Humalainen äänestäjä sammui koppiin Helsingissä koppi kumoon, äänestäjälle ambulanssikyyti
Raskasta on äänestäminen, kun on pitänyt ottaa kunnolla neuvoa antavaa.
Äänestyspaikalle piti kutsua ambulanssi Helsingissä, kun äänestäjä sammui ryminällä koppiin. Asiasta kertoo Ilta-Sanomien toimittaja Mikko Marttinen viestipalvelu X:ssä.
Marttisen mukaan tukevassa humalassa ollut henkilö oli sammunut Helsingin Malmilla sijaitsevalla äänestyspaikalla ensin vessaan, sitten äänestyskoppiin. Tilanne sai ikävän lopun, kun äänestäjä ja koppi kaatuivat lattialle.
Makasi tajuttomana verilammikossa, huuli revenneenä roikkuen, Marttinen kuvailee julkaisussa.
Äänestäjä lähti paikalta ambulanssikyydillä. Marttisen mukaan tämä ei ehtinyt viedä lappuaan uurnaan.
Jos vaali jää yhdestä äänestä kiinni, kerron sitten ketä ilmoitti kannattavansa, Marttinen toteaa X:ssä.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Persuillakin on oikeus äänestää. Miksi pilkkaat, ap.
Olitko itse kaatuilemassa vai miten heti tunnistit, minä puolueen kannattajasta kyse?
Taisi mennä laskiaisriehasta suoraan äänestämään. Vähän liikaa minttukaakaota ottanut lämmikkeeksi.
Jos hänellä olikin aivoverenvuoto?
Vierailija kirjoitti:
Jos hänellä olikin aivoverenvuoto?
Iski kaksi kertaa ensin vessassa ja sitten äänestyskopissa?
Perusmeininkiä Malmilla. Jäi Stubbilta nyt yksi ääni saamatta.
No yritys oli hyvä. Päätyi kuitenkin lopulta nukkuvien puolueeseen.
ylilaudalla on käyty äänestämässä. nyt veikkaan seuraavaksi kohua äänestyslapuista. eli moni antoi protestilapun. toivottavasti lehdet julkaisee mielipiteet.myös sairas voi vaikuttaa humalaiselta, toivottavasti tsekataan lääkäril äänestyskunto tossa tapauksessa että kaatuu.omassa kaupungissa ei ollut äänestäjiä ,kun itse kävin äänestämässä. veikkaan et moni jäi kotiin.koko äänestyspaikka tosi autio.
Se olin minä mutta ei tehdä tästä nyt numeroo...
Voisiko tuollaiselle, heikommalle ainekselle, hankkia aution saaren ja ne kuljetetaan sinne loppuiäkseen maisemia pilaamasta.
Pitäisikö äänestäjät puhalluttaa?
Vierailija kirjoitti:
Haaviston äänestäjä vetänyt kunnon tukon ruohoa.
Äänestys on kova urheilusuoritus persulle kun on nämä kaksi enää jäljellä, nyt tuli suoritteesta DNF.
Kuulostaa aika vaaralliselta kaatumiselta. Onneksi kukaan muu ei jäänyt kopin alle ilmeisesti. Muuten se voisi olla hauskaa, jos kukaan ei loukkaannu. Huh.
Se om hengenvaarallista tuo demokratia. Jos Kekkolainen olisi pidetty poikkeuslailla vallassa ja hengissä, niin tuollaista ei tapahtuisi.
Tai sitten hän harjoitteli Topi Romppasen roolia, Kiannon "Punaisessa viivassa". "Hän makasi hievahtamatta pälvellä, ja hänen kaulansa poikki valui veri - punaisena viivana."
Vierailija kirjoitti:
Demareitahan sellaiset ovat perinteisesti äänestäneet, mutta todennäköisyys keikkuu SDP ja PS välillä.
Taisi olla hänelle aikamoinen järkytys äänestää.Toivottavasti hän ei loukkaantunut pahoin.
pysyykö vanhat sairaat, äänestäjät hengissä koppiin asti ,on oikea huoli. omassa kaupungissa, aamul ei ketään uurnilla, ainoastaan joku vanha eläkeläispariskunta.