taisi itselläsi tulla housuun! LOL! Vtuttaako?
Vierailija kirjoitti:
Hieno viikonloppu. Alex ja Windows95Man saavat Suomen uuteen nousuun.
Molemmat edustavat huumori ja läppä osastoa.
Vierailija kirjoitti:
Stubb nyt 53,2 % ja vaalit.fi:stä katsoin, että Helsingin vaalipäivän ääniä vasta minimaallinen määrä mukana tuloksessa. Haavisto voittanee Helsingin selkeästi.
Vaikka Stubb voittaisi, niin toivottavasti marginaali on mahdollisimman pieni. #notmypresident
52,3 % siis
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä on alkanut Haavistoa kaikki kannattaa? Täällä aihe vapaalla?
Ilmeisesti yksi ja sama keskustelee itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb ei ole minun presidenttini.
Kyllä se on ihan koko maan presidentti vaikka sinä kiukuttelet mitä. Vai oletko niin tyhmä että luulet jokaisen voivan valita oman presidenttinsä jos ei vapaissa vaaleissa valittu miellytä?
En ole, mutta sitä Suomea johon minä olen syntynyt, ei enää ole. Kokoomus tuhoaa tämän maan. En aio laittaa tositilanteen tullessa tikkua ristiin tämän valtion hyväksi.
Enkä minä. Pyysin poikiani eroamaan reservistä. Suomea täytyy puolustaa mutta turhaan lähteminen tapettavaksi NATOn joukoissa on suoranainen itsemurha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai hitto mä nautin kun haavisto on pettyneenä tuolla hahahahahaha :D halla-aho oli ainioa hyvä ehdokas, nyt piti äänestää haavistoa vastaan.
Tuottaako tämä sairaalloinen ilkeys ja vahingonilo sinulle tyydytystä? Onko se elämäsi ainoa sisältö? Mene hoitoon, oikeasti. Oot kippee poika.
Te vassarit itse ekalla kierroksella nauroitte kun halla-aho ei päässyt jatkoon. Äänestitte taktikoimalla haavistoa. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Haavistosta on tulossa kovaa vauhtia uusi Väyrynen. Nyt jo kolmannet hävityt presidentinvaalit.
Vierailija kirjoitti:
Stubb ei ole minun presidenttini, ja viimeinenkin uskoni Suomeen sivistysvaltiona on mennyttä. En heiluttaisi tämän maan puolesta pajunvitsaakaan jos sotaan joskus joudumme.
Ei sinusta olisi sodassa mihinkään muutenkaan. Tuollainen itkupilli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb on vihaisen ja ylimielisen oloinen nyt haastattelussa.
Naamiot on riisuttu. Nyt voikin sen todellisen k-pää luonteen tuoda esiin.
Kuudes presidentti mulle ja ensimmäinen jota voin sanoa inhoavani. En siis arvosta enää presidentti instituutiota. Näin jos Stubbista tulee presidentti.
Vähemmistö tyytyy siihen mitä enemmistö päättää. Se on demokratiaa.
Nyt se nähtiin, että koulukiusaajasta voi tulla vaikka presidentti!
Vierailija kirjoitti:
Haavisto eikä Stubb ole minun presidenttini.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, Stubb yrittää omia jo Haaviston äänestäjiä itselleen, kun sanoi, että vaalien jälkeen on vain Suomen joukkue. Ei tule kyllä Stubbista minun presidenttiä!
Halonen yritti tuota samaa, kun tuli valituksi, julistautui heti koko kansan presidentiksi. Puistattavan ylimielistä ja vastenmielistä!
Totta kai hän on joko Suomen presidentti. Jos ei kelpaa, painu Venäjälle vtun epäisänmaallinen kommunisti.
Ehditkö vessaan vai tuliko housuun?