Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAALIT 2024 OFFICIAL

Vierailija
11.02.2024 |

Voitaisiinko kerätä keskustelu tähän topickiin? 

Vuorelmaan ja Tulikukkaan olen vähän ihastunut. Stubb ja Dj Pexi ovat tyylikkäitä. Sami Borgilla ei ole lyijykynää. 

Äänestin Haavistoa, mutta Stubb tod.näk voittaa. 

Kommentit (752)

Vierailija
261/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubido jutuu eroamaan kuitenkin viikon päästä kun töppää, tai tulee huijauksia julki!!!

Kannattaa tosiaan lukea se perustuslain osa tasavallan presidentistä. 

Vierailija
262/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin yksi persu antoi äänensä stubidolle ihan vaan siksi koska haavisto oli toinen ehdokas. Meinasin kokonaan jättää äänestämättä koska kaksi surkeaa ehdokasta tuolla on mutta kävin äänestämässä haavistoa vastaan.

5

Mulla sama juttu. Mistään hinnasta ei Pekkaa pressaksi, vaikka se tarkoittikin että piti äänestää stubidoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin äänestänyt Haavistoa, mutta valitettavasti värikkäiden kannattajiensa takia käänsin kelkkani ja äänestin Stubbia.

Niin varmaan. Stubbin kannattajien oksettavan homofobiset kommentit ja epäasiaton huutelu ei sitten haitannut yhtään vai.

Mitä ihmettä sä sekoilet? Missä Stubin kannattajat on huudellut homofobisia kommentteja? 

Eikös ne persulampaat Stubbin kannattajia sankoin joukoin olleet kun Mestari niin käski?

Vierailija
264/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb päästää aina välillä sammakoita suustaan ja tulee siten aiheuttamaan vielä jonkin sortin skandaalin.

Voi olla, ettei viihdy presidenttinä edes kuutta vuotta. 

Joku enneunia paljon nähnyt tyyppi kertoikin jossain yliluonnollisia juttuja käsittelevässä ketjussa nähneensä vasta unen että Suomeen tulee sota. En yhtään yllättyisi enää.

Vierailija
265/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, Stubb yrittää omia jo Haaviston äänestäjiä itselleen, kun sanoi, että vaalien jälkeen on vain Suomen joukkue. Ei tule kyllä Stubbista minun presidenttiä!

Halonen yritti tuota samaa, kun tuli valituksi, julistautui heti koko kansan presidentiksi. Puistattavan ylimielistä ja vastenmielistä! 

Vierailija
266/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan se jo alusta asti selvää, ettei punavihreällä sodomiitilla ole mitään mahdollisuuksia presidentiksi. Te olette ikuisia häviäjiä.

Vai että sodomiitillä. Tulehan 2020-luvulle juntti. Olet todella vastenmielinen ja ei ihme että olet ilman naista. 

Vierailija
267/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan aikoja vielä 2000-luvun alussa, jolloin Tarja Halonen oli presidentti ja Paavo Lipponen oli pääministeri.

Apua, sosialistisia Suomen tuhoajia, Putinin puudeleita. 

Vierailija
268/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin paha mieli Haaviston puolesta. Itku tuli minulla.

Minä täällä itken ilosta.

Vierailija
269/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitto mä nautin kun haavisto on pettyneenä tuolla hahahahahaha :D halla-aho oli ainioa hyvä ehdokas, nyt piti äänestää haavistoa vastaan.

Vierailija
270/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homofobia voittaa. Surullista.

Just juu. Äänestin Stubbia, kahdesti. Kenenkään seksuaalinen suuntautuminen ei ollut minulle mikään kysymys. Nyt valitaan presidenttiä, eikä jotain tiettyä -seksuaalia. 

Terv. Homo. 

Vierailija
271/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb on melkein sietämätön mutta kai se jakoavainhymyllään hommansa hoitaa. 

Ei kyllä kiinnosta Stubbin mielipiteet. Enkä oikein voi kunnioittaa häntä, mutta kai siellä joku perään katsoo.

Samat mietteet

Vierailija
272/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella iloinen että Stubb näyttää voittavan. Lapsuudesta keski-ikään vasemmisto on aggressiivisesti hyökännyt ja alistanut ihmisiä, jotka uskovat työhön, yrittämiseen ja kansainvälistyneen. Miten helpottavaa että nyt meille on tulossa (näillä näkymin)  liberaali ja kansainvälinen, mutta Suomen edun kaiken edelle laittava presidentti. 

Vierailija
273/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketju täyttyy perussuomalaisten tuottamalla alatyylisellä jankutuksella? Teidän ehdokkaanne ei ole enää mukana, menkää muualle öyhöttämään, ennen kuin koko ketju poistuu takianne.

Vierailija
274/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno viikonloppu. Alex ja Windows95Man saavat Suomen uuteen nousuun.

Vierailija
275/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai hitto mä nautin kun haavisto on pettyneenä tuolla hahahahahaha :D halla-aho oli ainioa hyvä ehdokas, nyt piti äänestää haavistoa vastaan.

Tuottaako tämä sairaalloinen ilkeys ja vahingonilo sinulle tyydytystä? Onko se elämäsi ainoa sisältö? Mene hoitoon, oikeasti. Oot kippee poika.

Vierailija
276/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ketju täyttyy perussuomalaisten tuottamalla alatyylisellä jankutuksella? Teidän ehdokkaanne ei ole enää mukana, menkää muualle öyhöttämään, ennen kuin koko ketju poistuu takianne.

Y-hyy kun harmittaa, kun peksi ei pääse presitentiksi. 

Vierailija
277/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te kaksinaamaiset  vihervassarit koskaan miettineet, miten huutaisitte pallot punaisina Stubbia pedariksi, jos hän olisi tehnyt saman nelikymppisenä kuin Haavisto. Tuonut jostain pikkukylästä itselleen teinin elämäntoveriksi.

Käsittämätöntä kaksinaamaisuutta.  

Entäs se ikämies joka nai oman kummityttönsä? Haavisto on elänyt tuon "pikkukylästä tuomansa teinin" kanssa jo pitkän pätkän elämää.

Vierailija
278/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb kiittää voittopuheessa vihervasemmistoa näkyvästä protestista Halla-Ahoa vastaan juuri ennen toisen kierroksen vaalia. Hienoa että he saivat PS äänestäjät Stubbin taakse.

Tää oli kyllä mielenkiintoinen tempaus tuohon väliin. Eikö vihervasemmisto ymmärtäny että tuo sataa Stubbin laariin vai halusivatko sabotoida Haavistoa? Ja miksi?

Vierailija
279/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unkarin presidentti erosi juuri. Tosin luulin, että Unkarissa kaikki valta on pääministerillä. Elinikäiseksi tarkoitettuja kuningattaria ja kuninkaita on luopunut kruunusta. Jopa paavikin on luopunut asemastaan paavina. Ihan hyvin Suomenkin presidentti, joka ei todellakaan edes ole mikään näihin verrattava voisi siis erota kesken kaiken, vaikka seuraajasta ei olisikaan edes tietoa.

Vierailija
280/752 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, Stubb yrittää omia jo Haaviston äänestäjiä itselleen, kun sanoi, että vaalien jälkeen on vain Suomen joukkue. Ei tule kyllä Stubbista minun presidenttiä!

Halonen yritti tuota samaa, kun tuli valituksi, julistautui heti koko kansan presidentiksi. Puistattavan ylimielistä ja vastenmielistä! 

Ai presidentinkö pitäisi lällätellä sille osalle kansaa, joka häntä ei äänestänyt ja vannoa kostoa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi