Windows95man ärsytti, mutta katsoin nyt koko esityksen ja huomasinkin hymyileväni mukana!
Olen ollut jotenkin todella ärsyyntynyt tästä esityksestä kuvien ja lehtijuttujen perusteella, mutta nyt kun katsoin koko esityksen niin tämähän olikin jotenkin ihan viihdyttävä! :D
Mielestäni tässä on eniten pielessä lavashow. Pitäisi olla paljon näyttävämpi ja överimpi, sittenhän tämä voisi olla oikein hauska. "No rules" viittaisi pahemman luokan sekoiluun, kuin vain ympäri lavaa pyörimiseen.
Eli nyt siellä ihan uutta vaihetta silmään lavashown kanssa niin eiköhän tästä hyvä tule!!
Kommentit (9)
Joo ehdottomasti oli paras show heillä eilen, muut oli liian pliisuja.
En tykkää voittajasta, mutta en tykännyt kyllä yhtään siitä ennakkosuosikistakaan.
Varmaan jokunen vuosi menee ennen kuin saadaan taas loistava esiintyjä.
Eikö ne maailmallaki hehkuta miten hassun hauska ja taidokas lavaperformance? Ja miten suomalaiset ne osaa ja uskaltaa:) Povattu jo uutta Käärijän veroista viisukansan villitsijää. Veikkaa että pienet, kireät farkkushotsit on ens toukokuussa tosi hottikset:D Ihme jos ei nyt voiteta, se on kyllä todelle ihme. Tuomaripeliä ja epäreilua sellaista:(
Pääsisinpä takaisin vuoteen 1995.. hyviä aikoja.
Mä katsoin ensin että mitä vit... Ja sitten aloin hymyillä ja oikeastaan liikutuinkin tosi paljon Windows95manin hymystä esityksen lopussa. Tykkäsin tosi paljon niistä let`s go yms huudoista. Kyllä tämä mulle kelpaa, vaikuttivat kivoilta ukkeleilta ja lauloihan se Henri Piispanen tosi hyvin!
Itellä muuten käytössä vieläkin Windows 7, ihana seiska :)
Loistava parodia siitä(kin) kuinka Euroviisuissa näytetään paljasta pintaa vuodesta toiseen. Nauroin ääneen, vaikka olin ennakkoluuloinen minäkin!
Tuli nostalginen olo ja tykkäsin niistä muistoista.
Plussaa kuitenkin siitä, että esiintyvät erinomaisesti! Vähän vaan vielä extraa. Asenne on kohdillaan!